What's new

Iranian Chill Thread

kesi gofte sagi ?

man goftam bi gheyrati .

linke postam hast boro bekhoon bebin chera .
Agha bebin man tohin nemikonam. Vali tavajoh dashte bash ke chera mardom ro az iran midin. Harf dorogh ro be haghghat tarjih midi. Khob man biam vase on khabar bah bah chah chah konam ke be aghl khodam tohin kardam.

@IR1907, I haven't seen @Sinan, insulting anyone but those who have insulted him on regular basis.
Please stop these childish behavior.
This is an international forum and everybody has the absolute right to express himself and his beliefs, in any form he likes. And this is the practice of democracy, to try to tolerate any kind of idea, no matter how, dissenting, opposing or even illogical that might seem.
Dear @Sinan, you are truly more than welcome, to post and express your beliefs here, and I would like to imply that, not just me as an Iranian and a Persian, but the majority of Iranians (I am not talking about those few minorities, whom exist in every corner of this world) have no problem with our Turkish brothers.

@IR1907

You better stop this if you don't want to get thread banned. You are not in a position to tell people whether they can or can't post in here. One more post like the previous ones and you are gone from this thread for good.

@Sinan
It's so wrong to base your conclusions on comments section of a news site. Not only Press tv, I don't take serious comment sections of various news sources, from CNN to Yahoo News and Washington Post etc, because I have seen so many flawed and strange posts in there, god knows by who and which nationality, that I decided to only read them for fun sometimes. So saying that comment section of a site like Press tv reflects opinions of 78 million people is not right at all.

@IR1907

You better stop this if you don't want to get thread banned. You are not in a position to tell people whether they can or can't post in here. One more post like the previous ones and you are gone from this thread for good.
Stop what ? you are a moderator, arent you ? so start behaving like one, why do you allow these Turkish trolls to flood our section with their rubbish ?

Khejalat bekesh.

It's so wrong to base your conclusions on comments section of a news site. Not only Press tv, I don't take serious comment sections of various news sources, from CNN to Yahoo News and Washington Post etc, because I have seen so many flawed and strange posts in there, god knows by who and which nationality, that I decided to only read them for fun sometimes. So saying that comment section of a site like Press tv reflects opinions of 78 million people is not right at all.

Ofcourse.... but don't you think it's weird...
Look at CNN's comment section....there all kinds of comments..

But look at Presstv's comment section....only anti-Turkey, biased comments...why is this like that ??? I'm saying that you won't see this kind of behaviour towards Iran from any Turkish media outlet...

And i'm saying, what did Turkey did to Iran, to deserve such treatment... i'm asking since, i can't figure out.

@rahi2357 @New

azizan del , commenta ru khoondin bad be een natige residin ke een baradar az hamsayeye gharbi inja "welcome" hast ?

hatman bayad be khodetoon tohin kone ya age be hamvatanetoon ham tohin kone eyb dare ?

man @kollang va @IR1907 kam boodim ?

ya az ghaziye khabar nadarin , ya age khabar darin vaghean az dastetoon delkhoram :(

be harhal , be hich vagh man nemizaram een mardtike inja ghalat moft bokone .... inja trolling rah bendaze miram too section khodeshoon javabesho midam .

======================

rasti nemidoonam film 21st jump street ru didin ya na :D aliyeeeee :D

Ofcourse.... but don't you think it's weird...
Look at CNN's comment section....there all kinds of comments..

But look at Presstv's comment section....only anti-Turkey, biased comments...why is this like that ??? I'm saying that you won't see this kind of behaviour towards Iran from any Turkish media outlet...

And i'm saying, what did Turkey did to Iran, to deserve such treatment... i'm asking since, i can't figure out.

Press TV comment section is not a reliable source, of course some comments are either not published or directed in a desired way. It doesn't prove anything in the bigger picture. That's in comments section only though. About the news content, I do see many negative content towards Iran from some Turkish sources, especially ones like Todays Zaman and similar minded sites. So what do I conclude from this? Nothing. It's just media and they are 'paid' to publish the news the way sponsors/owners want. That's the case with almost every single news outlet in the world.

