What's new

Whatever

Jung pe Smile nahi dete soldier - Jang pe Jalladon ki tarah KAAT detay hain :rofl::rofl::rofl:

Agar smile detay rahay to dosra tujhe kaat de ga :lol::rofl:

humare smile sae he dushman e islam murr gate hein bhiyya.:azn:

talwar niyam sae nikalnae ke zarorat nahe purtee.

Killbill buddy where is my PM.....i know you have got sth for me do you?:cheers:

humare smile sae he dushman e islam murr gate hein bhiyya.:azn:

talwar niyam sae nikalnae ke zarorat nahe purtee.

Kyoun tumhari smile itni darouni hoti hai ke woh dekh ke marr jaate hain :rofl::rofl::rofl:

yah tum apni smile ke saath apne kuch khaas jalway bhi dekhate ho jis dekh ke woh khud hi marr jaate hain :rofl:

I am a big fan of Sallahuddin, but I dont think any of his successors were half good.

Sallahuddin Ayoubi was one of the best Sultan/General of Islam. He was among the very few leaders who left positive image on the Non-Muslims also. I know many of the christians praising him for his war techniques.

He was unique of his kind and nobody else can replace him whatsoever. He was one of my 10 favourite Muslim leaders of all time

Kyoun tumhari smile itni darouni hoti hai ke woh dekh ke marr jaate hain :rofl::rofl::rofl:

yah tum apni smile ke saath apne kuch khaas jalway bhi dekhate ho jis dekh ke woh khud hi marr jaate hain :rofl:

nahe wo samagh gate hein kae iss ke baad ub :sniper:

Diplomatic smile against enemy......:sarcastic:

jalwa to action ke doran hota hae na:azn:

Aap huns loo pehlee........

i don't agree with the saying that there are no rules in love and war...

there are i think.:rolleyes:

there is no rules in war but i think in love .................

nahe wo samagh gate hein kae iss ke baad ub :sniper:

Diplomatic smile against enemy......:sarcastic:

jalwa to action ke doran hota hae na:azn:

oh acha :lol:

Matlub ke tumhari smile itni diplomatic hai ke joh le ga woh bhi pachtaye ga aur joh naa le ga woh bhi pachtaye ga :lol:

Jalwon se woh yeh shayr yaad aa raha hai

Meray jalwon ki khata hai joh yeh deewana howa
Main hoon mujrim yeh agar hosh se begana howa

Mujhe sooli charha - Ke sholon pe jala do (something like that)
Koi shikwa nahi hai joh Jee chahay saza do :lol:

=============

Kya baat hai tumhare jalwon ki SURB :lol: kya kehne

Sallahuddin Ayoubi was one of the best Sultan/General of Islam. He was among the very few leaders who left positive image on the Non-Muslims also. I know many of the christians praising him for his war techniques.

He was unique of his kind and nobody else can replace him whatsoever. He was one of my 10 favourite Muslim leaders of all time

Yes, and he is one of my favourite leaders. :azn:

His war techniques were unique, master of desert war fare and seizing castles. He was respected amongst non muslims because he himself respected other religions as well. May Allah give him peace.

oh acha :lol:

Matlub ke tumhari smile itni diplomatic hai ke joh le ga woh bhi pachtaye ga aur joh naa le ga woh bhi pachtaye ga :lol:

Jalwon se woh yeh shayr yaad aa raha hai

Meray jalwon ki khata hai joh yeh deewana howa
Main hoon mujrim yeh agar hosh se begana howa

Mujhe sooli charha - Ke sholon pe jala do (something like that)
Koi shikwa nahi hai joh Jee chahay saza do :lol:

=============

Kya baat hai tumhare jalwon ki SURB :lol: kya kehne

han ge war ke upne gulwae hote hein orr ishq ke upne....

aap ke shairee sunn kurr mughe ......:lol:

:rofl: chulo rehne deta hon.

Back
Top Bottom