What's new

Iranian Chill Thread

No, i watched the Water world...(kevin cosner)....it can't come anywhere near Fury Road....not saying it was a bad movie but Fury Road is a whole new dimension.....:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

And it's director said, it's sequal Mad Max: The Wasteland is ready to go. It's script is ready. They are gonna shoot it if the first film happens to be successfull. It's IMDB point is 8.7

Also they started a comic of it. Mad Max: Fury Road: Nux & Immortan Joe (2015-) Digital Comics - Comics by comiXology

Also, video game is coming out in 1 September....

giphy.gif
I was also vomiting rainbows after i played The Last of Us. :D
 
.
nake hame chi ru elam mikonan ?

age motor 5000 asb bokhari mitoonan tolid konan vase naval vessel ha , chera nabayad betoonan ino tolid konan ?




اول نیروی دریایی

ناوشکن سری موج ازمایشش رو پس داده بود و در دستور تولید انبوه قرار گرفت
ولی پس از جماران , آلمان دیگه فروش موتور 10,000اسب بخار رو قطع کرد


حالا فکر کنید همه قطعات اماده بود و در حال تولید به جز موتور
بخاطر این هم مجبور به تولید موتور شدند
وگرنه خواسته ایران و صرفه اقتصادی تولید در خریدن موتور قدرتمند تر 10,000 اسب بخاری آلمانی بود
استفاده از چهار موتور 5000 هزار ایرانی بجای دو موتور 10000 المان باعث سنگین تر شدن ناو شکن هم می شد



نحوه چینش چهار عدد موتور بنیان و انتقال نیرو پس از تحریم موتور المانی
245169_691.jpg




زمانی که برای(عملیاتی شدن و نصب روی ناو شکن) پروژه بنیان در نظر گرفته شده بود تقریبا یک سال بود
که بسیار زمان کمی است چون نیاز به وقت زیادی برای تحقیق , ساخت و ازمایشهای مداوم نیاز هست
بنیان 5000 اسب بخاری نمونه توسعه یافته موتور لوکوموتیو الستوم (با موتور :ار کی 215) دسا-مان هست که برای قطار باری در ایران تولید می شده

شرکت تولیدی و صنعتی دیزل سنگین ایران

In Focus - MAN Engines for Locomotives, Railcars, and Railway Gensets | MAN Engines

Transport



البته دوستان می دونند که شرایط دریا با قطار خیلی فرق داره و موتور دریایی حتما باید 3 ماه پشت سر هم با قدرت کروز کار کنه
که تولیدش کار سختی هست ولی در کل این موتور بنیان تولیدش خودش رو مدیون مدیریت درست نیروی دریایی هست



بنیان دریایی سمت چپ و دسا زمینی سمت راست
0eem60g0tdyj3trmwuux.jpg




اگه دقت کنید تا اونجایی که در عکس معلوم هست
قسمت های سوپر شارژر و توربو شارژر کاملا عوض شده تا مناسب اب و هوای سطح دریا باشه
یک قسمت هم که به نظر رطوبت گیر و فیلتر غبار کلاس دریایی هم بهش اضافه شده
سیستم سوخترانیش هم تغییراتی داشته

برای یاد اوری تعداد 120 شرکت خصوصی در تولید و طراحی جماران شرکت داشته اند
و سهم نیروی دریایی مدیریت پروژه بود



اما نیروی زمینی


نیروی زمینی به دردسر بزرگی دچار هست و اون خود خواهی تکنسین های نیرو
و استفاده نکردن از شرکتهای خصوصی هست

که این کاملا برعکس نیروی دریایی هست
در نتیجه بعد از 20 سال هنوز هم فرماندهان به چیزی که می خواستند نرسیده اند
ذولفقار نسل 3 هنوز هم در حال ازمایش هست و تقریبا 4 نمونه ازش تولید شده
ولی تا زمانی که فرماندهان ازش راضی نباشند ...پس دلیلی هم بر تولید انبوه اون نمی بینند
و تا موقعی که تولید انبوهی در کار نباشه دلیلی بر تهیه موتور 1000 اسب بخاری وجود نداره
وتا زمانی که موتور ارزان اوکراینی در دسترس هست نیاز به خرج کردن پول برای تولید موتور ایرانی نیست
نیروی زمینی هم بودجه خوبی نداره که بتونه ریخت و پاش داشته باشه

