What's new

Whatever

jhanam main bhi in dance ho ga or wohi dekhy gay go ajj yahan dekh rahy hai:rofl::rofl:

In old days and even now in some rural settings wives are not used to call their husbands by the actual name.
A similar case was present there in Gujrat where a couple was living and enjoying this part of culture.The name of the husband was "Rehmattullah".Now wife had a big problem with this but she never complained.During every prayer she used to say at the end:"Assalam o Alaikum munne ke abba."

:partay:

yaar log ab bhi na jany kis dunya main rehty hai hai janu helo honey kiyoon nhi kehty .hhahahaha

yaar log ab bhi na jany kis dunya main rehty hai hai janu helo honey kiyoon nhi kehty .hhahahaha

If you were to decide what your wife should call you what will you stick to janu & helo honey.Or there are other options too.If there are will you like to share.I won't mind if i were you.:D

If you were to decide what your wife should call you what will you stick to janu & helo honey.Or there are other options too.If there are will you like to share.I won't mind if i were you.:D

there is many more but problim is zaki will come and say its faimly forum:P

i would like to call her very sweet names:smitten:

there is many more but problim is zaki will come and say its faimly forum:P

i would like to call her very sweet names:smitten:

Scared of zaki bhai.:azn:

I you try i guess you can get away from it.But your choice.

i will leave that on her.Whatever she likes.

what_ever.gif

:cheers:

Scared of zaki bhai.:azn:

I you try i guess you can away from it.But your choice.

i will leave that on her.Whatever she likes.

what_ever.gif

:cheers:

yes whatever per muny ke aba ya gurya ke abu nhi:woot:

zaki de kon derta hai yaar ye us ka homebase hai bechary ka kharab nhi kerna chahta. :P

yes whatever per muny ke aba ya gurya ke abu nhi:woot:

zaki de kon derta hai yaar ye us ka homebase hai bechary ka kharab nhi kerna chahta. :P

don't worry main shayad pdf pe 1 hafta hi hon phir aap aur aap ka whatever!!!

Phir main online to hon ga lakin bohat kam.......... full time job start karni hai agar mil gayi next week se to (INSHALLAH)

don't worry main shayad pdf pe 1 hafta hi hon phir aap aur aap ka whatever!!!

Phir main online to hon ga lakin bohat kam.......... full time job start karni hai agar mil gayi next week se to (INSHALLAH)

ohhhhhhhhhhh ye to 2 news hai aik sad aik happy. yaar job to hum bhi kerty hai 8 ghanty ki job ke baad bhi 16 ghanty hain aya kerna . or haan itna sad mat ho yaar.:smitten:

ohhhhhhhhhhh ye to 2 news hai aik sad aik happy. yaar job to hum bhi kerty hai 8 ghanty ki job ke baad bhi 16 ghanty hain aya kerna . or haan itna sad mat ho yaar.:smitten:

nai bhai jo job maine karni hai woh zayada tar 12 ghante ki hi hoti hai aur ghanta jaanay main lag jaata hai aur ghanta wapis aanay main. Khana peena, sona, bahar zarori kaam karna waghera main hi time nikal jaata hai peechay ghanta 2 ghante hi bachte hain jab main online aa paon ga shayad.

Waise Mobile to paas hi hai mobile se online rahta hon main is liye kya pata mobile se likhta hon :rofl:

Back
Top Bottom