What's new

Whatever

then there is no way you can enjoy real student life. :rolleyes:
haan yaar ye tou haik... aik tou mein school mein bhi kabhi kabar PDF p hota hun
hahahah :rofl:
Aur dosrey meray 14 August k lectures :P
Kissi ko bhi kuch kerney nahi deta :P
hhahaha

:) Congratulations!! Mani G....!

Mixed%20Flowers%20and%20a%20Bear.jpg

My warm wishes for you.Sada khuss rahoo! orr taraki karo.:)

oh thanks doc , doc you are still here i thought you left the forum , long time since had any interaction ,aur tell wats up now a days

Doc jee aik number kay hain... Tussi ki samjhaya, apney room mein baith kay PDF surf ker rhay hain? :lol:
Patient aya aur bolney laga k mujhe migraine hai... aur socho doc saab ney kia reply kia? 'You will have to upgrade your brain to the Block 52 to get the latest features and get rid of the problems. A lot of others have had a MLU. I suggest you same from TAI'
:rofl:

bhai jan merey sms ka reply kuyn nahi karety :mad:

yarr mere khuch contacts delete ho gae hae,i get a bulk of SMS these days......pata nai kon sa messgae ap ka tha.......bata dein mein reply karta hon abhiiii:partay:

Doc jee aik number kay hain... Tussi ki samjhaya, apney room mein baith kay PDF surf ker rhay hain? :lol:
Patient aya aur bolney laga k mujhe migraine hai... aur socho doc saab ney kia reply kia? 'You will have to upgrade your brain to the Block 52 to get the latest features and get rid of the problems. A lot of others have had a MLU. I suggest you same from TAI'
:rofl:

Yeah i've read that after i received your PM , hahaha! loled a lot....:lol: ye apne colleagues ko dikhon ga hahahaha! I just hope they believe lasthope.;)

teen charr missein thein yahan jub hum student thae.......nam bataon?

aur doc sb meri call waalee bat ko ignore he kar gaye koi nai Allah tou daikh raha hai na :cry:

choro yaar un misson ko miss na karo koi Mrs dhoondo :P

Back
Top Bottom