What's new

Status
Not open for further replies.

موسى انا مسموح لي الكلام ان اي شخص خارج المنتدى
و هذا قانون المنتدى

و سوف اقول الكلب النباح فيصل القاسم

لكن الالفاظ السوقيه مثل "الع***ره" لن تقبل بتاتا. و هذي قوانين المنتدى

Last edited by a moderator:
Passing by with a english comment :)

انت تكره الخليجين وهذا واقع و تحب الايرانيين و طبعا واقف مع بشار لانه مع ايران و ضد الخليج ففعلا مفيش فايدة
انا ليا اسبابى انا مش بفترى على حد و لا بكرة من اجل الكرة لكن ناس عايزين اغلى شى عندى فى الدنيا يدمر و يبقى امارة وهابية متخلفة بنتشر فيها الارهاب و الجهل بلدى مصر عايزينها وهابية بتمويلكم لحزب النور السلفى و مشايخ الوهابية الكبار اى مصرى حقيقى هيكرة الخليج بعد كدة انا قبل الثورة ماكنتش بكرة الخليج بالطريقة دية كنت معترض على معاملة المصريين هناك انما توصل لحد ان الخليج عايز يتحكم فى مصر يبقى خلاص انا ممكن انافق و اقولك لا يا اخى العروبة و الكلام الى مافيهوش فايدة لكن انا صريح و اتمنى تكونو صرحاء معايا احنا مش دبلوماسيين ولا وزراء خارجية اتكلم بصراحة معايا انت عارف كويس ان كلامى صح و بالنسبة لايران زى ماقولت مليون مرة قبل كدة ايران و سوريا و حزب اللة عاملين دور مهم فى معادلة القوى فى الشرق الاوسط ولا انتو مش معترفين بالغرب و اسرائيل كعدو ؟؟ او ممكن عايزين تخلصو على ايران و سوريا و بعد كدة اسرائيل و الناتو الحقيقة واضحة

اعتذر لو كان الكلام جارح لكن لو عند اى سعودى رد ياريت يتفضل

انا ليا اسبابى انا مش بفترى على حد و لا بكرة من اجل الكرة لكن ناس عايزين اغلى شى عندى فى الدنيا يدمر و يبقى امارة وهابية متخلفة بنتشر فيها الارهاب و الجهل بلدى مصر عايزينها وهابية بتمويلكم لحزب النور السلفى و مشايخ الوهابية الكبار اى مصرى حقيقى هيكرة الخليج بعد كدة انا قبل الثورة ماكنتش بكرة الخليج بالطريقة دية كنت معترض على معاملة المصريين هناك انما توصل لحد ان الخليج عايز يتحكم فى مصر يبقى خلاص انا ممكن انافق و اقولك لا يا اخى العروبة و الكلام الى مافيهوش فايدة لكن انا صريح و اتمنى تكونو صرحاء معايا احنا مش دبلوماسيين ولا وزراء خارجية اتكلم بصراحة معايا انت عارف كويس ان كلامى صح و بالنسبة لايران زى ماقولت مليون مرة قبل كدة ايران و سوريا و حزب اللة عاملين دور مهم فى معادلة القوى فى الشرق الاوسط ولا انتو مش معترفين بالغرب و اسرائيل كعدو ؟؟ او ممكن عايزين تخلصو على ايران و سوريا و بعد كدة اسرائيل و الناتو الحقيقة واضحة

رد كيف يعني انت تكره الخليجيين لسبب او لاخر هذا شأنك ولا احد يجبر احد على حب او كره اشخاص اخرين وكرد فعل لكرهك للخليجيين تقف في صف الايرانيين مش عشان امريكا ولا الناتو ولا البطيخ ووش بيزيد كرهك او حبك لنا في الاساس

واطالبك بدليل ان السعودية تدعم حزب النور -البينه على من ادعى-

موسى انا مسموح لي الكلام ان اي شخص خارج المنتدى
و هذا قانون المنتدى

و سوف اقول الكلب النباح فيصل القاسم

كفى تشبيحا بيكفي

فيصل القاسم

رد على ايش انت قلتها انا اكره السعوديين وش نسويلك يعني او بالاصح وش بيزيد كرهك او حبك لنا :)

والله انا رايي نتجاهله كلنا, زي ما بقولوا حتت عيل لا بودي ولا بجيب

والله انا رايي نتجاهله كلنا, زي ما بقولوا حتت عيل لا بودي ولا بجيب
الكلام دة ليا انا ؟

انت مالك علاقة في الاموال السعودية فنحن ندعم فلسطين ولانريدك ان تشهد لنا بذلك ولسنا ممن يقفل المعابر فارجو منك ان تبتعد عن مثل هذه الامور فلولا الله ثم السعودية لافلست مصر اقتصاديا ولاتنسى اننا مستضيفين الاف المصريين وليس بمنة ولاكن اعرف قدر السعودية فهي قد رفعت ومازلت ترفع بلادكم اقتصاديا وتمولكم بالنفط وبعدين اذا انت متشدق بالقضية الفلسيطينيه فلماذا لا توقفوا تصدير الغاز المصري لبني صهيون دع عنك الكلام الفارغ نحن لسنا بضد مصر حكومة وشعبنا ونقف دائما معكم جنبا الى جنب

