What's new

BREAKING: Jamal Khashoggi is dead, Saudi Arabian state television confirms

Indeed if he was killed by accident and not by the Saudi government orders than why they didn’t admit it right away?!!
And why they didn’t arrest the responsible individuals right away?!

Its an internal matter of Saudi Arabia.
 
How did his body end up in 6 inch pieces during the "fight"???
During the heavy fight, this agressive and violent journalist by accident fell with his neck on the bone saw and got beheaded.
The forensic pathologist tried to stop the bleeding and to stitch khashoggis head to his neck again, but unfortunately it was too late.
 
Ben je op je hoofd gevallen toen je een baby was?
Of zijn je ouders familie van elkaar?
Er moet toch een verklaring zijn, waarom jij zo achterlijk bent.

Voor de tweede en laatste keer:
Ik ben geen lid of sympathisant van de BJP.

Dat iemand het niet met jou eens is of zaken plaatst op een forum waar jij niet mee kan omgaan, betekent niet dat die persoon moet oprotten (wat je overigens aan elkaar schrijft).
Is dat duidelijk?

Luister goed Hindoestaan. Denk je dat mensen hier achterlijk zijn? Nee, ik ben niet net als jou in schepen geëxporteerd om als een slaaf mijn hele leven op het land te werken. Er is maar een persoon die hier dement is en dat ben jij. Iedereen weet met welke bedoelingen jij naar deze forum bent gekomen. Jij bent een Hindoestaanse psychopaat die al dagenlang onzin aan het verkondigen is. Je opent BS topics met maar één doel voor ogen.

Rot maar lekker op naar een Hindoestaanse forum waar je lekker de hele dag Pakistan zwart kan maken. Doe ook maar lekker voor alsof je een Indiër bent. Iets waar de Hindoestaan sowieso heel goed in is. Lekker dansen op een Bollywood deuntje en ergens bijhoren LOL

Jij bent een kut BJP aanhanger. Dat is overduidelijk. Ga nou niet liegen.
 
Last edited:
These poor Saudis still don't have single clue what is coming.

They should have studied the Dutch pedophile Demmink's case, who also was wired by Turkish int.

Erdogan will get what he wants from MbS.



Secretary General of the Dutch Ministry of Justice, Mr. Joris Demmink, allegedly made an agreement in the mid-1990s with the government of Turkey to cover up multiple complaints of child sexual abuse filed against him,” said the letter to Prime Minister Recep Tayyip Erdogan

https://mobile.wnd.com/2012/10/cong...hild-trafficking-scandal/#DWSHiytHPbEZf55A.99


https://www.prnewswire.com/news-rel...about-pedophilia-investigation-185655552.html
 
Luister goed Hindoestaan. Denk je dat mensen hier achterlijk zijn? Iedereen weet met welke bedoelingen jij naar deze forum bent gekomen. Jij bent een psychopaat die al dagenlang onzin aan het verkondigen bent. Je opent BS topics met maar één doel voor ogen.

Rot maar lekker op naar een. Hindoestaanse forum waar je lekker de hele dag Pakistan kan zwart maken. Iets waar de Hindoestaan sowieso heel goed in is.

Ik denk niet dat de mensen hier achterlijk zijn, ik denk alleen dat jij achterlijk bent.
De bedoelingen waarmee ik naar dit forum gekomen ben, zijn om deel te nemen in de discussies hier op het gebied van nieuws en actualiteiten.
Ik wilde ook nieuws plaatsen over Nederland en Suriname, maar zoals je weet is het meeste nieuws over deze landen in het Nederlands.
En aangezien de taal van dit forum Engels is, plaats ik artikelen die ik in het Engels kan vinden.
Gezien de zaak van Khashoggi nu speelt, is dat hetgeen wat ik vaker vindt en plaats.

Ik ben geen psychopaat, ik heb namelijk een geweten.
Echter de manier waarop jij schrijft op dit forum, met al die woede in je, dat duidt wel op een gedragsstoornis.
Ga naar de dokter, je hebt hulp nodig, beta.

Ik ben geen onzin aan het verkondigen, ik plaats simpelweg nieuwsberichten.
Wil je zeggen dat al de journalisten die de nieuwsberichten hebben geschreven, onzin verkondigen?
Wil je zeggen dat de Saudische staatstelevisie onzin verkondigd?
Vertel me dan?
Het is duidelijk dat jij zo gehersenspoeld bent, dat je de waarheid niet aankan.
Jammer dan.

