What's new

Whatever

Kul mein sports complex Islamabad gya or kafee arse baad gye ail dehlee dhalee 400meter dekhe long jumps or bohat khuch.....:)

Hmm good for you iss tarah sports daikhney sey sports khailney ka jazba paida hota hai... baar baar gym ka naam lay kar sharminda na kr yaar :cry:

Hmm good for you iss tarah sports daikhney sey sports khailney ka jazba paida hota hai... baar baar gym ka naam lay kar sharminda na kr yaar :cry:

ok boss........
salute.gif

O sach woh number pta chal gya kis ka tha.. woh mera bhai dubai sey internet sey call kar raha tha

Kis bat ka?
age? :P

Mein video upload kar detta hon dekh kar ap ko bhe barra afsos ho gaa,khaloon ke halat waqi hee nasaz hee,mein ne director sahib ko kaha aglee haftee mein bhagoon ga,gold medal tyar rakhein(seriously i'm considering it......yarr koi steps nahi bhagne ke, logon ko khuch nahi pata start kese lena haee orr end kese karna haee,:sick: ullo kahein kee:tdown:)..........zara time deein mein fresh ho kar aa gaon bhai jan.Phir dhikata hon.:)

Okay :)
Just to put it in, I am a marathon runner from my high school.
Have, 1 gold, 3 Silver and maybe 1 or 2 Bronze medals.
Have the best Stamina, and last time, in our 2KM Race, from the start till aroun 2/3 of the race, I was running :P
I hate slow start :P
And, I am 15.
I can perform better than the ones you saw.
Seriously, where do they get this money to waste in sport campus, when they dont know how to run?!

Kugga ji, aap bhi koi post ker dein ya Tax lag gya hai? :P

O tm gaye nai... Mein tou samjha chaley gaye ho parhney... O parh lo baita parh lo yehi time hai parhney ka... Nai parho gay tou faraq tou koi nai parhey ga magar at least tmharey parents khush ho jaaein gay :P

aur you are a marathon runner from your high school tou ab kahan ho ?? Abi bi high school mein hi hogay if you are 15 ??

Okay :)

Seriously, where do they get this money to waste in sport campus, when they dont know how to run?!

Not a single rupee is alloted for the quota of introducing advance techniques ,all old styles and stuff.Discussed about it for half an hour with the director of sports there.He was a nice man.Even i improved some of the steps of those guys after watching that video ,although it was made from an iphone and was just rough and for fun.hehe!
Don't lose your habit of running,or you'll lose your stamina as the time passes.:)

O tm gaye nai... Mein tou samjha chaley gaye ho parhney... O parh lo baita parh lo yehi time hai parhney ka... Nai parho gay tou faraq tou koi nai parhey ga magar at least tmharey parents khush ho jaaein gay :P

aur you are a marathon runner from your high school tou ab kahan ho ?? Abi bi high school mein hi hogay if you are 15 ??
Mein part time parh raha hun aur part time PDF :lol:
Dont we get bored studying?
And mein 9 mein hun, finals hain so in 10.
Whats the difference being 15 in high school? :S
Not a single rupee is alloted for the quota of introducing advance techniques ,all old styles and stuff.Discussed about it for half an hour with the director of sports there.He was a nice man.Even i improved some of the steps of those guys after watching that video ,although it was made from an iphone and was just rough and for fun.hehe!
Don't lose your habit of running,or you'll lose your stamina as the time passes.:)
I cycle for it :)

Mein part time parh raha hun aur part time PDF :lol:
Dont we get bored studying?
And mein 9 mein hun, finals hain so in 10.
Whats the difference being 15 in high school? :S

I cycle for it :)

Actually I read it as from 'the time of' your high school..

Its okay!
I guess I am goin now.
For full time studying,
Take care.
Allah Hafiz all :)

Its okay!
I guess I am goin now.
For full time studying,
Take care.
Allah Hafiz all :)

You guess or you are going now??

Woh kahan gai larkee jo roz yahan hotee hai aur mujhey kaam na karney k taaney daitee hai ??

Back
Top Bottom