What's new

Yeh jo NABgardi hai, is kay peechay ham jantay kon hain:Parchi Chairman PPP

chief justice to kehta phir raha hai kay reforms ki summary PM ko bheji hai.. konsa Parliament me iski debate honi hai..

ye reforms to musharaf ke zamanay se pare hain banay banaye. bas jab nro hojaega bari machliyon ka to wo kardege reforms.

cheen o arab chaiye.
hindustan bhi chaiye.

faras nahi chaiye. kyon wahan darr lagta hai jatay hue? ghabrana nahi hai bataya to hai
wahan meri pahli mohabbat Shrin rahti ha ..... dill nahi karta jana ko ... jana kyun .... bhoot demanding ha.

chief justice to kehta phir raha hai kay reforms ki summary PM ko bheji hai.. konsa Parliament me iski debate honi hai..

ye reforms to musharaf ke zamanay se pare hain banay banaye. bas jab nro hojaega bari machliyon ka to wo kardege reforms.
bilkul bhai yeh baat hi to dekhni hai ke yeh PTI waly karty hai ya nahi, agar nahi karty yeh b chawal hi hai.

mere khayaal se aap is baat ka faisla kar hi len..
faisla to 2 saal ki performance ke baad hoga, kyunke jab Nawaz sharif election jeeta tha to mein ne socha shayad yeh banda ab badal gaya hoga itne saal apne mulk se door rehny ke baad to usko b 2 saal dekha tha lekin ghatya hamesha ghatya hi rehta hai.

faisla to 2 saal ki performance ke baad hoga, kyunke jab Nawaz sharif election jeeta tha to mein ne socha shayad yeh banda ab badal gaya hoga itne saal apne mulk se door rehny ke baad to usko b 2 saal dekha tha lekin ghatya hamesha ghatya hi rehta hai.
60209755_1532213346909307_7464456837492899840_n.jpg

My friend, what a childish post, shows your patwari mindset. I said i supported Nawaz Sharif for 2 years but kutte ki dum tedhi ki tedhi rehti hai he failed to do anything except fight to defend his corruption and work against national interests of Pakistan. I will also judge Imran Khan for 2 years and if he fails to deliver then i will throw him in the same filthy trashcan where Nawaz and Zardari are currently residing.

I am not a youthia like you claim, i am not a PTI supporter, i support Pakistan and anyone who is well wisher of Pakistan. I despise these political parties which have become bigger and more important than Pakistan, and i also despise blind followers who go against the interests of their own motherland to defend a corrupt politician who could not produce a single piece of evidence to prove his innocence.

No one wants to defame the institution(Army). The reality is the world will not take any excuses now. If People broaden their horizons they will find we have had a checkered history since our inception. Every day i read global news papers with true/false stories of our institutions.

Oye looter's sympathetic criminal. Bilawal and for that matter Maryam cannot even give a plausible explanation of how they finance their air travels during the year, let alone anything else.
It is the criminals like you by doing their bidding for God knows what, who mislead people while themselves are blind and deprived of any sense and sensibilities.

what do you mean 2 years? there are no mid term elections in Pakistan i think

Oye looter's sympathetic criminal. Bilawal and for that matter Maryam cannot even give a plausible explanation of how they finance their air travels during the year, let alone anything else.
It is the criminals like you by doing their bidding for God knows what, who mislead people while themselves are blind and deprived of any sense and sensibilities.
i agree with you that who so ever(ANY LEADER) has plundered our nation,evaded tax,did money laundering,took commissions,lied relentlessly,fooled the masses,resorted to evil practices,polarised the society,worked for the enemy agencies,undermined our pride,siphoned peoples money(public or other) ETC ETC should be made an extreme example in this world and here after. Ameen.Can you say ameen as well.

i agree with you that who so ever(ANY LEADER) has plundered our nation,evaded tax,did money laundering,took commissions,lied relentlessly,fooled the masses,resorted to evil practices,polarised the society,worked for the enemy agencies,undermined our pride,siphoned peoples money(public or other) ETC ETC should be made an extreme example in this world and here after. Ameen.Can you say ameen as well.

Off course, for me as an independent, no party or no individual including Imran Khan matter more than Pakistan.
Any one harms Pakistan, my God's Wrath be upon him/them, Ameen.

what do you mean 2 years? there are no mid term elections in Pakistan i think
bhai g 2 saal se mera matlab hai ke agar 2 saal mein b yeh economy ko control na kar saky aur tax base nahi barha saky, aur especially mehngai ko control na kar saky to phir seedhi seedhi baat hai ke yeh 5 saal mein b nahi kar saky ge.

Mujhe pata hai ke Imran Khan ki koi ghalti nahi abhi tak yeh sari barbadi economic hitman Ishaq Dar kar ke gaya hai jo bhugatna Imran ko par raha hai. Same yeh cheez 2013 mein noon league ke sath hui thi jab Zardari economy ka baira gharak kar gaya tha to Noon league ko b IMF ke pas majbooran jana para tha...lekin us ke baad b inhon ne nahi seekha aur 5 saal ke baad mulk ko bankrupt kar ke chale gaye london,,,apny asli ghar.

bhai g 2 saal se mera matlab hai ke agar 2 saal mein b yeh economy ko control na kar saky aur tax base nahi barha saky, aur especially mehngai ko control na kar saky to phir seedhi seedhi baat hai ke yeh 5 saal mein b nahi kar saky ge.

Mujhe pata hai ke Imran Khan ki koi ghalti nahi abhi tak yeh sari barbadi economic hitman Ishaq Dar kar ke gaya hai jo bhugatna Imran ko par raha hai. Same yeh cheez 2013 mein noon league ke sath hui thi jab Zardari economy ka baira gharak kar gaya tha to Noon league ko b IMF ke pas majbooran jana para tha...lekin us ke baad b inhon ne nahi seekha aur 5 saal ke baad mulk ko bankrupt kar ke chale gaye london,,,apny asli ghar.

so you Think Hafez Sheikh can sort it out?

Back
Top Bottom