I don't care about Press tv's comment section, what I care about is what hundreds of people around me think about different matters. People whom I have interactions with everyday, not some random 'IPs' posting on cyber space. How do we know who they are? What's their true nationality? and what their real intentions are? I believe what I see around me, I believe what I can talk about based on 'real interactions' with them.

Also, people on internet usually act very differently, that's what I have learned by visiting many social medias and forums. It's a strange place. I know people do things on internet that I'm sure most of them wouldn't do it if they saw the person they are talking with, in real life.

@New @rahi2357

Vaghean Das marizad.adam lezzat mibare az inke enghadr mellat have hamo daran jolo qaribe ha.afarin...Afarin....Rahi az to yeki ke aslan entezar nadashtam.nadidi in fard be man che fohsha yi dad?

@haman10
Khube in yaru faghat ye torke!!khoda midune age taraf az lukzamborg bud, bache ha behemun fohshe namusi ham midadan:lol:

Khube in yaru faghat ye torke!!khoda midune age taraf az lukzamborg bud, bache ha behemun fohshe namusi ham midadan
bebin azizam, man nemidoonam shoma che khatte fekri ee dari? amma be har hal in jomlato ye bare dige minevisam ta shoma ye bar dige bekhoonish
"khoobe yaru faghat ye torke!"
in che noee az harf zadane?
age melli gara hasti, bayad begam jameeyat azimi az mardom in malekat tork hastand va in noe harf zadane shoma joz tohin be in mellat va marzo boom hich natije ee nadare
age tripet tripe mosalmooni ham hast bayad begam ham rahbare jenabe ali tork hast ham hezaran hezar az in torkha tooye jange 8 sale jooneshoono baraye in mamlekat dadan ke badesh shoma biay begi yaru faght ye torke!

osoolan farz kon in taraf be shoma hame noee fohsh ham bede mage payambare to naraft ayadate ooni ke rooye saresh kesafate goosfand mirikht?
mage in yaroo jormesh az feroon bishtare ke hezaran koodako sar borid vali baz ham tooye qurane shoma oomade ke khoda be moosa goft ghoooloo gholan layyena?

midoonam hezar ta javab baraye dadan be man peyda mikoni, amma faght kafiye ye lahze pishe khoodet manteghi fekr koni, hatta age oon yaroo hezar ta ham fohsh bede in entezare yek irani az yek irani hast ke hormate mehmoono negah dare hatta mehmoone namak nashnaso.

azizan del , commenta ru khoondin bad be een natige residin ke een baradar az hamsayeye gharbi inja "welcome" hast ?
hatman bayad be khodetoon tohin kone ya age be hamvatanetoon ham tohin kone eyb dare ?
ya az ghaziye khabar nadarin , ya age khabar darin vaghean az dastetoon delkhoram
be harhal , be hich vagh man nemizaram een mardtike inja ghalat moft bokone .... inja trolling rah bendaze miram too section khodeshoon javabesho midam .

dadash ham man shoma ro ta hodoodi mishnasam ham ehtemal midam shoma mano ta hodoodi beshnasi,
man aslan az shoma entezar nadashtam be ye turk ke tooye inja comment mide (hala har cheghadr ham commentash bi adabane va bi mantegh bashe ) begi ke dige inja comment nazar!
koo oon hamani ke man mishnakhtam?:lol:
to midooni ke man adami nistam ke bekham hamvatanamo befroosham, amma sathe entezare man az yek hamvatane ba mantegh mesle shoma kheyli bishtar az in hast.
khob oon be shoma tohin karde, khob bokone, aya sathe shoma in hast ke shoma ham be oon tohin koni?

@rahi2357 @New

ya az ghaziye khabar nadarin , ya age khabar darin vaghean az dastetoon delkhoram :(

======================

rasti nemidoonam film 21st jump street ru didin ya na :D aliyeeeee :D

Haman, khoobi ? midooni ke man bazi mogheha ba to ekhtelaf daram, fekr konam midooni chi migam :D

vali vaghti ke be hamvatanam tohin beshe man amade hastam ke yaghe oon taraf ro begiram.

