What's new

Whatever

Aslaam o Alaikum Dosto!!

Kia chal raha hai aajkal ??

Aur zaki bhai so jaao ab .. :D

tum kya itne faragh ho ke meri "aqwal-e-zarein" parhte rahte ho aur yeh qol ko poora 302 baar ginne main kamyaab ho gaye :lol:

nai yaar analog tareeqay se ginta to khud hi farigh ho jaata... mujhay to 9 se agay ginti hii ni a t, 1 program jo bta sakta hy k konsa phrase kisi forum mn kitni baar aaya hy..

1) India will wipe Pakistan off the map = 84669

2) India is next super power = 76734

3) China is next super power = 46

4) Pakistan will nuke India = 509

5) Muslims are terrorist = 8952

6) Pakistanis are terrorist = 3643

7) Neighboring countries are obsessed with India = 9054

8) India is obsessed with Pakistan = 63

9) India is obsessed with China = 52

10) Blames on ISI = 68362

11) Blames on RAW = 342

12) Blames on CIA = 651

13) The word 'mullah'= 83005

14) 'Get your facts straight' = 40091

15) 'Give me a break' = 3149

16) 'LOL' = 93320

One day in a school in London, a teacher said to a class of 5-year-olds.

I'll give 10 pounds to the child who can tell me who was the most famous man who ever lived."

An Irish boy put his hand up and said, "It was St. Patrick."

The teacher said, "Sorry Paddy, that's not correct."

Then a Scottish boy put his hand up and said, "It was St. Andrew."

The teacher replied, "I'm sorry, Hamish, that's not right either."

Then a Jewish boy put his hand up and said "David",

The Buddhist boy said "Gautama Buddha" and the Muslim boy said "Mohammed".

They all were not successful. Finally, a Indian boy raised his hand and said, "It was Jesus Christ."

The teacher said, "That's absolutely right, Jignesh, come up here and I'll give you the 10 pounds."

As the teacher was giving Jignesh his money, she said, "You know Jignesh, since you're a Hindu Gujarati; I was very surprised you said Jesus Christ."

Jignesh replied, "Yes. In my heart I knew it was someone else, but Business is Business!!!!!!

RedBull tastes like RED BULL I guess ;).. aik dafa hi piya zindagi mein saari raat neend nai aayee thi .. :cry:

RedBull tastes like RED BULL I guess ;).. aik dafa hi piya zindagi mein saari raat neend nai aayee thi .. :cry:

yaar phly bar aysa hota hai leken ager peena shuru kro gay to kuch bhi nhi
yahaan office main her koi neechy fone ker ker ke cafteria se yahi sab mangwa ker peety hai main un ko kehta hoon ye harmfull hai bhai.ulta wo mughy kehty hai imran bhai je aap pety ho us se kam harmfull hai lo gee:frown: or main sar ghuka ker chal deta hoon baat to sachi hai:rofl::rofl::rofl:

kion Imran bhai isski kia wajah kia aap itnye badnaam ho chukey hain .. :P

badnam jo hoy to kya naam na ho ga:rofl::rofl::rofl:

yaar salary poori ati hai jab tak main kisi ke fiker nhi kerta:P bolny do dunya her bary admi ke bary main bolty hai:rofl:

---------- Post added at 02:43 PM ---------- Previous post was at 02:42 PM ----------

Mn ne to daikhi b ni hy wo to bs ase hi Imran g se mazaq kr rha tha... A c cheezon se bacho bhai ni to Allah marain ge!

redbull non alcohlic energy drink hai yaar haraam nhi hai:rolleyes:

Back
Top Bottom