What's new

How many languages you can speak?

Ya @Atanz bahi even i want to know, strongest is pushto? U wre acting quite humble there in ur post

Because I am humble ....

Ha ha ha, i noticed their desperation. I've seen some threads of Pakistani female members introducing themselves and the bharatis on here acting all desperate posting flirtatious comments on those threads. They have no shame.


What's your strongest language? Mine is Urdu.

Rather not say ...
This is PDF ...
 
English
German
Hindi
Awadhi
Haryanvi
Himachali
Urdu

Sanskrit both reading and writing.
 
Urdu, Swedish and English fluently. Started learning a couple of languages such as Spanish and Arabic but havent passed them beyond a basic level.
 
Only urdu and english :(
Urdu and English only.

Hahah we all 3 are alike.

Well m Fluent in English , Urdu , Punjabi , Hindko ,Pashto & Pothohari .. Can read write and understand Arabic can't speak much, .. And started taking lessons for Chinese.. :D

Hindko kya potohari jaisi hoti hai? Aur mujhay yeh zarur batain kay kin areas ki pakistan may khas karkay yeh language hai. Aur pushto kahan say seekhi??
.
می ٹو فروم اے جے کے۔ مگر شہر نہیں بتانا

Oh @Umair Nawaz ididnt ask u and @engineer saad ap logon ki dhudhi kairlali hoti hai
 
Oh really:azn:? And I'm the naughty one:lol:.

Við skipta yfir á íslensku vegna þess að norsku og sænsku eru of auðveldlega þýtt, ekki satt? Mér finnst eins og það er það sem gerðist.

Ef þetta virkar ekki, og einhver getur lesið þessar umræður, getum við skipta aftur og byrja með Færeyjum ef það er gott fyrir þig?

Og já, þú ert enn óþekkur einn, ég spila bara á glettni þína.
 
Við skipta yfir á íslensku vegna þess að norsku og sænsku eru of auðveldlega þýtt, ekki satt? Mér finnst eins og það er það sem gerðist.

Ef þetta virkar ekki, og einhver getur lesið þessar umræður, getum við skipta aftur og byrja með Færeyjum ef það er gott fyrir þig?

Og já, þú ert enn óþekkur einn, ég spila bara á glettni þína.

Já, það er ástæðan, það eru of margir sem annað hvort tala/lesa eða krafa til vera fær til lesa norsku og sænsku, held ég bara að þú og ég get flokka íslensku, svo ég val að sem sameiginlegt enginn-annar okkar tungumáli.

Færeyjar væri fínt ef íslenska er auðvelt, eða yfirleitt, lesa með því að einhver annar á þessu spjalli. Ég held ekki að neinn annar getur þó.


Já, ég er óþekkur líka, en þú ert bara eins og slæmur! Mér finnst það þó:devil:.
 
Its something they wish they can have but know they can't get, and thus they continue to lie to themselves in order to keep their hearts happy in fantasy land. :lazy2:





Anyhow, on topic: I can speak English, Urdu, and Punjabi.
Thought you were Pashtun?
 
Back
Top Bottom