Hamin kar ro kardam inja vali mibini chekar mikonan ? gheshgheregh ra andakhtan ke are kari ke to mikoni eshtebast.

@New
Azize man, avvalan lahne man jeddi nabud.va niaz nabud shoma baraye naghde un 20 khat roman benevisid.
Dovoman:man manzuram turkaye turkiye bud na azari haye ham vatan.
Sevoman:man in harfo dar tayide harfe @IR1907 zadam ke goft "bazi ha khareji parastan" zadam.hatman age taraf amrikayi ya orupayi bashe,mehmun navazi shoma bishtar ham mishe dige.mage na?

Hormate sabkhune ham bayad hefz beshe dige.na?shoma nabayad az mane hamvatan bishtar az ye qaribe defa konin?shoma im turkaye PDF o hanzu nashnakhtid motmaennan.ye chan mah dige nazeshuno be khar.age har nashodan....
Enghadr lili be lalaye rmi gozashti akhar chi shod?

Vaghean ke....vaghean qalbamo shikasti...

^^ movafegham, manam harfam daghighan ine.

vaghean ke, in ''new'' ke enghadr sinan jan, sinan jan mikone fekr mikone az akhar che goli be saresh mizane ? let me say it in english so the guy understands too :

i say dont appease him as he might turn against you too at some point, these guys are in our section for pure trolling, i understand this and few others have but it seems that you need to be hit in the head for it to understand.

@New mage faramoosh kardi to che vaziyati hastim ? ziad doshman darim va nabayad beheshoon roo dade beshe.

those useless buttons :D
78938371061274673467.jpg

29782983562612227598.jpg

77556404057058969538.jpeg

44161661047316210904.jpg

41555511441930805776.jpg

24138349914308526130.jpg

54794611035713417441.jpg

31934686272115146975.jpg

07262192776492490631.jpg

====================================================================================
71429907793021319969.jpg

====================================================================================

Last edited:
Vaghean ke....vaghean qalbamo shikasti..
akheyy, bebakhshid aziz, in ghasdo nadashtam. age narahatet kardam ozr khahi mikonam,
upload_2014-8-28_17-46-36.jpeg

برخی از نوشته ها و تصاویر طنزآمیز مرتبط با سقوط هواپیمای ایران 140 در تهران که قابلیت انتشار دارند، به شرح زیرند:

- ركورد سريع ترين سقوط تاريخ با اين سقوط به ما تعلق گرفت!

- از این به بعد خواستی از خیابون رد شی؛ اول سمت چپ، بعد سمت راست، بعد آسمونو نگاه کن، شاید یه هواپیما در حال سقوط باشه!

- هواپیمای ایران ساعت 9.17 دقیقه پرواز کرده و ساعت 9.20 دقیقه سقوط کرد؛ بازم دم برادران رایت گرم که هواپیماشون حداقل 20 دقیقه رو هوا بود!

- مقصد ما به احتمال 99 درصد بهشت موعود و به احتمال یک درصد، مقصدی است كه روی بليط درج شده است. اين هواپيما مربوط به هزاره دوم ميلادی بوده و دارای دو درب اضطراری در جلو، دو در كنارين و يك درب عقب می باشد كه چندين سال است اهرم های آن كار نمی كند.
ارتفاع پرواز به احتمال قريب به يقين تا آسمان هفتم بوده و هوای بهشت بسيار عالی است. سفر خوشی را برای شما آرزومنديم!

- به تابلو های راهنمایی و رانندگی تابلوی «خطر سقوط هواپیما» اضافه شد!

- دقایقی پیش هواپیمای بوئینگ در مسیر تهران ـ شیراز به سلامت به زمین نشست، کارشناسان در حال بررسی علت ماجرا می باشند!

- از امروز هواپیمایی ایران رو تابلو اعلام وضعیت پروازاش سه تا وضعیت گذاشته:
پرواز شماره فلان به زمین نشست/ بلند شد/ از آسمان افتاد!

Back
Top Bottom