متاسفانه نیروی زمینی عاقبت خوبی هم نداره و هیچ قصدی برای همکاری با دانشگاه دیده نمیشه

اگه تانکی بخواد تولید بشه یا تولید وزارت دفاع است یا سپاه
 
Last edited:
.
اول نیروی دریایی

ناوشکن سری موج ازمایشش رو پس داده بود و در دستور تولید انبوه قرار گرفت
ولی پس از جماران , آلمان دیگه فروش موتور 10,000اسب بخار رو قطع کرد


حالا فکر کنید همه قطعات اماده بود و در حال تولید به جز موتور
بخاطر این هم مجبور به تولید موتور شدند
وگرنه خواسته ایران و صرفه اقتصادی تولید در خریدن موتور قدرتمند تر 10,000 اسب بخاری آلمانی بود
استفاده از چهار موتور 5000 هزار ایرانی بجای دو موتور 10000 المان باعث سنگین تر شدن ناو شکن هم می شد



نحوه چینش چهار عدد موتور بنیان و انتقال نیرو پس از تحریم موتور المانی
245169_691.jpg




زمانی که برای(عملیاتی شدن و نصب روی ناو شکن) پروژه بنیان در نظر گرفته شده بود تقریبا یک سال بود
که بسیار زمان کمی است چون نیاز به وقت زیادی برای تحقیق , ساخت و ازمایشهای مداوم نیاز هست
بنیان 5000 اسب بخاری نمونه توسعه یافته موتور لوکوموتیو الستوم (با موتور :ار کی 215) دسا-مان هست که برای قطار باری در ایران تولید می شده

شرکت تولیدی و صنعتی دیزل سنگین ایران

In Focus - MAN Engines for Locomotives, Railcars, and Railway Gensets | MAN Engines

Transport



البته دوستان می دونند که شرایط دریا با قطار خیلی فرق داره و موتور دریایی حتما باید 3 ماه پشت سر هم با قدرت کروز کار کنه
که تولیدش کار سختی هست ولی در کل این موتور بنیان تولیدش خودش رو مدیون مدیریت درست نیروی دریایی هست



بنیان دریایی سمت چپ و دسا زمینی سمت راست
View attachment 224715



اگه دقت کنید تا اونجایی که در عکس معلوم هست
قسمت های سوپر شارژر و توربو شارژر کاملا عوض شده تا مناسب اب و هوای سطح دریا باشه
یک قسمت هم که به نظر رطوبت گیر و فیلتر غبار کلاس دریایی هم بهش اضافه شده
سیستم سوخترانیش هم تغییراتی داشته

برای یاد اوری تعداد 120 شرکت خصوصی در تولید و طراحی جماران شرکت داشته اند
و سهم نیروی دریایی مدیریت پروژه بود



اما نیروی زمینی


نیروی زمینی به دردسر بزرگی دچار هست و اون خود خواهی تکنسین های نیرو
و استفاده نکردن از شرکتهای خصوصی هست

که این کاملا برعکس نیروی دریایی هست
در نتیجه بعد از 20 سال هنوز هم فرماندهان به چیزی که می خواستند نرسیده اند
ذولفقار نسل 3 هنوز هم در حال ازمایش هست و تقریبا 4 نمونه ازش تولید شده
ولی تا زمانی که فرماندهان ازش راضی نباشند ...پس دلیلی هم بر تولید انبوه اون نمی بینند
و تا موقعی که تولید انبوهی در کار نباشه دلیلی بر تهیه موتور 1000 اسب بخاری وجود نداره
وتا زمانی که موتور ارزان اوکراینی در دسترس هست نیاز به خرج کردن پول برای تولید موتور ایرانی نیست
نیروی زمینی هم بودجه خوبی نداره که بتونه ریخت و پاش داشته باشه

متاسفانه نیروی زمینی عاقبت خوبی هم نداره و هیچ قصدی برای همکاری با دانشگاه دیده نمیشه

اگه تانکی بخواد تولید بشه یا تولید وزارت دفاع است یا سپاه

Manam hamino daram migam, vali in other words.

