Favorite ..........

fatman17
grey boy 2
TruthSeeker
Abu Zolfiqar

Favourite Pakistani member- Hafizz.

Favourite Chinese -sinochallenger.

speaking of fav member...aaj kal KRAIT nahin nazar araha :undecided:

udhaar mang raha ho ga net ka bill bharny ke liye kam dhandha to koi hai nhi sara din PDF per milta tha :lol:

Abe... ho gar dost tere jaise to dushman ki kya jaroorat hai...

Yahan bhai bhai kahte gala sookhta hai aur aap ho ki mujhe ban karwana chahte ho...:angry:

main shapath leta hoon ager mery hath 3 admi ban kerna hota to main tumhy karan or karit ko ban ker deta paka paka 6 months ke liye :lol:

udhaar mang raha ho ga net ka bill bharny ke liye kam dhandha to koi hai nhi sara din PDF per milta tha :lol:

:rofl::rofl:

main shapath leta hoon ager mery hath 3 admi ban kerna hota to main tumhy karan or karit ko ban ker deta paka paka 6 months ke liye :lol:

jat balwan aur krait to samajh agaye ke kion ban karana chahte ho par karan kion sir ji:azn:

on topic:some of my favs are imran khan,krait,pukhtoon,razpak,jat balwan,wind jammer,jana,spark,zaki, and many more

I'll vote for the mast 47 year old :azn:

there you go imran apka ek aur fan:P

I was the first favorite member. :yahoo:

People seem to have forgotten me now. :lol:

apny ap ko like kerny wali bemaari achi nhi hoti aik to soap ka nuksaan oper se banda kamzoor ho jata hai :lol:

jat balwan aur krait to samajh agaye ke kion ban karana chahte ho par karan kion sir ji:azn:

on topic:some of my favs are imran khan,krait,pukhtoon,razpak,jat balwan,wind jammer,jana,spark,zaki, and many more

there you go imran apka ek aur fan:P

ye dono troll hai wo maha troll hai :P or main in sab ka ustaad troll the great king in trolling :whistle:

However frankly speaking the best memeber is MASTAN KHAN . His views are so bloody full of deep knowledge about the particular subject and the guy always remains neutral , come what may :pakistan: , hardly ever trolls and always posts a descriptive and perhaps intelligent statement :tup:

However frankly speaking the best memeber is MASTAN KHAN . His views are so bloody full of deep knowledge about the particular subject and the guy always remains neutral , come what may :pakistan: , hardly ever trolls and always posts a descriptive and perhaps intelligent statement :tup:

yes yes i know he always abusing pakistan and pakistanis never seen him once happy from pakistan or pakistanis :lol:

yes yes i know he always abusing pakistan and pakistanis never seen him once happy from pakistan or pakistanis :lol:

Arrey Imran bhai aap to competition dekh ke darr hi gaye . BTW i have seen him critisizing as well as appreciating Pakistan where it matters . He is one of the most complete and patriotic member . You have a gem in him :yahoo:

Yaar bhai itne goodh gyan ki baatein faujiyon ko samajh nahi aati...:fie:

samajhne wali bhasha main batao...:D waise bande to tum bhi fev. ho humare...ab aage bolo..:laugh:

seedy fauj main a gaay school to kabhi gaay nhi lolzzzzzzzz

Back
Top Bottom