What's new

Iranian Chill Thread

Na merci:lol:
Soheil vali ensafan khorake khodete in reshte he.

Be har hal in mardak chera enghadr lebasesh kasife?in poudre chiye? Ah ah ah:sick:
Adam az naylon estefade kone rahat tare.

:rofl::rofl::rofl:

:wave:

Hatman ba kesh mast ham mibandi ke nayofte !

Chi begem valla....to ostad tari..

image-ee88b1109c37698315bbbb9fdc06db521f934d198c43461460eaf4a2d22b601e-V.jpg

age shoma gozashtin man darsamo bekhoonam o_O

1om emtehan pharma daram dobare , age khoob nakhoonam farda bacheye mardomo ba darooye eshtebahi koshtam shoma javab midin ? o_O

too rooohetoon ....

:o:

@New agha ****** oun sherkati ke shoma toosh kar mikoni . yani kargar afghan estekhdam mikardan behtar bood ta mohandes sharif

@rahi2357 man dandoon nokare dar khoonamoonam nemidam to por koni

@kollang mohandesi ke amsal to ghabul shan , hamine zelzele miad nesfe iran shahid mishan

=========================================

JK , i love u guys :cray:

catch u guys later :yes4:

Last edited:
اون آقایونی که می گفتن داعش به مرزهای ما نزدیک بشه فلان می کنیم تحویل بگیرن .

جلولاء داره سقوط می کنه و داعش بیشتر شهر رو گرفته :

10509742_787078414690287_6351733406868353016_n.jpg

i am really proud of her. she could also become a great beauty model but unlike beauty models she has a brain no one has. i wish she win it. it's like noble prize but in math.

@haman10 4 ghol bekhoon ye lanat be sheytoonam begoo serke ham beriz dor ta dore pc ya gooshit inshalah hale :D (doaye dafe pdf )

@S00R3NA negaran nabash dadash ma haminjoorish saremoon bara jango dava dard mikone beza bian. babe shahadat ham baz mishe dobare :D

MV5BMjIzMDI4MTUzOV5BMl5BanBnXkFtZTcwNDY3NjA3Mg@@._V1_SX640_SY720_.jpg

Last edited:
She is beautiful on the inside and outside.

What do you mean you "wish she win it"? She already won the Fields medal, she shared it with 3 others.
my bad. ohhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .thank you:yahoo::victory::dance3::lock::yay:

congrats to all iranians!
@iranians

Iranian is first woman to nab highest prize in maths : Nature News & Comment
‮ايران‬ - ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮یک ایرانی اولین برنده زن معتبرترین جایزه جهانی ریاضیات‬

in jayeze bozorgtarino motabartarin jayeze riazi dar jahaneee. (ye chizi mese noble vali bara riazi in jayeze 4 sal yekbare ) ishoon khanome maryame mirzakhani avalin zani hastand ke in jayeze ro ta hala borde yani az 1936 ta alan !! ishoon ostade stanford hastano danesh amookhteye daneshgahe sharif @New @Serpentine @rmi5 @Ostad @haman10 and others..

She is beautiful on the inside and outside.
exactlyyyyyyyyyyy bro :tup:

Last edited:
my bad. ohhhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .thank you:yahoo::victory::dance3::lock::yay:

congrats to all iranians!
@iranians

Iranian is first woman to nab highest prize in maths : Nature News & Comment
‮ايران‬ - ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮یک ایرانی اولین برنده زن معتبرترین جایزه جهانی ریاضیات‬

in jayeze bozorgtarino motabartarin jayeze riazi dar jahaneee. (ye chizi mese noble vali bara riazi in jayeze 4 sal yekbare ) ishoon khanome maryame mirzakhani avalin zani hastand ke in jayeze ro ta hala borde yani az 1936 ta alan !! ishoon ostade stanford hastano danesh amookhteye daneshgahe sharif @New @Serpentine @rmi5 @Ostad @haman10 and others..

exactlyyyyyyyyyyy bro :tup:
The previous week, I already said that she will most probably win the prize. You can read Cay Bahcesi in Turkish section for more details. She is an Azerbaijani, and Sharif alumni and a professor in Stanford.

So your starting it again ?
Are you jealous again? :lol: some people have respect for their women in contrast to some others. That's a fact ;)
BTW, This is the second notable prize, equivalent to Nobel Prize, that Azerbaijanis have won. The previous one was the Physics Nobel prize won by a jewish Azerbaijani, Lev Landau. How many Nobel or fields you guys have won? :sarcastic:

PS. your is not equal to you're=you are

Last edited:
Back
Top Bottom