What's new

People chanting CHOR CHOR on shahbaz sharif at masjid e nabvi

image.png

There is no need to imply.

The Pakistani justice system ranks 130th out of 139th nations.

https://tribune.com.pk/story/2336386/ranking-countries-based-on-rule-of-law

Pakistan’s Transparency ranking worse off under PTI

Choti Choti Khushyian hain PTI walon k liye.
Bagirati ki agar koi zinda masaal dekhna chaie to PML walon ko he dekh lo. Her jaga laan taan ho rahi ha phir be kitni besharami sa defend kerta hain. Wah Wah!

image.png

LOL sahi mazaq ho raha PTI waloun k saath

jab tumharay saath honga phir randi rona na daaltay phirna.. tumhari adat hey pehlay auron pe koosh hutay ho likin wohi jab apnay saath huta hey tu phi randi rona daal detay hoo rootay phirtay ho har jaga

jab tumharay saath honga phir randi rona na daaltay phirna.. tumhari adat hey pehlay auron pe koosh hutay ho likin wohi jab apnay saath huta hey tu phi randi rona daal detay hoo rootay phirtay ho har jaga
I don't care. All PTI PMLN PPP are same for me. Aik jaisy harkatien hain sab ki. Allah p chor diya hai sab.

I don't care. Both PTI PMLN PPP are same for me. Aik jaisy harkatien hain sab ki. Allah p chor diya hai sab.
aagar waqi Allah per chor diya hota to itni dair sa PMLN ko defend na ker raha hota. PMLN media cell bot ammo is now known to everyone. Phela PTI, IK ko blame kero, Phir PMLN ko khoob defend kero or end per kah do mera talaq kisi party sa nahi sub aik jaisa hain. Very funny. Please try again.

aagar waqi Allah per chor diya hota to itni dair sa PMLN ko defend na ker raha hota. PMLN media cell bot ammo is now known to everyone. Phela PTI, IK ko blame kero, Phir PMLN ko khoob defend kero or end per kah do mera talaq kisi party sa nahi sub aik jaisa hain. Very funny. Please try again.
It's all in your mind.

There is no need to imply.

The Pakistani justice system ranks 130th out of 139th nations.

https://tribune.com.pk/story/2336386/ranking-countries-based-on-rule-of-law

I am pretty confident we are at dead last in Justice system since Mid Night Supreme Court Actions

The signs of decay were visible since Nawaz Sharif was allowed to escape
It was abnormal even then but the focus at time was imposed that Country needs to organize for DAM funding so water shortages can be averted

The first year of PTI was spent on DAM announcement and balancing the budget
The country was busy , with planning to fight DAM construction challenges

What was the country doing when Nawaz Sharif escaped the country?
Everyone was talking about Financial shortage of 3 billion dollar

Kala coat used that chance to free their Person which started the current fassad we are experiencing in country

1- Musharraf made a mistake to allow PML/PPP escape country
2- Imran Khan made mistake to allow Nawaz Sharif escape due to Court pressure
and likely is older peers may have stated to stay out of affairs of Court

Last edited:

Latest posts

Back
Top Bottom