What's new

Iranian Chill Thread

خودتون که جواب میدید جناب
آره دیگه مگه آتش بس رو بر نداشتن؟؟
شوخی می کنم... نخوندی مگه؟ دوستمون آر ام 5 گوشه داد یه جوابی بدیم موقتا که دادیم و تمام شد... بد نبود باعث خودشناسی بیشتر دوستان ترکمون شد...ولی من پایبندم.... آقا اینها کلا ایگنور در تمام مسایل زندگی مگه اینکه حرف خیلی خیطی بزنن که در اینصورت دوست معاودمون با گوشه و کنایه میده جوابشون رو برای ثبت در تاریخ البته!!! آقا دوباره ایگنور شروع شد....شما دوست من هم که از اول رعایت نمی کردی
agha man migam tork manzooram turkaye torkie hast vagar na azarihaye Iran ke taje sare man hastand tak takeshoon

Last edited:
این خطاب به هیچ کس نیست ... صرفا جهت خنده

image-6f2db7640cb00f8ffec56edbb482e95306ed86ff9845a395285a5c23954a3a76-V.jpg

mige man chizi nagoftam . la elaha elallah .
haman jan. chize khassi manzooram bood, ye chanta fohsh sade dadim tamoom shod raft peye karesh
hala ham boro begir bekhab farda hezar ta badbakhti dari mesle emrooz

:lol:

hey khoda . chi begam dadash :lol:

Kollan in chaaghaal yek spanking laazem daasht. ;)
Akheh yeki nist behesh begeh, ke akheh anchoucheh, ma ha ke troll haye 1000 baraabar gondeh tar az to ra ghahve i kardim va gozaashtim dareshoun, to ba che hesaabi fekr kardi ke mitouni ghod ghod koni?!!!
Mage na?!!!

من این قضیه رو از زمانی که طفلی بیش نبودم می دانستم

حتی چند نفر تو مدرسه تلاش کردن چیز خودشون رو بخورن اما نشد
na soheil jan in ghazieh rishe dar tarikh dare man ham ke bache boodam too mahal haminkaro mikardim... mamoolan yeki do nafar bishtar ham barande nemishodan ke oonha ham do halat dashtan... ya koshti gir boodan va kamare monatef va ya hamkareshoon ghad boland bood!! fekr konam eskandare maghdouni ham enghadr inkaro karde dide nemishe pa shod az Iraniha entegham begire...

@Abii
ابی جان میدونم سرت شلوغه راستی هر وقت , وقت کردی به این سوال من یه جوابی بدی خیلی سپاسگزار میشم

من بعد مدتها تصمیم گرفتم از سوپر زوم و کامپکت به اس ال ار مهاجرت کنم
برای شروع این دوربین

Nikon D3300 Kit 18-55 VR II - دوربین دیجیتال نیکون D3300 کیت 18-55 VR II

و این لنز

فروشگاه پیکسل - Nikon AF-S DX NIKKOR 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

رو انتخاب کردم

این هم لیست های دوربین و لنز موجود تو ایران هست

جستجو در گروه دوربین عکاسی

انواع لنزهای عکاسی کانن، نیکون، سیگما، سامیانگ، کارل زایس و توکینا - فروشگاه پیکسل

خلاصه اینکه می خواستم بدونم نظرت چیه و اگه خودت بودی برای شروع چی می خریدی؟

mige man chizi nagoftam . la elaha elallah .

ajab mojoodati peyda mishan :lol:
agha biayeed edame bedim ignoro...ina natoonan too bahs sherkat konan asabi mishan!! Agha ya bayad be ye keshvar va mardomesh ehteram bezari oonam too sectioni ke esmesh Iranian hast ya ignore sho va boro ba ham rade hat dar chaykhane torka eshghbazi kon... Agha Ignore ro agar movafeghid edame bedim ye chand vaght dige hanooz...

