What's new

Pakistani Models And Actresses

I said "seniors of PDF" not senior members :P

which members are 50+ on PDF and ready to accept Django as their ward/son :P ?
:rofl: thanks for clearing it in that case @Zibago @Mentee @The Sandman @Moonlight parso tyar rahena @django bhai ka rishta lay kay jana hay.
or jahan tak rahi age wise senior member ki bat to mera kyal hay 50+ ko 60+ kar dain:P

:rofl: thanks for clearing it in that case @Zibago @Mentee @The Sandman @Moonlight parso tyar rahena @django bhai ka rishta lay kay jana hay.
or jahan tak rahi age wise senior member ki bat to mera kyal hay 50+ ko 60+ kar dain:P
ps bhai kay dill ka mamla tha is laye un ki khatir invite kya hay truce na samjh bethna tum log isay

Tum bhi apnay attitude mein raho :-)

Agar larki maghroor aur khoobsoorat ho to sirf uss k parents ki tareef karo
.... majbooran bechari ko parents ki tareef bhi kabool karni parti hay aur aapko rok bhi nai sakti k meri bhi tareef kar do...hahahaha...shakal dekhnay wali hoti hay uski uss waqt :P

PDF k seniors ko jama kar lo and chal paro iss k ghar rishat lenay :P

@django bhi kisi se kam nai hay :enjoy:
A tactic I will have to implement.:agree:;)

I said "seniors of PDF" not senior members :P

which members are 50+ on PDF and ready to accept Django as their ward/son :P ?
:o::pdf:

*cough* *cough*

Done. :D larki kon? :D
Hhhhmmmm
Nausheen20Shah2024-92-1441911340.jpg

or perhaps
new_springsummer_2015_wedding_wear_540_02.jpg

if all else fails
15253556_1501284609887947_3902711171270308014_n.jpg

done ho gya
par ek masla hay hum to sab @django bro say chotey hain rishta mangney kay liay to koi age wise bhi senior banda chaey ho ga woh kahan say arrange karien :undecided:
Oh Yaar you are projecting me as the Shaitan e bozorg:lol::lol:

A tactic I will have to implement.:agree:;)

:o::pdf:

Hhhhmmmm
Nausheen20Shah2024-92-1441911340.jpg

or perhaps
new_springsummer_2015_wedding_wear_540_02.jpg

if all else fails
15253556_1501284609887947_3902711171270308014_n.jpg

Oh Yaar you are projecting me as the Shaitan e bozorg:lol::lol:
sir jee inti choices na batien inta to app ki shaadi pay kharcha nahi hona jitna in kay gharon kay chakar lagatey hoey fuel lag jana hay:D:lol:

Arey Laila to Mrs Sheikh hay ap to barey bhai ki tarah wahan daig arrange karwain gay :D
Only on condition you fix me up with abbotabad shezadi nausheen if that fails then Hannah, and if you fail their then I am coming for Laila all guns blazing hhehehehehheeeee (taking no prisoners) Will get @Sarge to fix me up with a kitted out type-56 , going to declare war on you Zibago you bloody tharki,,,,, @Hell hound @The Sandman you dudes stay out of the way, you are good guys.

sir jee inti choices na batien inta to app ki shaadi pay kharcha nahi hona jitna in kay gharon kay chakar lagatey hoey fuel lag jana hay:D:lol:
:lol::lol::lol::lol: yaar i will deal with it in my way;)

@django my vote to Nusheen. :lol:
Me is thinking one not enough. throw hannah into the eqaution, life just like algebra,life has to be balanced out.:p:

Last edited:

Latest posts

Pakistan Affairs Latest Posts

Back
Top Bottom