What's new

Akinci & Aksungur and Turkish Unmanned Fighter Aircraft Program

ya bsg mal.. millet 10 sene, 20 sene askerden kaçıyor :cheesy: zorla gidip canını tehlikeye atıcak adam biz köleyiz ya
Öyle desene. Sen bu ülke içinde savaşırsan namerdim. Ama askerlik yasaları öyle işleymiyor bu ülkede. Senin gibi kimseler savaşmak istemez. Hükümetler de kolay kolay savaş kararı almaz zaten. Karar alınca da senin gibiler itiraz edemez. Biz kadere teslim olduk. Ama geride de kanı bozukları bırakacak değiliz. Yasalar da buna müsait zaten. Savaştan kaçmak kolay değil öyle.

Sen çok erkeksin çok müslümansın git önden savaş sen kardeş :cheesy: böyle esip gürleyen çok giden yok :cheesy: hadi lan cesaretinizi görelim
Kindergarden mı ln burası. Ciddi ol biraz. Aptal Aptal konuşma. Ahan gittim, savaşıyorum. Gitmiyorum savaşmmıyorum dememi mi bekliyorsun. Ne beyinsiz birşeysin ln sen. Kapa çeneni adam sansınlar.

Kindergarden mı ln burası. Ciddi ol biraz. Aptal Aptal konuşma. Ahan gittim, savaşıyorum. Gitmiyorum savaşmmıyorum dememi mi bekliyorsun. Ne beyinsiz birşeysin ln sen. Kapa çeneni adam sansınlar.
bu kadar ciddiye alınmayı hakediyorsun, bu kadar gerçek hayattan kopuk hayal dünyasında kindergarten çocuğundan gelebilecek komedi laflar :cheesy:

Alright, enough fun, @LeGenD please clean up off-topic posts friend. Cheers :cheers:

Yanlış bilmediğiniz zaman, Rular Batı Verginia'nın aşağılanmış tasarımına yönelik hüsnükuruntuya haklı bir hayranlık duymak için militan Gülencilik hakkında aklı başında hayaller kurabilir misiniz, aksi takdirde, umarım bu sizi kötü retorik dilini durdurur?

Yanlış bilmediğiniz zaman, Rular Batı Verginia'nın aşağılanmış tasarımına yönelik hüsnükuruntuya haklı bir hayranlık duymak için militan Gülencilik hakkında aklı başında hayaller kurabilir misiniz, aksi takdirde, umarım bu sizi kötü retorik dilini durdurur?
If you're going to pretend to be Turkish at least make an attempt to learn the language. What is this google translate crap?

If you're going to pretend to be Turkish at least make an attempt to learn the language. What is this google translate crap?
Neden Türkçe öğrenmeye çalıştığım, Türkçeyi dilinin lehçelerini konuşmak parlak bir gün olarak açıkça anlaşılabilecek bir lehçedir. arkadaş

@waz please delete non-English posts. This is against forum rules. Usually members switch to foreign languages to insult and break decorum.

@waz please delete non-English posts. This is against forum rules. Usually members switch to foreign languages to insult and break decorum.
It was just a couple of pages of MKALE's fantasies of drafting everybody into the army and going off to fight israel and me laughing at his face.:D

I wish you guys spoke Turkish, you missed a lot, it was hilarious :cheesy:

- "we'll take all of you to the army"
- "you can take my dickkk"
:cheesy:

It was just a couple of pages of MKALE's fantasies of drafting everybody into the army and going off to fight israel and me laughing at his face.:D

I wish you guys spoke Turkish, you missed a lot, it was hilarious :cheesy:

- "we'll take all of you to the army"
- "you can take my dickkk"
:cheesy:
I have a lot Turkish friends who can translate and I am frequently in Turkey. In fact, I was there few days ago in Ankara & Istanbul.

But writing in non-English is against the fork rules and other members have a right to follow the conversation.

I have a lot Turkish friends who can translate and I am frequently in Turkey. In fact, I was there few days ago in Ankara & Istanbul.

But writing in non-English is against the fork rules and other members have a right to follow the conversation.
No no I agree, It was not a serious discussion. Just the delusions of some wannabe cultist and me laughing at it as I usually do with spergery.

Latest posts

Back
Top Bottom