What's new

Whatever

mughy nhi kerni hindi enjoy main wesy hi tapa hoon. yaar is pakistan main 100 admi without curruption bijli chori munafa khor nhi mil sakty? mughy chayee:D

Aik to mein hon, backe app ko dhondne pare ge.

Kehain to app ke liye masrofiyat sae time nikalon ,agle 3 hafte ka time table booked he.:coffee:

Par agar naik kam hae to deer kese ,app hukum karein hum koshish karein ge.:lol:

Aik to mein hon, backe app ko dhondne pare ge.

Kehain to app ke liye masrofiyat sae time nikalon ,agle 3 hafte ka time table booked he.:coffee:

Par agar naik kam hae to deer kese ,app hukum karein hum koshish karein ge.:lol:

nhi mughy student nhi chayee student honest hoty hai jab tak student hoty hai us ke baad real life main dekh lo ye sary phly student hi thi zardari ke ilawa wo cenima ki tickets check kerta tha:rolleyes: ab kya hai mughy 30+ chayee brave honest and like me:cheers:

nhi mughy student nhi chayee student honest hoty hai jab tak student hoty hai us ke baad real life main dekh lo ye sary phly student hi thi zardari ke ilawa wo cenima ki tickets check kerta tha:rolleyes: ab kya hai mughy 30+ chayee brave honest and like me:cheers:

chulein phir khuch jawan khon dalye ga....5, 6 sall ache guzar gaein ge.

30+ kuch agar <40 ke range mein hon to acha hee.(wese Muhammad bin Qasim 17 saal ka tha you know better.)

Nahi to bechari petti he sedhe karte reh jaen ge orr kam tamam ho gye ga.:lol::sniper:

App dedicated laraka team kuon nahi banate jinn ke life mein bachpan sae:sniper: ke ilawa khuch na ho.Aese logo ko proper train karein and use proper tech.

yee videos mulahizza furmayee.

ok G.:wave:

Last edited by a moderator:
chulein phir khuch jawan khon dalye ga....5, 6 sall ache guzar gaein ge.

30+ kuch agar <40 ke range mein hon to acha hee.(wese Muhammad bin Qasim 17 saal ka tha you know better.)

Nahi to bechari petti he sedhe karte reh jaen ge orr kam tamam ho gye ga.:lol::sniper:

App dedicated laraka team kuon nahi banate jinn ke life mein bachpan sae:sniper: ke ilawa khuch na ho.Aese logo ko proper train karein and use proper tech.

phir videos mulahizza furmayee.

YouTube - Laser Shot - Live Fire Training

YouTube - Laser Shot Virtual Shoot House (LVS) - Special Forces

ok G.:wave:

jwan khoon kuch ziada hi gram hota hai is liye> or main koi hitler nhi ke bachpan se logoon ke bachy cheen ker jasoos banaoo.:disagree: viedeos achi hai . or haan tata kiyoon abhi to 12 nhi bajy?:D

G Eid ka asal mazza aye ga.Par wo log Eid sae pehle shayad wapis le aein doctors ko.

hazir hon ma'am.If you want to ask any help you can PM me.:)

SURB sure i m thinking of providing medical aid in the next visit still working on fund raising hopefully till eid v will have an amount for next visit and then i will need ur help for this purpose

Mai aisay shakhs ko zindo mai q shumaar karoo ......................
Jo sochta bhi nahi khuwab dekhta bhi nahi ......

if you call me and i dont respond,it does not mean that i donot want to respond,but may be that a sweet dream where i want you to call me again and again.

Mai aisay shakhs ko zindo mai q shumaar karoo ......................
Jo sochta bhi nahi khuwab dekhta bhi nahi ......
khawab dekhna acha hota hai kabhi khwaab hi kabi kisi ko kisi sey mila detay hain.........:smitten:

remember to believe in YOURSELF and you want your Life to be,because the challenges and changes will only help you to find the goals that you know are meant to come true for YOU...
KEEP BELIEVING IN YOURSELF..

remember to believe in YOURSELF and you want your Life to be,because the challenges and changes will only help you to find the goals that you know are meant to come true for YOU...
KEEP BELIEVING IN YOURSELF..

thats true magr imlimentation k baghair in ka faaaida ni.....

Pakistan Defence Latest Posts

Back
Top Bottom