Pool va boodjeh az koja (wealth) miad? Elm eghtesad migeh az Productivity - Wikipedia, the free encyclopedia

Yeh chizi ham hast beh onvaneh: Economies of scale - Wikipedia, the free encyclopedia

Hala, ma nirooyeh bikar darim. Nirooyeh "dars khoondeh" darim. Manabe' tabi'ei ham darim. Pas moshkel kojast?

Moshkeli keh shoma eshareh kardin hamoon Economy of Scale hast. Keh man ham qaboolesh daram. Hamin ghazieh motor ro bebin. Ma ba sakhte dakheli bazi ghete'ha va vared kardan baghieh (ba dor zadan tahrim va pardakht arz chand barabar), darim to te'dad payeen motor alstom faransavi, volvoye soed va siemens alman va va va ... mizanim. Keh hamashoon gheir eghtesadi hastan chonkeh bar mabnaye Economy of Scale nistan. Dar san'at yeh chizi hast be esmeh "Line Up". Yani yeh sherket motor sazi line up 15 motor dieseli dareh az 500 KW ta 5000 KW. Ghete'hai ina 80% yeki hastan. Faghad dar ghesmateh motage hast keh motor ha ba ham tafavot tavaneh output daran na dar marhaleh gheteh sazi va teknology. Vali tolid ma beh in shekl nist balkeh beh shekle kargahe ta'mirati hast keh ba anva va aghsameh teknology va ghete'hai goonagoon az volvo gerefteh ta caterpillar dareh saro kalleh mizaneh.

To Iran chonkeh ma khodemon nemitoonim Line Up tarahi konim va mohtaj vared kardan teknology az ino oon hastim, baes misheh keh ghete' sazi sarf eghtesadi nadashteh basheh chonkeh Economy of Scale nadareh. Saval mohem ineh keh chera ma nemitoonim Line Up dorost konim barayeh hamei niazha na faghat motor. Injast keh bayad porsid Oleg Losev ma kojast?

Beh gheir az ineh keh Oleg Losev ma karesh in shodeh keh bereh to daneshgah va shoresh koneh, adayeh roshanfekri dar biareh, begeh beh music felani goosh nakonin beh Beethoven goosh konin, khodesham beterekoneh badesh ham menat bezareh sare mellat. Vali darigh az inkeh bereh jaye in kara zendegisho bezareh barayeh tarahi yeh motor kochik.

Artesh ya nirooyeh daryayi ya hich kiye digeh nemitooneh yeh motor tarahi koneh faghat barayeh khodesh va faghat barayeh yek niaz. Injoori sarf eghtesadi nadareh. Bayad, Line Up vojod dashteh basheh keh har bakhsheh eghtesadi va amniati chizi niaz dasht az in Line Up entekhab koneh. Keshvarhai digeh shayad betonan One Off (opposite of Line UP) tolid konan vali ona beh eghtesad jahani vasl hastan va oon One Off-eshon ham moshtariaye jahani dareh va eghtesadi misheh. To Iran faghat Line Up mitooneh moshkelat o hal koneh. Tarahi Line Up va toolid teknology ham beh estedad melli bastegi dareh.
 
. . . . . .
Good money but you are stuck on an oil rig for months right?
No man. It all depends on the extraction method. You have offshore, traditional drilling and then there's the mining methods that Canada uses mostly. Even in drilling, he wouldn't necessarily be on a rig unless he was an MWD guy or something.

different methods in Canada (Oil Sands) I travel to a small town every week for 4 days and get a 3 day weekend
Why don't you go to the US? I hear Petroleum guys make serious coin south of the border. Are you over 200k here? If you're any less, think about going down there.
 
. . . .
اول نیروی دریایی

ناوشکن سری موج ازمایشش رو پس داده بود و در دستور تولید انبوه قرار گرفت
ولی پس از جماران , آلمان دیگه فروش موتور 10,000اسب بخار رو قطع کرد


حالا فکر کنید همه قطعات اماده بود و در حال تولید به جز موتور
بخاطر این هم مجبور به تولید موتور شدند
وگرنه خواسته ایران و صرفه اقتصادی تولید در خریدن موتور قدرتمند تر 10,000 اسب بخاری آلمانی بود
استفاده از چهار موتور 5000 هزار ایرانی بجای دو موتور 10000 المان باعث سنگین تر شدن ناو شکن هم می شد



