What's new

Why is Germany hostile against Türkiye but tolerant against underdeveloped and dictatoric states ?

Is Germany hostile against Türkiye


  • Total voters
    38
  • Poll closed .
BND works together with the Kurds in northern Iraq, like you do. I can't see a misbehavior there. Btw, why do you think 'Kevin' is an agent of BND?



There is nothing more to say! Could be one of my posts.

Its not the BND but their regular Army ! Which trains them against ISIS !
 
Wir Ausländer haben in Deutschland ganz schlechte Karten liegt aber wirklich an die Generation von Jugendlichen, welche uns ein schlechtes Image beschert haben und es immer noch tun ! Selebr Schuld, ich leider auch darunter, aber ich kenne auch die Ursache dafür !

But this is the half story, which is absolutely true. We don't want them as politicians, scientist or teacher as a strong part in our society for example. That's in the past. We always thougt that they will return to their homeland sometime and we had no integration plan them. We made many mistakes.

Its not the BND but their regular Army ! Which trains them against ISIS !

@Hurshid said BND.
 
@Bismarck

Ms. Merkel today : " We have no more Limits to refugees anymore " !

BUT VISA and RESTRICTIONS against Family BRINGING TOGETHER for TURKS will Keep !

AGAINST all International LAW and Agreements. THATS GERMAN RACISM

I want to ask Ms. Merkel : Who are your Consultants, did you lost your brain ?
 
Are you all crazy ? I want to see a regular US or German soldier who Trains PKK in KANDIL ,
None of them have the balls for it !

I quoted TURKISH MEDIA and TV
 
@Bismarck

"BND works together with the Kurds in northern Iraq, like you do";
thank you for the compliment. Will BND grant me German citizenship ? Did I misunderstood you ? Or was it am attack ?
:disagree:

You don't need a grant.

Are you all crazy ? I want to see a regular US or German soldier who Trains PKK in KANDIL ,
None of them have the balls for it !

I quoted TURKISH MEDIA and TV

there are many German regular soldier who train the kurds. I mean the peshmerga.
 
They work together to beat IS.

Typical German answer. We work with the BELZEBUB to fight the DEVIL.

Go on brother. Work with PKK terrorists and we will send you not only KEVIN s in future

Sorry. Peschmerga and OSO is trained and supported with wepaons by Türkiye and US allies as well
 
But this is the half story, which is absolutely true. We don't want them as politicians, scientist or teacher as a strong part in our society for example. That's in the past. We always thougt that they will return to their homeland sometime and we had no integration plan them. We made many mistakes.



@Hurshid said BND.

Ich sehe jeden Tag Versager Immigranten, Rassisten, Erfolgreiche Immigranten, Tolerante Deutsche, vielleicht finden wir ja alle zusammen den Frieden !
 
Last edited:
Frieden wird es nicht geben , solange die TÜRKEI nicht wie in SEVR vorgesehen geteilt wird !
 
You don't need a grant.



there are many German regular soldier who train the kurds. I mean the peshmerga.


Übrigens ich wohne in Berlin und war in der Bundeswehr, seit ich 16 bin Interessiere ich mich für die Wehrmacht, Militärgeschichte und Sicherheitspolitik, zur Zeit arbeite ich als Nachtdienst im Hotel, möchte aber gerne im Bereich Sicherheitspolitik arbeiten, was macht Ihr alle So ? (auch die anderen Poster, welche deutsch können sind gemeint, seit Ihr alle Agenten unter türkischer und deutscher Flagge ?`;)

Frieden wird es nicht geben , solange die TÜRKEI nicht wie in SEVR vorgesehen geteilt wird !


Wieso soll die Türkei geteilt werden ?
 
@Ulla @Bismarck

Hast Du ein abgeschlossenes Studium ? Sprichst Du perfekt 3 Sprachen ? Bist Du Clean ? Loyal ?

Dann kennst Du die Institutionen wo Du Dich ohne Gewissenskonflikte bewerben kannst,

unter Umständen musst Du aber Deinen Aufenthalt verlegen. Es ist aber legitim und legal !


BND

MAD

BfV

Landesämter für Verfassungsschutz
 
@Ulla @Bismarck

Hast Du ein abgeschlossenes Studium ? Sprichst Du perfekt 3 Sprachen ? Bist Du Clean ? Loyal ?

Dann kennst Du die Institutionen wo Du Dich ohne Gewissenskonflikte bewerben kannst,

unter Umständen musst Du aber Deinen Aufenthalt verlegen. Es ist aber legitim und legal !


BND

MAD

BfV

Landesämter für Verfassungsschutz

Mein Studium in Sicherheitsmanagement beginne ich im nächsten Jahr, meinen Master werde ich in Potsdam in Militärgeschichte absolvieren, Loyal bin ich auf jeden Fall. Mal sehen, wie die Welt in sieben Jahren aussieht, bis dahin werde ich meine Abschlüsse haben. Danke dir !
 
Last edited:
@Ulla Du solltest aber unbedingt 2 -Fremdsprachen beherrschen . Ansonsten landest in einem 08/15 JOB.

Viel Erfolg. Weil Du Dich schon entschieden hast scheidet die POLIZEI aus.
Solltest Du einer der Besten sein kannst DU in Berlin beim GTAZ eine gute Führungsposition bekommen !

@Bismarck Richtig, mein Freund ?
 
@Ulla Du solltest aber unbedingt 2 -Fremdsprachen beherrschen . Ansonsten landest in einem 08/15 JOB.

Viel Erfolg. Weil Du Dich schon entschieden hast scheidet die POLIZEI aus.
Solltest Du einer der Besten sein kannst DU in Berlin beim GTAZ eine gute Führungsposition bekommen !

@Bismarck Richtig, mein Freund ?


Vielen Dank für die Info ! Was machst du, wenn man fragen darf ? Wie kommt es das PDF ein Sammelbecken für deutsche ist und wird ! ?
 

Latest posts

Back
Top Bottom