Nefer
FULL MEMBER
- Reaction score
- 0
- Country
Niemand wil je hier beledigen of je gevoelens pijn doen,maar je hebt hele rare percepties over de politieke affiliatie van Turken in Nederland.
De linkse waar jij het over hebt bestaan niet in die hoeveelheden die je noemt,er zullen altijd een paar gekken domme rare dingen doen maar het is nooit noemenswaardig.
Maak je geen zorgen,alles komt goed en nogmaals sorry als ik je gevoelens heb pijn gedaan.
Het komt doordat die types misbruik maken van het systeem dat Nederland heeft opgesteld over het algemeen steeds gerefereerd wordt naar die linkse minderheden en illegalen, vooral door mensen die zoals jouw vader hier kwam om eerlijk te werken/studeren, maar dat deze gedrag later ook is overgenomen door een ander tal mensen binnen het turkse gemeenschap, alweer kleine minderheden, ik geef toe misschien zit ik ook te overdrijven. Want in het algemeen is het Turkse gemeenschap gewoon in orde. Alleen een beetje te veel voetbal fanatieken.
Trouwens wanneer is zei "upset", was het meer teleurgesteld in plaats van dat er pijn is gedaan