En ik zal niet oprotten naar een Hindoestaans forum.
Ik vind het veel gezelliger hier samen met jou.
Accepteer het maar.
 
Convict the lower ranks and hand out stiff sentences.

Then shortly after, show mercy and pardon them. Case forgotten.
 
First of all, we all know Saudi Arabia isn't the only country to go after dissidents. Many nations do it, including Saudi Arabia's main adversary, Iran. That being said, Iran tries killing leaders of opposition movements that actually play a real role against them. Saudi Arabia on other hand doesn't usually behave this way, and I can't understand what was going through MBS's head to target this journalist that likes his country and does defend it, even recently.

They weren't trying to kidnap him, because that's near impossible to get away with. They went to kill him. MBS did not need this, and in my opinion did not need the whole feud with Qatar. Qatar was supporting Saudi positions on some matters before this whole blockade against them. Now you have a ruler, and many other Saudi's, who are thinking of being 'great' and getting lost in their minds. Thus you have this bizarre decision making. You want to be great get there quietly. Unfortunately in this region, people lose their minds and commit brazen atrocities to show they are 'great'. We can see it with Israel, Iran, US under Trump, and now Saudi.

And now the Saudi administration does not how to handle this. Who knows if Turkey will play along with this narrative or keep insisting on it's conclusions. Also now the family of the journalist in Saudi Arabia and his tribe may not be happy with this. Royal family members may be having second thoughts now about MBS succeeding his father. It's mostly bad from an internal perspective. They will get through this and it won't affect their overall relations with allies. But, internally he's causing tension.

May Allah give leaders of the world some guidance ....
 
Ik denk niet dat de mensen hier achterlijk zijn, ik denk alleen dat jij achterlijk bent.
De bedoelingen waarmee ik naar dit forum gekomen ben, zijn om deel te nemen in de discussies hier op het gebied van nieuws en actualiteiten.
Ik wilde ook nieuws plaatsen over Nederland en Suriname, maar zoals je weet is het meeste nieuws over deze landen in het Nederlands.
En aangezien de taal van dit forum Engels is, plaats ik artikelen die ik in het Engels kan vinden.
Gezien de zaak van Khashoggi nu speelt, is dat hetgeen wat ik vaker vindt en plaats.

Ik ben geen psychopaat, ik heb namelijk een geweten.
Echter de manier waarop jij schrijft op dit forum, met al die woede in je, dat duidt wel op een gedragsstoornis.
Ga naar de dokter, je hebt hulp nodig, beta.

Ik ben geen onzin aan het verkondigen, ik plaats simpelweg nieuwsberichten.
Wil je zeggen dat al de journalisten die de nieuwsberichten hebben geschreven, onzin verkondigen?
Wil je zeggen dat de Saudische staatstelevisie onzin verkondigd?
Vertel me dan?
Het is duidelijk dat jij zo gehersenspoeld bent, dat je de waarheid niet aankan.
Jammer dan.

En ik zal niet oprotten naar een Hindoestaans forum.
Ik vind het veel gezelliger hier samen met jou.
Accepteer het maar.

Tuurlijk. Een BJP Hindoestaan met zogenaamde goede bedoelingen komt hier even aan een discussie deelnemen. We geloven je meteen.

Het enige wat je de afgelopen dagen hebt gedaan is de forum spammen met topics die sowieso al meerdere malen zijn gepost. Hiernaast heb je topics geopend die geen betrekking hebben op Nederland of Suriname. Je beweert dat je hier bent gekomen om Nederlandse/Surinaamse topics te openen, maar daar hebben we nog weinig van teruggezien. Wat ik al zei niemand is gek hier.

Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuilmaken. Ik zal je in de gaten houden psychopaat. Je bent hier niet de eerste en zeker niet de laatste. Denk maar niet dat je je zin gaat krijgen. Dit wordt smullen.

Where is his dead body?

It is supposed to be in the woods LOL
 
Last edited:
Doe ook maar lekker voor alsof je een Indiër bent. Iets waar de Hindoestaan sowieso heel goed in is. Lekker dansen op een Bollywood deuntje en ergens bijhoren LOL

Jij bent een kut BJP aanhanger. Dat is overduidelijk. Ga nou niet liegen.

