What's new

Panama Case - Post Verdict Discussion and Updates

Nahi woh dar gaey.. @Farah Sohail ne bataya hai ke FC ko bulwarahay hain..

Abb yeh nahi pata ke Frontier Corps ko bulwarahay hain ya Frontier Constabulary...

Frontier Corps ka matlab tou Rangers hi hua.. I think Frontier Constabulary ko bulwarahay hongay.. frontier constabulary kyun ke police ka arm hai, uss main koi qadri zaroor hosakta hai..

Considering the khatm-e-nabowat legislation drama, who can they really trust now?

Acha ab sab..Martial law ki baatein chor dein... Main nahi chahti...ke martial law lagay bilkol bhi....

Martial law lagaye baghair..bhi kaam chal sakta hai agar chahein tu... Inhein sazaa bhi hosakti hai..agar NRO na kiya jaye..aur strictky law ko follow kiya jaaye..aur mazeed bills lass na honay diye jayein..current laws se bhi kaam chal sakta hai.,

Waisy...aap log guess karein ke main..abhi Martial law ke against kiun hun? I think @PakSword can guess.. Baqi log bhi batayein kia wajah hosakti hai?

Their silence makes me think that they are serious.

On a different note:

The real fear inside me is that NS and Co. will now take a series of steps to deliberately pick fight with Army and Judiciary (they have started already but they will increase the intensity).

The real worry is that they may try and sack Gen. Bajwa - as an ultimate step to provoke the Army.

Any thoughts???

@Farah Sohail ; @PakSword : @Verve : @El Sidd

میں نے بہت کوشش کی کہ میں جمہوریت پر آنچ نہ آنے دوں، لیکن اداروں کو اس نہج پر لے جایا گیا جہاں ملکی سالمیت خطرے میں پڑ گئی اور مجھے ملکی مفاد کی خاطر یہ انتہائی قدم اٹھانا پڑا

آج میں دکھی دل کے ساتھ استعفا دیتا ہوں.

یا

آج میں ملک میں عارضی مارشل لا کا اعلان کرتا ہوں

You sound disappointed! If i remeber correctly you were always against martial law lakin ab toh app bhi martial law ki umeed laga rahay hain! What changed sir?

Nope. I still am against martial law.

I am disappointed that we as a nation will always be reactive.

Two days have passed. SC has not blinked on the electoral bill.

Adalat se etemaad uth jaye to insaaf be mainay hojata hai

Acha ab sab..Martial law ki baatein chor dein... Main nahi chahti...ke martial law lagay bilkol bhi....

Martial law lagaye baghair..bhi kaam chal sakta hai agar chahein tu... Inhein sazaa bhi hosakti hai..agar NRO na kiya jaye..aur strictky law ko follow kiya jaaye..aur mazeed bills lass na honay diye jayein..current laws se bhi kaam chal sakta hai.,

Waisy...aap log guess karein ke main..abhi Martial law ke against kiun hun? I think @PakSword can guess.. Baqi log bhi batayein kia wajah hosakti hai?

Your fear about current leadership? but if Martial law is imposed.. phir koi kisi ka nahi hoga...

By the way, Rangers ko hatana buhat bara qadam hai.. hukumat iss ko kafi sanjeedgi se le rahi hogi.. yeh yaqeenan kal ke ijlaas main faisla kia gaya hoga..

takay 111 brigade se rangers ki larai na ho.. :rofl: joking..

On a serious note, PA may let the situation degrade to the point where SC has to make the call.

Or it'll be martial law (short or long, won't matter then).

Your fear about current leadership? but if Martial law is imposed.. phir koi kisi ka nahi hoga...

By the way, Rangers ko hatana buhat bara qadam hai.. hukumat iss ko kafi sanjeedgi se le rahi hogi.. yeh yaqeenan kal ke ijlaas main faisla kia gaya hoga..

takay 111 brigade se rangers ki larai na ho.. :rofl: joking..

Nahi nahi.... Yeh baat nahi hai.. Kuch aur hai.. One more try..then i will tell... Koi uss baaray main nahi soch raha... Shayad doosron ke nazdeek stupid reason ho... Lekin main abhi nahi chahti...martial law
I thought you will be able to guess

On a serious note, PA may let the situation degrade to the point where SC has to make the call.

Sir dawn leaks per nahi laga

Ab wo hamare samne bol rahe hai without leaks.

Martial law nahi lagega or lagna nahi chaiye. Beneficial owner of martial law is your political elite.

SC will also not make the call. They are part and parcel of the same rotten system.

Kuch or Hone wala hai

Both judiciary and establishment agreed to let shareefs go so that an unwanted situation can be avoided.

Initially it worked for them and things moved in the right direction.. Shareef family announced that NS will not attend any hearing..

Then SOMEONE (a foreign government maybe) advised Mr. Shareef that they would lose their control on the party and it was important for them to go back.. and fight with the establishment and judiciary to get the moral support back which they have lost in the past one year due to Panama..

Now is the time coming when both will decide again to act against Shareefs with full force..

BUT

if shareef family begs pardon and agrees to leave the country, it will be allowed..

You abhi sab log sabar karain aur pop corns haath main le kar circus enjoy karain..

Nahi nahi.... Yeh baat nahi hai.. Kuch aur hai.. One more try..then i will tell... Koi uss baaray main nahi soch raha... Shayad doosron ke nazdeek stupid reason ho... Lekin main abhi nahi chahti...martial law
I thought you will be able to guess

There are certain judges who will not take oath under PCO.. :)

=================================

What a load of BS by HM. He didn't mention that PA wants everything clearly sent in writing, no more verbal agreements or those that are expired.

I think that police asked rangers to take full control at the court but it wasn't in writing. And then politics played on it.

Remember Gen Raheel stepping in during dharna. Gov made the call then later denied.

Nope. I still am against martial law.

I am disappointed that we as a nation will always be reactive.

Two days have passed. SC has not blinked on the electoral bill.

Adalat se etemaad uth jaye to insaaf be mainay hojata hai
Well adallat fauj politicians sav aik he hain!!

Aur martial law or no martial law kuch change nai hoona!

Agli warri firr zardari fauj salute maray ge is harami ko soon! And generals will make good money protecting that bastard!

I think that police asked rangers to take full control at the court but it wasn't in writing. And then politics played on it.

Nahin.. iss waqt rangers se ghalti hogaee aik..

Unn ko show of force ki request ki gaee thi.. unhon ne entry/ exit ka control sambhaal lia.. without proper authorization.. yeh hua hai... jis pe masla ban gaya hai aur govt ko mirchain lag gaee hain.. khair govt tou dhoond hi rahi thi.. koi bahana haath aaye so aagaya..

There are certain judges who will not take oath under PCO.. :)

Yes.. Finally you got it ... You know.. I like Justice Khosa tooo much... I desperately want him to become CJ... Beshak woh akelay kuch kar sakein ya na karsakein..i know he will try his best...but akela aadmi...tht too CJ..who is just one and equal amongst many judges......CJ har bench main nahi baith sakta....and his tenure will be of 11 months only..jis main procedural reforms bhi nahi hosaktay.........but i still want him to get rewarded for his uprightness..and become CJ

I dont want ..ke Justice Khosa aisy upright judge ko hum lose kardein..because of martial law.... Justice Khosa and Gulzar.. I want them to become our future CJs...

Agar law ko strictly apply kia jaaye tu bhi..in corrupt logon ko sazaayein hosakti hain..agar NRO na kiya jaye tu.. I want Pakistan to go tht route

Back
Top Bottom