What's new

Iranian Chill Thread

@haman10 nakoneh Qaher basheh? :lol::lol::lol: Ageh basheh ke Soheil tou kounesh arousi migireh. :lol::lol::lol:

Fekr konam yek chizi shabih be Mig 29 hast. be shafagh nemikhore basheh, chon jaayi ke baal be badanayeh ye shafagh vasl misheh, ye kam bar aamadegi daareh va topol tar hast !!!
 
Pakistania kheyli jaleban dolateshun dare az arabestan hame jure hemayat mikone, va vase ye zare dollar beheshun hame chi mide va har selahi mifrushe, unvaght ede'ashunam mishe...
 
On 2 ta balaie ha F-14 hastand, vali inke ba flesh behesh eshare shode aslan shabihe F-14 nist. kamelan tuie tasvir moshakhase ke tulesh az on 2ta balaie ha kamtare, arze balash ham bishtar hast, damaghash ham ke aslan F-14 nist.

05089037022577590734.jpg


Yechiz tu maye haie hamin shafagh hast, shaiad ham faghat ye maket bashe, malum nist.

300px-Shafagh_iriaf_01.jpg
fekr konam mig 29 hast :crazy:

:D

be andaze ke nist :|


bar asas andaze hich kodoom nist .

ya shafagh ya mocket ya M-ATF , az een 3 halat kharej nist

:lol::lol::lol: Are khob, vali havapeyma baayad hamchin mardouneh va bozorg basheh :rofl::undecided:
 
Domesh ke be surate V hast va ehtemalan shafaghe.hala ya bara gul zadane amirkayi hast ya be ehtemale qavi dare test haye parvazish ro anjam mide.

Un sefida ham Y-12 hastand ke tu mehr abad faravune...
 
@haman10 raasti oun sefid ha ra man daghigh nemidounam, chon man kollan shenaakhti az mosaferbari ha nadaaram :(
Albatteh, alaan ke deghghat kardam, pahpad nistand, chon jaaye engine hashoun moshakhkhad hast rouye baal, ke mesle in mosaferi va cargo ha hast. @Serpentine man ra be eshtebaah andaakht :mad:
 
na koohik tare


az bala een chizash maloom nist :D

M-ATF~0.jpg
14455.PNG

Are, manozouram in hast ke oun ta rob' e daayereh ye kenaar e ettesaal e baal be badaneh ra zaheran nadaareh.
be mig-29 ham shabih hast:
b40f3669-ef3e-4224-8c25-e6356d38d9e3.Large.jpg


@rmi5 @kollang @Serpentine

jaleb injast , tebgh ghol haee ke dadan , sale 2015-2016 har do (shafagh va ghaher) unveil mishan :|

albate , khodetoon midoonin ke ghole ina be dard laye jerz mikhore :D
khob pas ta 20,016 aamaadeh misheh :D
 
hob pas ta 20,016 aamaadeh misheh
:rofl:

:cray::cray: khoda nakone :D

albate age een chizi ke goftan dorost bashe (yan bar asas barname 2015-16 unveil beshe) alan dige moghe test haye parvazi hastesh .

va een havapeyma be tore 100% hamoon shafagh hast .

ama nemishe be harfe een ha etemad kard moteasefane :cry:
 
:rofl:

:cray::cray: khoda nakone :D

albate age een chizi ke goftan dorost bashe (yan bar asas barname 2015-16 unveil beshe) alan dige moghe test haye parvazi hastesh .

va een havapeyma be tore 100% hamoon shafagh hast .

ama nemishe be harfe een ha etemad kard moteasefane :cry:

hamchin ham motma'en nabaash ke shafagh basheh ha. Mig-29 ham momkene basheh. yaadet basheh ke M-ATF va shafagh va inhaa, hameh az tarh haye Mig estefaadeh kardand, va tarh hashoun ta had e khoubi be ham shabih hast :D
 
hamchin ham motma'en nabaash ke shafagh basheh ha. Mig-29 ham momkene basheh. yaadet basheh ke M-ATF va shafagh va inhaa, hameh az tarh haye Mig estefaadeh kardand, va tarh hashoun ta had e khoubi be ham shabih hast :D
na azizam .

andazeye havapeyma ru ba yekseri software ke makhsoos een kar hast dar avordan (shoma mohandesa sar dar miarid :| ma ke nafahmidim ina chi kar mikonan) . age beri military shahabsagheb tozih dade .

een havapeyma az mig-29 koochik tare :(

albate moteasefane :D
 
@dustan
Be nazaretun 2 motorast?

@rmi5
In havapeyma domesh v shekle va ba dome mig-29 fargh dare.


Chand ta nokte:1- range badanash be range Rq-170 e vatani nazdike.2- tarrahiye risheye balesh ba shafagh va matf fargh dare.
 
na azizam .

andazeye havapeyma ru ba yekseri software ke makhsoos een kar hast dar avordan (shoma mohandesa sar dar miarid :| ma ke nafahmidim ina chi kar mikonan) . age beri military shahabsagheb tozih dade .

een havapeyma az mig-29 koochik tare :(

albate moteasefane :D

sizesh baraaye arousak ha khoub hast :D :lol: Shaayad ham shafagh basheh :crazy: Albatteh man miliary.ir naraftam, vali be andaazeh giri haye shahabsagheb etminaani nist!!! hamisheh 10 baar nazaresh ra avaz mikoneh va yek adad e jadid migeh!!! bezaar 1 hafteh begzareh, ba'desh boro adad e nahaayi ke mideh ra bekhoun !!!
andazeh girish albatte kaar e sakhti nist. yek seri software ha ke in kaar ra anjam midan ;)

@dustan
Be nazaretun 2 motorast?

@rmi5
In havapeyma domesh v shekle va ba dome mig-29 fargh dare.


Chand ta nokte:1- range badanash be range Rq-170 e vatani nazdike.2- tarrahiye risheye balesh ba shafagh va matf fargh dare.

albatteh domesh tou tasvir dorost nayoftaadeh, vali shaayad shoma dorost migi. vali fekr konam 2 motor e hast, ke inesh ham be mig-29 mikhoreh va na shafagh ;)
 
bezaar 1 hafteh begzareh, ba'desh boro adad e nahaayi ke mideh ra bekhoun !!!
are vase hamin goftam ke felan serpi post nakone .

mikhaam hame chi maloom she dobare mazhake nashim :D

age shafagh bashe ke kheyli khoobe :cray::cray::cray: :D

chon midooni ke mahal sakht va tarahi esfehan hast va chon een aks male tehrane == > yani shafagh FULLY OPERATIONAL shode .

ke een khabar vaghean nirooye havaee ru tekoon mide (dalilesh ru khodet midooni :D )


Be nazaretun 2 motorast?
aslan nemishe nazar dad dadash

shafagh ham noskheye 2 motore dare :undecided:
 

Pakistan Defence Latest Posts

Back
Top Bottom