Ik wil geen Indiër zijn.
Dat heb ik nooit willen zijn.
Ik heb nooit bij Indiërs willen horen.
Ik hou niet van Bollywoodfilms, duren veel te lang.
Ik ga ook niet naar Bollywood shows, dat is oplichterij.
Maar ik zal toegeven dat een deel van de Hindoestanen gek is van India en Bollywood.
En ja, ik heb daar een hekel aan dat ze dat zijn.
Ik praat ook met deze Hindoestanen om ze er van te overtuigen dat ze niet moeten denken dat ze Indiaas / Bollywood / Desi zijn, of hoe jullie je ook noemen.
En dat ze Indiërs zeker niet moeten volgen.
Ik weet dat veel Indiërs op Hindoestanen neerkijken.
Hoe ik denk over Indiërs is in de loop der jaren is daarom ook veranderd.
In het begin interesseerde ze mij niet.
Maar toen ik wist dat ze op ons neerkeken, begon ik een hekel aan ze te hebben.
Dus. Dan weet je dat.

En bestaat jouw IQ maar uit 1 cijfer?
Ik ben geen BJP aanhanger.
1. We wonen in Nederland.
2. Ik heb de Nederlandse nationaliteit.
3. Ik ben niet lid van een politieke partij, als ik dat wel zou zijn, dan zou het alleen een Nederlandse politieke partij zijn
4. Ik heb geen Indiaas paspoort of zo'n PIO / NRI kaart en daar heb ik ook geen interesse in om aan te vragen
 
Last edited:
Ik wil geen Indiër zijn.
Dat heb ik nooit willen zijn.
Ik heb nooit bij Indiërs willen horen.
Ik hou niet van Bollywoodfilms, duren veel te lang.
Ik ga ook niet naar Bollywood shows, dat is oplichterij.
Maar ik zal toegeven dat een deel van de Hindoestanen gek is van India en Bollywood.
En ja, ik heb daar een hekel aan dat ze dat zijn.
Ik praat ook met deze Hindoestanen om ze er van te overtuigen dat ze niet moeten denken dat ze Indiaas / Bollywood / Desi zijn, of hoe jullie zelf ook noemen.
En dat ze Indiërs zeker niet moeten volgen.
Ik weet dat veel Indiërs op Hindoestanen neerkijken.
Hoe ik denk over Indiërs is in de loop der jaren is daarom ook veranderd.
In het begin interesseerde ze mij niet.
Maar toen ik wist dat ze op ons neerkeken, begon ik een hekel aan ze te hebben.
Dus. Dan weet je dat.

En bestaat jouw IQ maar uit 1 cijfer?
Ik ben geen BJP aanhanger.
1. We wonen in Nederland.
2. Ik heb de Nederlandse nationaliteit.
3. Ik ben niet lid van een politieke partij, als ik dat wel zou zijn, dan zou het alleen een Nederlandse politieke partij zijn
4. Ik heb geen Indiaas paspoort of zo'n PIO / NRI kaart en daar heb ik ook geen interesse in om aan te vragen

Daar komen we snel genoeg achter. Ik kan ook 1001 dingen beweren. Genoeg nu van deze discussie.
 
Hiernaast heb je topics geopend die geen betrekking hebben op Nederland of Suriname. Je beweert dat je hier bent gekomen om Nederlandse/Surinaamse topics te openen, maar daar hebben we nog weinig van teruggezien.

Je hebt het niet goed gelezen.
Ik wil topics openen over Nederland en Suriname, maar het meeste nieuws daarover is in het Nederlands.
Ik plaats hier alleen nieuws in het Engels. En daar is er weinig van over Nederland en Suriname.
 
Who was this guy and why Russia Turkey and USA are so much concerned about him ??

It is ridiculous how the MSM in the US and the Western world in general is suddenly awoke after this incident. One guy who anyone barely knows dies under mysterious circumstances and a certain portion of the media has its verdict ready. That obviously sounds and looks very dodgy.

Trust me, this has more to do with undermining Trump than Saudi Arabia. The Western world along with a certain segment in the US haven't accepted Trump as their leader in the so-called free world. They will continue to hold on to any controversial news to make sure that Trump doesn't get re-elected. We know that the US is at war with itself at the moment. It is bitterly divided on almost every conceivable issue.

Since Trump has chosen to side with Saudi Arabia due to a multitude of reasons the MSM is trying to paint him as the evil guy who is defending his Saudi buddies at all cost. The media is obviously trying to showcase Trump as a guy who loves killers, dictators etc. We can all agree that Trump is mad and has crazy tendencies, but is he truly the only one? What about those that are on a constant witchhunt i.e. the deep state?

Surely shit happened and the guy got killed for whatever reason. The aftermath in which the media is turning this whole episode against Trump has a whole different purpose and meaning to it. Everyone knows that I am barely a Trump fan, but things have to be said as they are.
 
Last edited:
Back
Top Bottom