What's new

Turkish Geopolitics/ Foreign Affairs

Google translate sucks. Its coders are complete idiots.

I mean Our Big Brother in Turkey (Deepest point of vagina) is dealing IRAN with wehabi brothers and his trolls are trolling nice to see.
Pls read the forum rules and stay classy.

I am staying classy but you dont say a word to the forum writer who wrote that ilker basbug is a jew. THIS IS A COMPLETE LIE.

With the help of that crying wall wee could get know how of the volcan system.

I am staying classy but you dont say a word to the forum writer who wrote that ilker basbug is a jew. THIS IS A COMPLETE LIE.

With the help of that crying wall wee could get know how of the volcan system.
I stopped engaging with this conspiracy nutjob, talking to a wall would be more productive, we have mods here they will take care of him.

If you wanna answer him then just post this, it will make him shut up:

061120131051123067262_3.jpg

e634c97_b.jpg

BTW i have read my post i should have written cervix uteris

I stopped engaging with this conspiracy nutjob, talking to a wall would be more productive, we have mods here they will take care of him.

If you wanna answer him then just post this, it will make him shut up:

061120131051123067262_3.jpg

e634c97_b.jpg

Ya bi rahat bırakın şu Adamı , zorlan Emeklı oldu bari Emekliğinde rahat etsin.

Uygur olmasinlar? Tipki cecenistanda oldugu gibi selefi ideolojisi son yillarda yayginlasmaya basladi oralardada.

Ben sanmıyorum. Bence onlar bildiğimiz çinliler... Orada inanılmaz bir satranç oynanıyor. 2 taraftan daha çok taraf var oradaki olaylarda... Mesela şu zamana kadar el kaide'ye hiç bi şekilde böyle katılım olmadı. Ama burda birden dünyanın her tarafından katılım oldu. Bence bunların çoğu ya istihbaratçı ya da özel askerler...

Bak mesela şu haberde baya önceden verilmiş bi liste var...

IŞİD'e hangi ülkeden kaç kişi katıldı? - Dünya Haberleri

Mesela bu listede Talu diye bi yer var ordan 5 kişi gelmiş...

Şurdan...

Tuvalu - Wikipedia, the free encyclopedia

4.png
3.png
2.jpg

Ben sanmıyorum. Bence onlar bildiğimiz çinliler... Orada inanılmaz bir satranç oynanıyor. 2 taraftan daha çok taraf var oradaki olaylarda... Mesela şu zamana kadar el kaide'ye hiç bi şekilde böyle katılım olmadı. Ama burda birden dünyanın her tarafından katılım oldu. Bence bunların çoğu ya istihbaratçı ya da özel askerler...
Bence pek emin olma, avrupada acayip bir radikallesme var, seyklerden gelen paralarla balkanlardan gelen gurbetcileri selefi yapiyorlar, sakal büyütmeye bile camide para dagitiyorlarmis, birkere hata yapip Türk camisinden sastim hemen bana oraya daha sIk gelmemi teklif ettiler, bunlar benim gözümün önünde olan seyler, eger avrupada bile oluyorsa baska yerleri düsün artik, siz dua edin Türk camileri devletin elinde ve bu tür ideolojilere acik degiller, Türkiyede göremeyeceginiz seyleri gördüm ben burada.

Back
Top Bottom