نحوه چینش چهار عدد موتور بنیان و انتقال نیرو پس از تحریم موتور المانی
245169_691.jpg




زمانی که برای(عملیاتی شدن و نصب روی ناو شکن) پروژه بنیان در نظر گرفته شده بود تقریبا یک سال بود
که بسیار زمان کمی است چون نیاز به وقت زیادی برای تحقیق , ساخت و ازمایشهای مداوم نیاز هست
بنیان 5000 اسب بخاری نمونه توسعه یافته موتور لوکوموتیو الستوم (با موتور :ار کی 215) دسا-مان هست که برای قطار باری در ایران تولید می شده

شرکت تولیدی و صنعتی دیزل سنگین ایران

In Focus - MAN Engines for Locomotives, Railcars, and Railway Gensets | MAN Engines

Transport



البته دوستان می دونند که شرایط دریا با قطار خیلی فرق داره و موتور دریایی حتما باید 3 ماه پشت سر هم با قدرت کروز کار کنه
که تولیدش کار سختی هست ولی در کل این موتور بنیان تولیدش خودش رو مدیون مدیریت درست نیروی دریایی هست



بنیان دریایی سمت چپ و دسا زمینی سمت راست
View attachment 224715



اگه دقت کنید تا اونجایی که در عکس معلوم هست
قسمت های سوپر شارژر و توربو شارژر کاملا عوض شده تا مناسب اب و هوای سطح دریا باشه
یک قسمت هم که به نظر رطوبت گیر و فیلتر غبار کلاس دریایی هم بهش اضافه شده
سیستم سوخترانیش هم تغییراتی داشته

برای یاد اوری تعداد 120 شرکت خصوصی در تولید و طراحی جماران شرکت داشته اند
و سهم نیروی دریایی مدیریت پروژه بود



اما نیروی زمینی


نیروی زمینی به دردسر بزرگی دچار هست و اون خود خواهی تکنسین های نیرو
و استفاده نکردن از شرکتهای خصوصی هست

که این کاملا برعکس نیروی دریایی هست
در نتیجه بعد از 20 سال هنوز هم فرماندهان به چیزی که می خواستند نرسیده اند
ذولفقار نسل 3 هنوز هم در حال ازمایش هست و تقریبا 4 نمونه ازش تولید شده
ولی تا زمانی که فرماندهان ازش راضی نباشند ...پس دلیلی هم بر تولید انبوه اون نمی بینند
و تا موقعی که تولید انبوهی در کار نباشه دلیلی بر تهیه موتور 1000 اسب بخاری وجود نداره
وتا زمانی که موتور ارزان اوکراینی در دسترس هست نیاز به خرج کردن پول برای تولید موتور ایرانی نیست
نیروی زمینی هم بودجه خوبی نداره که بتونه ریخت و پاش داشته باشه

متاسفانه نیروی زمینی عاقبت خوبی هم نداره و هیچ قصدی برای همکاری با دانشگاه دیده نمیشه

اگه تانکی بخواد تولید بشه یا تولید وزارت دفاع است یا سپاه
تست دیزل 900 اسب بخاری روی شناورهای تندرو - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
رئیس سازمان صنایع دریایی گفت:‌ دیزل 900 اسب بخاری در حال تست روی شناورهای تندرو است.
به گزارش مشرق، امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در چهارمین همایش ملی شناورهای تندرو که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: این سازمان به سطح بلوغ دانش و سخت‌افزاری خوبی رسیده است و در چهار حوزه شناورهای تندرو، سطحی، زیر سطحی و اثر سطحی دارای محصولات به روز است.

وی افزود: ما ناوشکن های سنگین، انواع زیردریایی، هواناوهای موشک‌انداز و ... را طراحی و تولید می‌کنیم و در حوزه شناورهای تندرو به سرعت بالای 70 نات،‌ کاهش سطح مقطع راداری،‌ بهبود رفتار شناور در امواج و افزایش کاری سامانه‌های رانش دست یافته‌ایم.