واطالبك بدليل ان السعودية تدعم حزب النور -البينه على من ادعى-
تورط السعوديون بتمويل السلفيين في تونس بعد مصر | قناة العالم الاخبارية
http://forums.moheet.com/showthread.php?t=217977
Alalam News in Arabic:
انت مالك علاقة في الاموال السعودية فنحن ندعم فلسطين ولانريدك ان تشهد لنا بذلك ولسنا ممن يقفل المعابر فارجو منك ان تبتعد عن مثل هذه الامور فلولا الله ثم السعودية لافلست مصر اقتصاديا ولاتنسى اننا مستضيفين الاف المصريين وليس بمنة ولاكن اعرف قدر السعودية فهي قد رفعت ومازلت ترفع بلادكم اقتصاديا وتمولكم بالنفط وبعدين اذا انت متشدق بالقضية الفلسيطينيه فلماذا لا توقفوا تصدير الغاز المصري لبني صهيون دع عنك الكلام الفارغ نحن لسنا بضد مصر حكومة وشعبنا ونقف دائما معكم جنبا الى جنب
ماشى انا ماليش دعوة بالاموال السعودية اما بالنسبة للدعم السعودى فاغلبة للسلفيين و هى اكبر مشكلة عندى و اهم مشكلة عايز مصادر جبتلك مصادر انا عايزك تفهم انى مش معادى للخليج بدون داعى و ازاى انت مش ضد مصر و انت عايز تغيير مصر بفلوسك و السلفيين الى انت مسرحهم عندنا فى مصر و بتحول تحول مصر لامارة وهابية

:rofl:

روابط لمواقع ايرانية ياخي ارحم عقلك وارحم عقولنا معك انتا عارف المواقع الايرانيه المنار وماشاببها نزلت خبر تحفه تقول ان الملك عبدالله مات ياراجل ماترحم بئه

اقراء الردود في الرابط اللي في الوسط

ياعم رووح نام

تورط السعوديون بتمويل السلفيين في تونس بعد مصر | قناة العالم الاخبارية
http://forums.moheet.com/showthread.php?t=217977
Alalam News in Arabic:
ماشى انا ماليش دعوة بالاموال السعودية اما بالنسبة للدعم السعودى فاغلبة للسلفيين و هى اكبر مشكلة عندى و اهم مشكلة عايز مصادر جبتلك مصادر انا عايزك تفهم انى مش معادى للخليج بدون داعى و ازاى انت مش ضد مصر و انت عايز تغيير مصر بفلوسك و السلفيين الى انت مسرحهم عندنا فى مصر و بتحول تحول مصر لامارة وهابية

مصادر رسمية او معتبرة مش مدونات و قناة العالم ومنتديات محيط هههههههههههههههههه

مصدر محايد يعني

أولا جورج هذا يشتغل بقناة برس تيفي الايرانية، يعني رأيه ما له قيمة
ثانيا أنت قلت أنك درست اقتصاد، بالله بأي عقل ممكن يكون للسعودية ثلاث ترليون دولار فالبنوك الغربية! فكر قبل ما تنقل شي
في النهاية، كرهت الخليجيين أو حبيتهم محد سأل فيك.أهم شي أنه رئيسكم جا السعودية ثاني يوم من توليه الحكم وعلى قولة ضاحي خلفان " جاء حبواً ":azn:، عشان يعلن الولاء والطاعة لابو متعب

قولة ضاحي خلفان " جاء حبواً "، عشان يعلن الولاء والطاعة لابو متعب
تصدق انا كان عندى حق من الاول العالم الى زيك ماينفعش معاها الكلام بالذوق و انا الى غلطان انى حاولت اناقش ناس زيكو بالعقل لان انتو ماعندكوش عقل من الاول خليك فى ابو متعب بتاعك و دة هيكون اخر كلام لان نوع الناس الى زيك مايعرفش غير انة يهلل من غير فهم و طبعا المشرف السعودى هيسكت على الاهانة دية للرئيس المنتخب

المشرف السعودى هيسكت على الاهانة دية للرئيس المنتخب
هذا كلام الفريق خلفان، ومعه حق​
Enjoy!

تصدق انا كان عندى حق من الاول العالم الى زيك ماينفعش معاها الكلام بالذوق و انا الى غلطان انى حاولت اناقش ناس زيكو بالعقل لان انتو ماعندكوش عقل من الاول خليك فى ابو متعب بتاعك و دة هيكون اخر كلام لان نوع الناس الى زيك مايعرفش غير انة يهلل من غير فهم و طبعا المشرف السعودى هيسكت على الاهانة دية للرئيس المنتخب

الاخ بنو اميه اتعدى على رئيس مصر و هذا غلط و طريقته في الكلام مستفزه و دنيئه انا معاك لكن التعدي على رموز الدول ليست ضد قوانين المنتدى. التعدي على شخص احد الاعضاء يعتبر ضد قوانين المنتدى.

اهوه انت و ليون بتسبوا في ال سعود ما عملتلكم شيء. انا اشرف حسب القوانين فقط

هذا كلام الفريق خلفان، ومعه حق​

زى مانت شايف احنا بناخد حقنا بايدينا حتى لو الحكومة ماتحركتش

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom