13627180_747375565402961_3077327372614770183_n.jpg

@The Sandman
13627081_747336992073485_8727254212681063416_n.jpg

@Mr.Meap @Akheilos :D
13872898_747258382081346_6277096198542638788_n.jpg

@django
13873206_747255535414964_6385690188834684807_n.jpg

Le me :D

Brilliant. Underground music is raw, refreshing, innovative and unrestricted, as opposed to stale and boring hasbins remixing hits to their stale, self-conscious and careful flavour.

This is why Nescafe Basement beats Coke Studios any day.
Nescafe basement better than cokestudio this is blasphemy(▼へ▼メ)
80% of nescafe is mommy daddy wanting to look cool they end up looking like grade A wannabes

There is no parallel i.nescafe for Bewaja and Aj janey ki zid na karo

baba hum to ajj tak bahi zone main bhi nahi phonchey:-)
apna alag he level hay forever alone honey ka:drag::alcoholic:
Ham ney bhai zone mein ja key nikalna sikha :D
Daro mat wo nahi khati just remember to not act goofy and try to act like mr nicest man on earth and a complete coolest know it all oh and in begining make huge discussions about topics she likes

Ham ney bhai zone mein ja key nikalna sikha :D
Daro mat wo nahi khati just remember to not act goofy and try to act like mr nicest man on earth and a complete coolest know it all oh and in begining make huge discussions about topics she likes
yar sheikh koi ho gi to khaye gi na bhi apna sab say bara masla hi yeah hay kay pata hi nahi hay larkian dhondain kahan say or khair ab to wasy hi na umeed ho kay dhondna hi chor di hain.:-)

Nescafe basement better than cokestudio this is blasphemy(▼へ▼メ)
80% of nescafe is mommy daddy wanting to look cool they end up looking like grade A wannabes

There is no parallel i.nescafe for Bewaja and Aj janey ki zid na karo
hipsters is the term you are looking for.
but why can't we love both.

yar sheikh koi ho gi to khaye gi na bhi apna sab say bara masla hi yeah hay kay pata hi nahi hay larkian dhondain kahan say or khair ab to wasy hi na umeed ho kay dhondna hi chor di hain.:-)

hipsters is the term you are looking for.
but why can't we love both.
University,academy,mohalla,office ?

University,academy,mohalla,office ?
university or academy jo bhi keh lo usay bhi udhar to ek rape case kay bad itna shadeed mullah mahol hay kay kya baton or rahi muhaly ki bat yar ap ko bhi pata hay dha wapda town jasey mahalon main bandey ko 10 saal bad bhi yeah nahi pata hota kay us ka hamsaya kon hay

Lool na bhai
bus marnay tak na bhoolna baad main bol layna gufi with the doctor :P

Parhnay day bicharay ko
aur mohallay saar maar parwani ha
office kaam kay liya hota ha
academy main bhi parhnay jatay hai
tell him to contact his nearest rishtay wali aunti :P
Har doctor apney ghar key bahar baray lafzoan mein Doctor Ahsan likhwata hay beshak rent par ho :D

Har doctor apney ghar key bahar baray lafzoan mein Doctor Ahsan likhwata hay beshak rent par ho :D
naa bhai wo old generation walay doctors thay... ab doctors chuptay hai mohallay main warna raat din ghar ko clinic bana laytay hai log

Half the addicts site ishq mein naqami as reason for starting heroine and/or hash
Naqami?? What does that mean? Sorry my urdu is not so good and no I am not a fake Pakistani

Naqami?? What does that mean? Sorry my urdu is not so good and no I am not a fake Pakistani
Failure

naa bhai wo old generation walay doctors thay... ab doctors chuptay hai mohallay main warna raat din ghar ko clinic bana laytay hai log
Apko kiya hay muft kay do anay a jayein gay hospitals ki pay to hardly 25k hay new doctors ki right?
I thought most doctors with 5 year experience wanted to open clinics because they earned more that way

Lool na bhai
bus marnay tak na bhoolna baad main bol layna gufi with the doctor :P

Parhnay day bicharay ko
aur mohallay saar maar parwani ha
office kaam kay liya hota ha
academy main bhi parhnay jatay hai
tell him to contact his nearest rishtay wali aunti :P
Rishtey wali aunty wants you to have bara ghar and bari gari.he is a student so uni mein hi karo jo karna hay or wait for 8 more years :D

Apko kiya hay muft kay do anay a jayein gay hospitals ki pay to hardly 25k hay new doctors ki right?
lool if i depended on my pay i would have died ages ago... its not the money i do not take money from my mohalla it is peace of mind after an average 15 hrs at work i want to come home to a life outside medicine
Rishtey wali aunty wants you to have bara ghar and bari gari.he is a student so uni mein hi karo jo karna hay or wait for 8 more years :D
rishta wali aunti ko na bolo na kay mujhey miss pakistan chaya ha with an mba and gol rotiya. :P

Failure

I thought most doctors with 5 year experience wanted to open clinics because they earned more that way

Drugs over a failed relationship
Whoever thought some guys can be so feeble minded

Back
Top Bottom