رستگاری تأکید کرد: سازمان صنایع دریایی در حوزه دیزل، نقشه راه و برنامه دارد و چهار دیزل صنعتی کشور در توان 900، 2000، 4000 و 5000 اسب بخار را دریایی کرده‌ایم و دیزل 4 و 5 هزار اسب بخاری را روی شناورها نصب کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تأکید کرد: همچنین دیزل 900 اسب بخار در حال تست روی شناور تندرو است، ما همچنین سه دیزل ملی برای راه‌آهن در دست تولید داریم و تا پایان سال اولین دیزل ملی را تحویل راه‌آهن می‌دهیم.

رستگاری با بیان اینکه ناوشکن‌های جدید در حال ساخت مجهز به سیستم پروانه گام متغیر است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران جزء هشت کشور برتر تولیدکننده شناورهای تندرو است و رسیدن به سرعت بالای 80 نات از جمله برنامه‌های ما است.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/...ظامی-80-نات-با-موشک-100-کیلومتری-تا-پایان-سال
 
.
تست دیزل 900 اسب بخاری روی شناورهای تندرو - مشرق نیوز | mashreghnews.ir
رئیس سازمان صنایع دریایی گفت:‌ دیزل 900 اسب بخاری در حال تست روی شناورهای تندرو است.
به گزارش مشرق، امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در چهارمین همایش ملی شناورهای تندرو که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: این سازمان به سطح بلوغ دانش و سخت‌افزاری خوبی رسیده است و در چهار حوزه شناورهای تندرو، سطحی، زیر سطحی و اثر سطحی دارای محصولات به روز است.

وی افزود: ما ناوشکن های سنگین، انواع زیردریایی، هواناوهای موشک‌انداز و ... را طراحی و تولید می‌کنیم و در حوزه شناورهای تندرو به سرعت بالای 70 نات،‌ کاهش سطح مقطع راداری،‌ بهبود رفتار شناور در امواج و افزایش کاری سامانه‌های رانش دست یافته‌ایم.

رستگاری تأکید کرد: سازمان صنایع دریایی در حوزه دیزل، نقشه راه و برنامه دارد و چهار دیزل صنعتی کشور در توان 900، 2000، 4000 و 5000 اسب بخار را دریایی کرده‌ایم و دیزل 4 و 5 هزار اسب بخاری را روی شناورها نصب کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تأکید کرد: همچنین دیزل 900 اسب بخار در حال تست روی شناور تندرو است، ما همچنین سه دیزل ملی برای راه‌آهن در دست تولید داریم و تا پایان سال اولین دیزل ملی را تحویل راه‌آهن می‌دهیم.

رستگاری با بیان اینکه ناوشکن‌های جدید در حال ساخت مجهز به سیستم پروانه گام متغیر است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران جزء هشت کشور برتر تولیدکننده شناورهای تندرو است و رسیدن به سرعت بالای 80 نات از جمله برنامه‌های ما است.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/421219/تست-شناور-با-سرعت-110-نات-در-سپاه-تولید-انبوه-شناور-نظامی-80-نات-با-موشک-100-کیلومتری-تا-پایان-سال


@Serpentine @SOHEIL @haman10 @rahi2357
@kollang @yavar @The SiLent crY @Daneshmand @rmi5


یعنی من العان صد در صد مطمئنش شدم که اطلاعات سپاه این سایت رو داره چک می کنه
یا اینکه یکی از فرماندهاش اینجا عضو هست

همین دیشب بود که بحث ما سر امکان تولید موتور دیزل 1000 اسب بخاری بود و اینکه چرا خبری ازش نیست


حالا چند ساعت بعد خبر تولیدش اومده

به متن خبر نگاه کنید .... دقیقا تمام مسئله مورد بحث دیشب , مو به مو تو خبر اومده


خلاصه از من گفتن بود
:butcher:




جناب سپاهی خودت رو هر چه زودتر به ما معرفی کن
:enjoy:



--------------------------------------------



رستگاری تأکید کرد: سازمان صنایع دریایی در حوزه دیزل، نقشه راه و برنامه دارد و چهار دیزل صنعتی کشور در توان 900، 2000، 4000 و 5000 اسب بخار را دریایی کرده‌ایم و دیزل 4 و 5 هزار اسب بخاری را روی شناورها نصب کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تأکید کرد: همچنین دیزل 900 اسب بخار در حال تست روی شناور تندرو است، ما همچنین سه دیزل ملی برای راه‌آهن در دست تولید داریم و تا پایان سال اولین دیزل ملی را تحویل راه‌آهن می‌دهی


