What's new

Whatever

And PMLN said no need to operation in Punjab, the all mess thousands died attacks from APS to Army and civil places done by the name of Islam so called Sharia and these type of routes are the main cause, Islam ke nam pe topi de kar ye Sab ko WO bana dete hain.
And this happemed.in Rawalpindi.a district with 90% literacy and highest female literacy in Punjab this proves education alone camt cure extremism

@Musafir117 @The Sandman @Hell hound @PaklovesTurkiye @Moonlight @User @Mr.Meap @waz
Cq3wtc7VMAEZIS8.jpg:small
government can intervene and they should do that.

And this happemed.in Rawalpindi.a district with 90% literacy and highest female literacy in Punjab this proves education alone camt cure extremism
bhi jab text books main ghair zarori tor pay islam ko add karo gay to yahi ho ga na or who bhi islam ka who era jis main muslim wasey hi ayash ho gaye they or apas main lar rahey they us ko jab jihad keh detey hi hamri books to phir yahi ho ga na.jab bio physics and chemistry kay pehlay page pay introduction kay bajey ayat likhi hon gi jin ka subject say koi taluq nahi to phir roti asman or janwaron pay allah or muhammad (SAW) ka name dhondney wali qom hi peda ho gi na bro.
yar yeah bat to main gawahi day kay keh sakta ho kay is 16 17 ki umar main siraf in books or maeray teachers nay(siraf islamiat kay nahi baqi subjects even bio kay bhi) nay mujhay itna indoctrinate or intolerant kar dia tha kay bhi agar koi un dino yeah kehta kay shia kafir hay or mar do isay to allah maaf karey shyed main yeah bhi kar deta.

Last edited:
bhi jab text books main ghair zarori tor pay islam ko add karo gay to yahi ho ga na or who bhi islam ka who era jis main muslim wasey hi ayash ho gaye they or apas main lar rahey they us ko jab jihad keh detey hi hamri books to phir yahi ho ga na.jab bio physic and chemistry kay pehlay page pay indrotudion kay bajey ayat likhi hon gi jin ka subject say koi taluq nahi to phir roti asman or janwaron pay allah or muhammad (SAW) ka name dhondney wali qom hi peda ho gi na bro.
yar yeah bat to main gawahi day kay keh sakta ho kay is 16 17 ki umar main siraf in books or maeray teachers nay(siraf islamiat kay nahi baqi subjects even bio kay bhi) nay mujhay itna indoctrinate or intolerant kar dia tha kay bhi agar koi un dino yeah kehta kay shia kafir hay or mar do isay to allah maaf karey shyed main yeah bhi kar deta.
Khamosh jahil 97% Muslim country mein Islam khatrey main hay

:D abi am kuch bolay ga to mard logon ko maasala o jaye ga

haan ji hamaray haan har wednesday ko ghar ghar k gate pe dastak day k musalmano ko he musalman karany chalay atay hain maseet walay :/
Journalist ki baat ka bura tab lagay jab usko serious liya jaye :azn:

Mein to us time Shia ban jata hoan :partay:

Finally guys finally I watched this movie Maalik. (btw it was my first movie to watch in cinema :p). After a very long wait.
I absolutely loved it. The script, acting, direction, theme everything was simply the best.
I honestly feel we can beat Bollywood because they have few songs and some dance and story is almost the same in all of their movies. (That's what I feel) but if I see Pakistani movies, all of them have different ..........completely different stories. Then our actors are OUT STANDING.
You guys must watch it whenever get a chance. Buy Pakistani. Support Pakistanis.
And yes doubtlessly our SSG is the best.

@The Sandman @django @Zibago

This lady Imaan is so pretty.

Back
Top Bottom