What's new

Turkish Tea House

Status
Not open for further replies.
Neden anlamak istemiyorsun? Ben sizi dahi muhatap almadım ki tartışmaya dönüşmsin konu;

Bizim de farklı sizden farklı bir istediğimiz yok zaten.

bir kişi hakkında bu şekilde bir sohbet hoş değil, yaşın hama10 gib genç anlıyorum ;
fakat forumu böyle mesajlarla kadınlar hamamına çevirmeyelim.

Yaş olayına girmesek iyi olur, atalarımızın bu konuda çok güzel sözleri var.

İstediğim kişi hakkında saygı çerçevesi içinde istediğim gibi konuşurum, kimseye de icazet vermek zorunda değilim. Bu forum kurallırna da aykırı değil, eğer "Members club" bölümüne bir göz atarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Yok hala bu konuda bir sıkıntınız varsa "GHQ" bölümüne şikayet dilekçesi atabilirsiniz.

Yes, I agree. The fact is when you grow up in a country which her official language is for example persian or turkish or .... you will need to learn that official language, because you will need to use it when you want to find a job or go to university or ...
I have seen the same problem among second generation iranian americans who can only speak fluently in english, and not any other language.

İ totally agree. The language of the place of residence always comes first. But this does not mean that other native languages should be neglected.
For example when we take the Turkish diaspora in Europe in consideration, it would be really rare to see one that has lost his ability to speak his native language.
Perhaps it's due to the fact that it has a big community, who knows :)

Anyways mate, cheers.
And considering your other discussion good luck :)

İ totally agree. The language of the place of residence always comes first. But this does not mean that o:big_boss:ther native languages should be neglected.
For example when we take the Turkish diaspora in Europe in consideration, it would be really rare to see one that has lost his ability to speak his native language.
Perhaps it's due to the fact that it has a big community, who knows :)

Anyways mate, cheers.
And considering your other discussion good luck :)
:tup:

Konuyu bayadır bir takip ediyorum. Şu işe burnumu soksam mı sokmasam mı diye develenip durdum.
Eski tecrübeleri dayanarak pek boktan çıkmaz burnum, lâkin Sinan da, T-123456 da değerli forumdaşlarımız.

Neyse biraz daha takipteyim.

Galatasaray maçı da başlıyor.

Konu baştan beri sizinle alakalı değildi; Ben meramımı Neptune anlattım; gerisi sizi neden ilgilendirir? Mod musunuz? Ne vasıfla karışıyorsunuz? Neptune bana gerekli cevabı verecektir zaten.

Ne vasıfla karıştığımı #1848 numaralı mesajımda anlattım.Mod değilim zira mod olsaydım tutumum çok
farklı olurdu.

Forumu kirletmeyin, varsa derdiniz özel mesaj atın lütfen.

Benim derdim gereksiz tartışmaların önüne geçmek. Benim sizinle kişisel bir derdim yok sizin varsa lütfen siz mesaj atın, zira ben forumu ne ölçüde kirletiyorsam, sizde o ölçüde kirletiyorsunuz.

@haman10 @Ostad and @rmi5 are all Turks. :devil:

looks like i've started a discussion up there ^^ . i'm so sorry guys . i really didnt want that to happen
mix2-irangif167.gif

===========

anyhow we are iranian azeri , which is different from turk . :P

Sizinde pek ölçülü konuştuğunuz söylenemez.
Ya Sinan,iki uc kelime Turkce bilmekle sarayli olursak,coban olurum daha iyi.
Avrupadaki Turklerin 80%,coban o zaman.
Degmez,ben pembe ruyalar aramaya cikiyom.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom