What's new

Whatever

elisa dosri wali hai yaar ye to nansi ajram hai:D acha ab batao kis ka oper wali ka ya neechy wali ka.:P

jis ki photo quote ki hai usko suna hai........... dosri wali ko main nahi janta. Naam ghalat likh diya ho ga lakin photo wohi hai :angel:

phir haifa ki shadi ho gai or hamari jaan choot gai

shadi ki foto
haifafans_haifa-wed-1_thumb&

us ka gana tha sab se famus ya salaam ya sallam

---------- Post added at 07:37 PM ---------- Previous post was at 07:36 PM ----------

haifa main tab dekhta tha jab ammi bahir hoti thi haifa damn:hitwall:

kya khoob kaha, sachi main jab maine bhi pehli baar is ka song balke iski photos dekhi to to bohat sharminda howa thaa :rofl: tab shayad main 15-16 saal ka thaa aur arab logon ko bohat bhola samaghta thaa :rofl:

jis ki photo quote ki hai usko suna hai........... dosri wali ko main nahi janta. Naam ghalat likh diya ho ga lakin photo wohi hai :angel:

ok ye dekho ye famus song hai kabhi kabhi main ajj bhi gungunata hoon be ikhtyaar

Last edited by a moderator:
WOW, she looks cool :D :P

She is not cool........... she is HOT :woot:
She has really cool pictures on google, i can remember one funny incident of her when she was performing live on the stage and peoples started coming after her. They were physically touching her and she was kinda running away

What a shameless moment that was........ arabs lost all respect in my eyes

Ajab vaa_iez kii deen-daari hai yaa Rab
Adawat hai issey sarey jahaa.N se

Koi ab tak na ye samjha ke insaan
Kaha.N jata hai aata hai kaha.N sai

Wahi.n sai raat ko zulmat mili hai
Chamak taaro.n nai paa_i hai jaha.N sai

Ham apani dard-ma.ndi kaa fasanaa
Sunaa karate hai.n apney raazda.N sai

Bari bareek hai.n vaa_iez kii chaalai.n
Laraz jata hai aavaz-e-azaa.N sai

(IQBAL BHAI)

:D
kya khoob kaha, sachi main jab maine bhi pehli baar is ka song balke iski photos dekhi to to bohat sharminda howa thaa :rofl: tab shayad main 15-16 saal ka thaa aur arab logon ko bohat bhola samaghta thaa :rofl:

madinah main hamary apartment ke main door ke sath phla room mera tha . jab abu bahir se aty to sunty or ander a ker ghar pati ho jaty . or order dety chalo haram jao:P

She is not cool........... she is HOT :woot:
She has really cool pictures on google, i can remember one funny incident of her when she was performing live on the stage and peoples started coming after her. They were physically touching her and she was kinda running away

What a shameless moment that was........ arabs lost all respect in my eyes

then post the good pictures of her :lol:

hmmm i can't understand arabic warna yeh song acha lag raha hai.

I liked this song as it also has English subtitles

YouTube - ‪Nancy Ajram (Enta Eih (English))‬‎

sedha sa hai yaar
انت ايه
inta ayee

tum kya ho
مش كفايه عليك تجرهنى حرام عليك
mush kifaya alek tigrahni

kya ye kafi nhi hai jitny zakham tum ne mughy diya?

:P

Back
Top Bottom