@Abii
ابی جان میدونم سرت شلوغه راستی هر وقت , وقت کردی به این سوال من یه جوابی بدی خیلی سپاسگزار میشم

من بعد مدتها تصمیم گرفتم از سوپر زوم و کامپکت به اس ال ار مهاجرت کنم
برای شروع این دوربین

Nikon D3300 Kit 18-55 VR II - دوربین دیجیتال نیکون D3300 کیت 18-55 VR II

و این لنز

فروشگاه پیکسل - Nikon AF-S DX NIKKOR 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

رو انتخاب کردم

این هم لیست های دوربین و لنز موجود تو ایران هست

جستجو در گروه دوربین عکاسی

انواع لنزهای عکاسی کانن، نیکون، سیگما، سامیانگ، کارل زایس و توکینا - فروشگاه پیکسل

خلاصه اینکه می خواستم بدونم نظرت چیه و اگه خودت بودی برای شروع چی می خریدی؟
D3300 is a fantastic starter camera. I have a D5100 and the D3300 is head and shoulders better than mine. With Nikon cameras, you have to look at the last 3 numbers. Even though a 5000 series camera is technically a step above the 3000 series, the 5100 is a few generations behind the 3300 (100 vs 300). The sensor in the 3300 is much better than my 5100 for example.

Neither one is amazing, but they are both great starter cameras. And by starter I don`t mean something you'll get tired of any time soon. You might even use it till it dies.

Don't buy a second lens until you understand SLR photography. That would be a very big mistake. I don't know how much you know about photography, but if you're just starting out, just use the lens that comes with the camera. It'll take a casual user a year to understand the basics. More importantly, until you know what type of photography you enjoy the most, you can't go out and buy a lens. You have to see what you take photos of the most and then go out and purchase a proper lens accordingly. It would make no sense to buy a lens used mostly for portraits if you mostly do landscapes, for example.

Spend the money on a 3 to 6 hour crash course or a one-on-one kind of thing with someone. I went to a 6 hour workshop and took my camera with me. The instructor spent the first 3 hours explaining the most basic things about photography which I didn't know anything about (focal lengths, light, depth of field etc...). He spent the second 3 hours talking about the cameras and the 4 important modes on every DSLR (MASP).
dial-0460.jpg

Basically use the auto mode until you go take that 3 hour or 6 hour crash course and then put it on aperture priority (A). The 3 hour crash course will do you more good than a 10000 dollar lens.

D3300 is a fantastic starter camera. I have a D5100 and the D3300 is head and shoulders better than mine. With Nikon cameras, you have to look at the last 3 numbers. Even though a 5000 series camera is technically a step above the 3000 series, the 5100 is a few generations behind the 3300 (100 vs 300). The sensor in the 3300 is much better than my 5100 for example.

Neither one is amazing, but they are both great starter cameras. And by starter I don`t mean something you'll get tired of any time soon. You might even use it till it dies.

Don't buy a second lens until you understand SLR photography. That would be a very big mistake. I don't know how much you know about photography, but if you're just starting out, just use the lens that comes with the camera. It'll take a casual user a year to understand the basics. More importantly, until you know what type of photography you enjoy the most, you can't go out and buy a lens. You have to see what you take photos of the most and then go out and purchase a proper lens accordingly. It would make no sense to buy a lens used mostly for portraits if you mostly do landscapes, for example.

Spend the money on a 3 to 6 hour crash course or a one-on-one kind of thing with someone. I went to a 6 hour workshop and took my camera with me. The instructor spent the first 3 hours explaining the most basic things about photography which I didn't know anything about (focal lengths, light, depth of field etc...). He spent the second 3 hours talking about the cameras and the 4 important modes on every DSLR (MASP).
dial-0460.jpg

Basically use the auto mode until you go take that 3 hour or 6 hour crash course and then put it on aperture priority (A). The 3 hour crash course will do you more good than a 10000 dollar lens.

بسیار اموزنده بود
بابت پاسخ سپاسگزارم
:tup:

Back
Top Bottom