@Daneshmand

جناب دانشمند همون طوری که گفتی به نظر می رسه نیروی دریایی سپاه
برای صرفه اقتصادی , خط تولید 7 نوع موتور رو با هم در دستور کار قرار داده
 
Last edited:
.
من چند باریه که میبینم یکی دو تا عضو ایرانی نما در این فروم تا بحث مثلا ساخت پالایشگاه یا نیروگاه توسط ایران در خارج از کشور میشه در جواب کسانی که مثلا لینک محصولات و قابلیتهای مثلا شرکت مپنا رو پست میکنند فقط یه چیز میگن..اینکه ایران بعد از آزادی یه استادیوم نتونسته بسازه چطور می خواهد مثلا پالایشگاه بسازه!! بماند که کوزه چه ربطی داره به شقایق ولی اینها یه مدتی زیادی از ایران دور بودن یا اینکه از وقته پی آرشون رو گرفتن تصمیم گرفتن خودشون رو نفهمی بزنند...
الان دهها ورزشگاه در ایران داره ساخته میشه که چند تاییش استاندارهای روز رو داره من جمله:

مجهزترین ورزشگاه ایران در مشهد + تصاویر
کارشناسان ای اف سی به این استادیوم رتبه کیفی ای پلاس داده اند حال آنکه استادیوم آزادی درجه کیفی ای گرفته بود


مدرنترین و مجهزترین ورزشگاه ایران که در شهر مشهد در حال ساخت می باشد روزهای پایانی کار خود را سپری می کند و احتمالا در اوایل سال 94 افتتاح خواهد شد.

در همکاری بین شرکت آذران سازه از فعالان در زمینه سازه های صنعتی و شرکت فرانسوی آلمانی الاصل آندرس نوبل که سابقه ی سال ها کار در زمینه سازه های خاص را دارد سقف استادیوم امام رضا طراحی شد و به مرحله ی اجرا رسید. این سقف با سازه ای خاص و مدرن که هزینه ی نهایی ساخت آن نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی می شود روح و ظاهر جدیدی به استادیوم امام رضا بخشیده تا حدی که می تواند در کنار سایر ویژگی ها این استادیوم را به یکی از استادیوم های مطرح در خاورمیانه تبدیل کند.

ورزشگاه 30500 نفری امام رضا مشهد که مدرنترین ورزشگاه ایران به حساب می آید در حال نصب سقف می باشدورزشگاهی که تا کنون برای ساخت آن 70 میلیارد هزینه شده و پیش بینی می شود برای افتتاح نیاز به بودجه ی به همین مقدار است.

14 سالن در زیر سکوی های ورزشگاه اماده بهره برداری می باشد.

14 سالن استاندارد ورزشی مجزا در زیر استادیوم طراحی، ساخت و آماده بهره‌برداری است

یک کلینیک شبانه روزی و دائمی در مجموعه وجود خواهد داشت و 2 سالن بدنسازی مجهز نیز مختص بانوان و آقایان تجهیز شده است.

این استادیوم درجه A آسیا را داراست. پیش از این مجموعه آزادی در ایران دارای درجه +A بوده است. پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 5 هزار خودرو در 6 طبقه در حال آماده‌سازی است.​
وی همچنین در مورد خصوصیات منحصر به‌فرد ورزشگاه و مجتمع ورزشی امام رضا(ع) گفت: این مجتمع با توجه به قستمهای مختلفی که دارد، تنها مجتمع ورزشی در سطح کشور است که سه هزارو 500 ورزشکار می توانند به صورت همزمان به فعالیت در قسمتهای مختلف آن بپردازند.

مهریار ضمن مقایسه این مجتمع با مجموعه ورزشی آزادی تهران تصریح کرد: 21 هزار متر مربع زیربنای مفید این مجتمع است این در حالی است که در مجموعه آزادی با مساحتی به مراتب از این بالاتر، تنها دو هزار و 500 ورزشکار قادر به انجام فعالیتهای ورزشی هستند.

مهریار افزود: پیست تارتان این ورزشگاه نیز از موارد منحصر به فرد است.




  • aq1.jpg

    _
 
Last edited:
.

Latest posts

Country Latest Posts

Back
Top Bottom