What's new

5 Year Journey on PDF

Congratulations.. One thing I can say for a fact is that your english has improved 10 folds. Before I could hardly understand what you were trying to say. Now your sentences make sense. Goodjob.

Shareef ka naam mat lo yaar..:fie:

Koi aur definition de do ye naam sun kar kuch feel bad factor aa jata hai PDF par...(Shareef pariwar):fie:

Is se to hum tharkee hi bhale..

major sahenb hum shareeff jara dooje kism ke hain hone ko to shareef ghadhee bhee hotee hai he he he he he he he

major sahenb hum shareeff jara dooje kism ke hain hone ko to shareef ghadhee bhee hotee hai he he he he he he he

Ab aap ghadha biradari ki tauheen kar rahe hain...:angry:

Lagta hai mujhe hi koi naya naam sochna parega... nahi to kisi ne shareef ya zardari ka thappa laga diya to main to jite ji mar jaunga PDF par..:cry:

Hum yahan dost banate hain ... galiyan khane ki himmat nahi hai...;)

By the way Tharkee is the coolest name for our brigade...:smitten:

Ab aap ghadha biradari ki tauheen kar rahe hain...:angry:

Lagta hai mujhe hi koi naya naam sochna parega... nahi to kisi ne shareef ya zardari ka thappa laga diya to main to jite ji mar jaunga PDF par..:cry:

Hum yahan dost banate hain ... galiyan khane ki himmat nahi hai...;)

By the way Tharkee is the coolest name for our brigade...:smitten:

yes SIR he he he he he he

ye kya ho raha hai yahaan par? professional tharki a gay hain ?

Nautanki............:rofl:

Kabhi thanks ka thread kabhi 5 years. Tum to kisi ki tarah Attention Seeker hote jaa rahe ho. You know what I mean and whom I am talking about. :D
lo geee fake thi kya ? 5 SAAL main 20 hazar thanks dono aik sath a gay to main kya karoon?

imran bhai is sab ke beech is gareeb ko kyon bhool gaye aap;):taz::taz::taz::taz:

bhool thori is main likha hai ankheen khol ker dekho ager khol sakty ho to :woot:

ye kya ho raha hai yahaan par? professional tharki a gay hain ?

lo geee fake thi kya ? 5 SAAL main 20 hazar thanks dono aik sath a gay to main kya karoon?

bhool thori is main likha hai ankheen khol ker dekho ager khol sakty ho to :woot:
lo ji aa gaye hamaree brigade ke brigadier saheb ....kya karon bhai mujhe itna parna likhna aata nahee hai na he he he he

Well this is a good acheivement. You have been through all the Ups and Downs here at PDF. You have seen our forum grow to what it is now and have surely contributed with lots on positive input!
We are all thankfull to you for your time and all the things you share with us here.
Hope to stay in contact and celebrate with you your 10th and then 20th anniversary of joining PDF here in this very section!

Best Regards Imran Bahi!
Sallam

Congrats to you,Imran Bhai

5-year-anniversary.jpg

nhi yaar i am not that kind of person :P main police nhi ban sakta. BTW in last fice years i didn't care abut ranks or whatever but 2-3 times i feel hell angry on trolling and write it to webby :lol:

ab ky ashadi kerni ab to chala bhi nhi jata sahi se :disagree:

kahaan ustaad jee ab to budhy ho gay hain hum :rolleyes:

kya ho gaya hai apko?

Back
Top Bottom