What's new

Iranian Chill Thread

Pas taraf khounevaadash dochaar e moshkel hast, taghsir e khodes nist :lol:
Beshin dorost dars bekhoun. Man khodam vaghti undergrad boudam, kolli mikhoundam. 14 va inaa faayedeh nadaareh daadaash, bekhoun ke GPA et biyaad haddeaghal baalaaye 17. Makhsousan ageh hadafet apply hast ke digeh dokhtar bazi va inha ra velesh kon. In taraf ham dokhtaraash 10,000 baar khoshgl taran, va ham aadam taran! Albatteh dar kol hamisheh fanni te'daad e dokhtar haye be dard bekhoresh kam hast. Pezeshki va shimi va in reshteh haye sher va ver dokhtar ziyaad daaran ;) :lol: Ageh donbaal e in chiz hayi, boro tarafaaye metalurgy (@Serpentine ) ya shimi va mim shimi begard :lol: ya kollan boro samt e gheyr e fanni ha. hattaa daneshgah e ma(danshgah e PhD manzouram hast na undergrad) ham hamin tor hast. Ageh taraf e Art va MBA va ... bashi, kollan ghaziyeh 180 darajeh ba fanni fargh mikoneh!!!
Merci...... Are sayamo mikonam in termo 17 be bala sham.rasti ye qanun fargh karde az vaghti rafti usa.inke age darsi ro ke oftadi terme baadesh 14 be bala pas koni, nomreye qablesho pak mikone.ehtemalan in term 17 besham va age fizik 1 ham 18 be bala sham ke misham nomreye terme qablam ham 17 mishe.

Are metaloji haye daneshgah ma hamashun dokhtar bazi mikonan.kheyli ham gol mikeshan.lol. @Serpentine

Be har hal man beram yekam moadelat bekhunam.

Merci...... Are sayamo mikonam in termo 17 be bala sham.rasti ye qanun fargh karde az vaghti rafti usa.inke age darsi ro ke oftadi terme baadesh 14 be bala pas koni, nomreye qablesho pak mikone.ehtemalan in term 17 besham va age fizik 1 ham 18 be bala sham ke misham nomreye terme qablam ham 17 mishe.
o_O chera zamaan e ma intor naboud?!!!
Are metaloji haye daneshgah ma hamashun dokhtar bazi mikonan.kheyli ham gol mikeshan.lol. @Serpentine
hamash az sar e bikaariye, kollang jan. kollan 2 ta jozve 10 safheh i mikhounan va ye emtehan e final midan digeh :rofl:
Be har hal man beram yekam moadelat bekhunam.
Best Wishes!
Ma ham berim be kaar va zendegi beresim :-)

A new era of music has already started: :o:

Do you have any idea what they are saying ?

bache mamani is us kermanshahis , and those tough productive pieces of shyte are from our neighboring smugglers in "islamabad" city :D

they are one hell of a joke , you just should know the people :lol: 60% of them are criminals :lol:

:D

our part of the country is just shyte funny :D

If the number of participants is to be taken into consideration, dude.:lol:
BTW, take it easy man, I've got some friends there.
You've got friends !! ???

Well thats truely a shocker bro:lol:

635514801406800009-DUMB-DUMBER-TO-MOV-JY-3485--68153320.JPG

Last edited:
Do you have any idea what they are saying ?

bache mamani is us kermanshahis , and those tough productive pieces of shyte are from our neighboring smugglers in "islamabad" city :D

they are one hell of a joke , you just should know the people :lol: 60% of them are criminals :lol:

:D

our part of the country is just shyte funny :D

Their words are understandable to me except some parts .. and I did not know where Islamabad might be .. good to know ...but where the hell Shahbaz might be?
And don't you have any plan to respond them? for God sake they're calling thou "Bache Nane" :whistle:

And I got it that they could be criminal once I noticed their pants. last year I wanted to buy one of those pants when I was in Shiraz ...

Their words are understandable to me except some parts .. and I did not know where Islamabad might be .. good to know ...but where the hell Shahbaz might be?
And don't you have any plan to respond them? for God sake they're calling thou "Bache Nane" :whistle:

And I got it that they could be criminal once I noticed their pants. last year I wanted to buy one of those pants when I was in Shiraz ...
Shabad or shahabad which is what they called Islamabad before revolution.

It was never abad anyways :D

Latest posts

Pakistan Affairs Latest Posts

Country Latest Posts

Back
Top Bottom