What's new

Turkish Tea House

Status
Not open for further replies.
Isin acik olsun :) Dan heb je goede inkomsten of niet? Hoe ben je aan dat werk begonnen?

Door toeval,een vriend uit duitsland vroeg of ik hem kon helpen aan groente/fruit uit NL.
Markt onderzoek gedaan,afname hoeveelheden lucratief of niet enzovoort.
Kleine BV en klaar is kees.
in deze economische misere is het goed,geluk gehad.
 
Door toeval,een vriend uit duitsland vroeg of ik hem kon helpen aan groente/fruit uit NL.
Markt onderzoek gedaan,afname hoeveelheden lucratief of niet enzovoort.
Kleine BV en klaar is kees.
in deze economische misere is het goed,geluk gehad.
Ik heb kennis in Duisburg die dat werk ook doet. Misschien ken je hen? Maar ik heb even snel uitgerekend hoeveel je verdiend en dat is ongeveer 8000 per maand. Deel je dat bedrag met de mensen waarmee je samenwerkt?
 
Ik heb kennis in Duisburg die dat werk ook doet. Misschien ken je hen? Maar ik heb even snel uitgerekend hoeveel je verdiend en dat is ongeveer 8000 per maand. Deel je dat bedrag met de mensen waarmee je samen werkt?
Nee,maar je moet loodshuur,boekhouding,transport enz afhalen.
Ongeveer 5 blijft er over,het is nog maar het begin he.
The goal is een bv opbouwen met hoge liquiditeit dan verkopen met winst.
 
Nee,maar je moet loodshuur,boekhouding,transport enz afhalen.
Ongeveer 5 blijft er over,het is nog maar het begin he.
The goal is een bv opbouwen met hoge liquiditeit dan verkopen met winst.

Wat mijn kennis doet is ietjes anders dan wat jij doet. Zij kopen fruit in Nederland, brengen het naar Duisburg en verkopen het daar direct aan de consumenten op de markt. Ik denk dat dat minder winstgevend is dan wat jij doet wat eigenlijk groothandel werk is.
 
Wat mijn kennis doet is ietjes anders dan wat jij doet. Zij kopen fruit in Nederland, brengen het naar Duisburg en verkopen het daar direct aan de consumenten op de markt. Ik denk dat dat minder winstgevend is dan wat jij doet wat eigenlijk groothandel werk is.
Dat wat zij doen is risico,als je niet genoeg verkoopt zit je met de gebakken peren.
Ik verkoop aan handelaren die soms zelf komen halen.
Eigenlijk is dat meer winstgevend maar heel veel hoofdpijn.
Trouwens,groente kun je langer bewaren als fruit(koelcel)ik heb meestal groente klanten,tomaten,paprika,ijsbergsla,aubergines,komkommers enzo..
 
Dat wat zij doen is risico,als je niet genoeg verkoopt zit je met de gebakken peren.
Ik verkoop aan handelaren die soms zelf komen halen.
Eigenlijk is dat meer winstgevend maar heel veel hoofdpijn.
Trouwens,groente kun je langer bewaren als fruit(koelcel)ik heb meestal groente klanten,tomaten,paprika,ijsbergsla,aubergines,komkommers enzo..
Verkopen doe je toch altijd op de veiling, Hoogste bieder wint?
 
Verkopen doe je toch altijd op de veiling, Hoogste bieder wint?
Nee,dagprijs.
Zij vragen,ik zeg de prijs dan bestellen en sturen.
Die bedrijven kopen daar al op de veiling,maar als je direct koopt van handelaren is het meestal goedkoper.
Arada bi kisi oluyo,o zaman ucuza geliyo.
Borsada fiat ucabilir.
 
Artık thread'in adını değiştirelim "Dutch Culture&Food, News&Discussions" :P.

Arkadaşlar, yarın ailemle İstanbul'a gidiyorum...havalar nasıl orda :D

Fransızca öğreneceğine, azcık Flemenkce öğreneydin sende :)
Herşeyi gurbetci'den beklemeyin.
 
Nee,dagprijs.
Zij vragen,ik zeg de prijs dan bestellen en sturen.
Die bedrijven kopen daar al op de veiling,maar als je direct koopt van handelaren is het meestal goedkoper.
Arada bi kisi oluyo,o zaman ucuza geliyo.
Borsada fiat ucabilir.

İs toch wel een standaard bezigheid van de Turken aldaar.
İk hoor vaak van Turken die dicht bij de duitse grens wonen, dat ze handel bedrijven met Duitsland (zwart of wit).
İk had al eerder gehoord dat het best lucratief was. Voornamelijk de zwarte handel.

Hoe dan ook. İk had eerder van je vernomen dat je plannen had om te (r)emigreren. Heb je al enig idee wat je van plan bent om in Turkije te doen?
 
Fransızca öğreneceğine, azcık Flemenkce öğreneydin sende :)
Herşeyi gurbetci'den beklemeyin.

Yok ya ,cok Önemli sizin Ülkenin Dili !

Burdaki herkezin Ortak Dili Türkce yada English ,doldunuz Foruma Mülteci gibi ,napiyosunuz lan siz ,Hollanda´da defence.pk Ülkücü Dernegi mi actiniz = ? :P
@Neptune

Galiba bunlar Otu Fazla kacirdi :D
 
Last edited by a moderator:
İs toch wel een standaard bezigheid van de Turken aldaar.
İk hoor vaak van Turken die dicht bij de duitse grens wonen, dat ze handel bedrijven met Duitsland (zwart of wit).
İk had al eerder gehoord dat het best lucratief was. Voornamelijk de zwarte handel.

Hoe dan ook. İk had eerder van je vernomen dat je plannen had om te (r)emigreren. Heb je al enig idee wat je van plan bent om in Turkije te doen?
Arkadaslar,hollandaca kolay ve turkce cok zorgeliyor o yuzden hollandaca konusuyoruz,kusura bakmayin.
Ik denk import,heb al iets op het oog;)

Gordunuzmu,saldiricaz falan heb bos cikti.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom