What's new

Iranian Chill Thread

Khob bebin dooste Aziz. Arabestan dar asl yek keshvar mosalmoon boode va hast, Eslam az Arabestan oomade, Farhang va dineshoon mige ke Zanhashoon in hagh ro darand ya nadarand.

Vali, baraye yek keshvari mesle Iran, ke tamaddon khodesh ro dashte va hala zire solteye Arab ha az nazare farhangi va dini hast bishtar entezar bayad midasht.

Agha jan chera chert migi? Hoghough e bashar, yek chiz e Universal hast, va in mavaared inghadr trivial hast, ke hattaa tou jangal haye congo ham be onvaan e common sense ra'aayat misheh.
Hamchin migi engaar arab ha ghabl e eslaam, yek mosht gaav boudand, va Irani ha az baasan e khar oftaadeh boudand. Ghabl e eslaam, A'raab khodaayaan e zan dashtand, taajeran e zan dashtand(mesle Khadijeh), va hattaa payaambar e zan(hamzamaan ba prophet muhammad) daashtand!!!
In Saudi ha, arabestan ra be gand va lajan keshidand, makhsousan az zamaan e abd-Alaziz ke be in mufti haye efraati meydoun daad.
Agha jan, jenaab e aali ke hichchi dar mored e arabestaan nemidouni, akheh chera charand mibaafi?

I suggest stop wasting your time on the fucking internet, and be with your future wife more.
We are both working till 19:00 in weekdays and her home is at the other side of the Ankara.

I can be with her everyday...i'm said the same thing to her countless times....there was a time when we at least met twice in the week days....but she gets very tired...and after the engagement we get more concerned about the money....as we are going to buy lots of things to our home...anyways i don't expect to you to understand until you get engaged.

I suggest stop wasting your time on the fucking internet, and be with your future wife more.
The time you save by stopping your internet habits, you can use to commute to the woman you are marrying.

I see you changed your post......and i'm saying we are communicating for hours..[/QUOTE]

Agha jan chera chert migi? Hoghough e bashar, yek chiz e Universal hast, va in mavaared inghadr trivial hast, ke hattaa tou jangal haye congo ham be onvaan e common sense ra'aayat misheh.
Hamchin migi engaar arab ha ghabl e eslaam, yek mosht gaav boudand, va Irani ha az baasan e khar oftaadeh boudand. Ghabl e eslaam, A'raab khodaayaan e zan dashtand, taajeran e zan dashtand(mesle Khadijeh), va hattaa payaambar e zan(hamzamaan ba prophet muhammad) daashtand!!!
In Saudi ha, arabestan ra be gand va lajan keshidand, makhsousan az zamaan e abd-Alaziz ke be in mufti haye efraati meydoun daad.
Agha jan, jenaab e aali ke hichchi dar mored e arabestaan nemidouni, akheh chera charand mibaafi?

Mesle inke shoma moshgel fahm darid ? Arabs are more than happy to coope and live with Islam than Iranians. Compare the amount of insults Iranians make against Islam to that with Saudi Arabians for example.

Arabestan Saudi harchi bashe vaaze eghtesadi,nezaami,siaasish 100 barabar Iran behtar hast.

Shaki dar in nist. Faghat yek mollah sefat ba in mokhalefe.

Hala berid poolhaye mardom Iran ro berizid to shekame felistini ha :)

Edit : Baale, Arabestan ghabl az eslaam kheyli behtar boode ta eslam resid o hame ro khaffe kard.

We are both working till 19:00 in weekdays and her home is at the other side of the Ankara.

I can be with her everyday...i'm said the same thing to her countless times....there was a time when we at least met twice in the week days....but she gets very tired...and after the engagement we get more concerned about the money....as we are going to buy lots of things to our home...anyways i don't expect to you to understand until you get engaged.

So what will you do when you are married?
Will you still be living separately?

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk why it didnt come to my mind ! fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
damn time was ruing out and i was panic for that f(x) questios btw i ask it from sone one else he told me who to solved but his way is wired i never hear from some one to do this take look at this

f(1)= 7
f(-2)= 5
f(3)= ?

his way

f(x)= ax+b so
f(1) = a+b=7
f(-2) = -2a+b=5 so by this way u will know what a and b is than put them in ax+b than put 3 on x and get the awnser but the problem is HOW THE **** U KNOW f(x)= ax+b why it's not ax2+bx+c ???
As I said you have probably missed a part of that question.it is not issued which form the the F(x) is in.if it was not issued then it is impossible to solve such a question.believe me.

So what will you do when you are married?
Will you still be living separately?

Didn't understand this post of yours ??? Why should we live separately when we get married ?

I checked the phone....we talked and video called for 14 times....not counting messages... if you are expecting more, do it yourself with your GF. :lol:

Mesle inke shoma moshgel fahm darid ? Arabs are more than happy to coope and live with Islam than Iranians. Compare the amount of insults Iranians make against Islam to that with Saudi Arabians for example.

Arabestan Saudi harchi bashe vaaze eghtesadi,nezaami,siaasish 100 barabar Iran behtar hast.

Shaki dar in nist. Faghat yek mollah sefat ba in mokhalefe.

Hala berid poolhaye mardom Iran ro berizid to shekame felistini ha :)

Oh ... Jeez. I am talking to a wall.
Why do you think so?
KSA darsad e Atheist e bishtari tou society ye khodesh daareh ta Iran. be alaave, eslaami ke tou ounja ejraa misheh, ba bardaasht e aksar e mardom e ounja, ke shafi'i va maliki va hanbali va shia hastand, mokhaalef hast, va be ghayr az riyadh va 4 ta deh tou Najd, hich tarafdaari nadaareh. In maalikhouliyaaye nezhaad parasti ye zed e arab ra beriz dour.
gour e pedar e felestini ha sag rid, 1 billion baar. bahs hokoumat e Iran ham nist. bahs sar e in mozakhrafaati hast ke jenaab e aali migi. har jaayi tou donyaa, ba 20 million jam'iyat va rouzaaneh 1 billion dollar daraamad e moft, behesht misheh, hattaa ageh dast e yek mosht baboon basheh. vali alaan, be ghayr az 4 ta sheikhak e ghargh tou poul, kolli az mardom e ounjaa zir e khat e faghrand.

Thats the point i am trying to make ! A country like Iran that is literally sitting on a wealth of oil SHOULD BE ATLEAST ON PAR with Saudi Arabia, not be a few levels beneath in almost every field.

Talking about statistics

List of countries by GDP (PPP) per capita - Wikipedia, the free encyclopedia

List of countries by GDP (nominal) per capita - Wikipedia, the free encyclopedia

In all the rankings the Saudis score far more better.
GDP alone, is just a number. What's the point if you are a women living in KSA and even GDP per capita is 1000,000 dollars while you cannot even drive, and need to be inside gouni in 50 degrees weather, and cannot even freely choose your husband, and are beaten like ghaater by your men in a daily basis.
What's the point in having a high GDP, while even if you raise slightest protest, you will lose your head immediately.
What's the point in having a high GDP, while your economy is like a gas station which its GDP can be set to zero, if your oil runs out or oil price goes severely down.
Economy is far more complicated than a GDP number.
Funny, you talk about population, a country like Turkey with exact same population has managed to do much more better than Iran.
Turkey is another shithole. I am not saying that Iran is a heaven though.
Yek negaah be flag e man bendaaz. Man 50% Irani hastam va 50% Azerbaijani. Turkey ra kheyli kheyli behtar az shoma ha mishnaasam. Oun censorship e vahshatnaaki ke tou Turkey hast, mesle Almaan e sharghi ye saabegh hast, va censorship e Iran, jelosh mesle scandinavia hast! Inghadr system fashist hast, ke baraaye inke kurd ha natounan zabaaneshoun ra ba alephbaaye turki benevisan, harf e "W" ra az alephba vardaashtan!!! ageh tou Iran fesaad 3,000 billion toman hast, fesaadi ke 1-2 saal pish tou turkey dar oumad, 120 billion Euro boud!!! Ageh in 3 saaleh, dollar az 1400 shod 3000 toman, lira turkey ham 1/3 shod ba inke taazeh n ta sefr bardaashteh boudand!!!
And about % of atheists in KSA being more than Iran. LOL... we are a country with thousands of people saying stuff like ''sag rid be ghabre mohammad'' every single day... you really want to compare Iranian hatred of Islam with that of Saudi Arabia. Indeed, that was a very bad example.
That's what international statistics say, not what mammad baghghaal says to asghar ghassaab.

PS. Kollan hich jaaye khavarmiyaaneh, vaz' e jaalebi nadaareh, chon mardomesh aghab moundeh va kam savaad hastand, va har kasi mitouneh raahat rou sareshoun savaar besheh. ye kam bishtar ke raaje' be baghiyeh jaa haa bekhouni, mibini ke ounja ha ham moshkelaat e khodeshoun ra daarand.

Last edited:
GDP alone, is just a number. What's the point if you are a women living in KSA and even GDP per capita is 1000,000 dollars while you cannot even drive, and need to be inside gouni in 50 degrees weather, and cannot even freely choose your husband, and are beaten like ghaater by your men in a daily basis.
What's the point in having a high GDP, while even if you raise slightest protest, you will lose your head immediately.
What's the point in having a high GDP, while your economy is like a gas station which its GDP can be set to zero, if your oil runs out or oil price goes severely down.
Economy is far more complicated than a GDP number.

Turkey is another shithole. I am not saying that Iran is a heaven though.
Yek negaah be flag e man bendaaz. Man 50% Irani hastam va 50% Azerbaijani. Turkey ra kheyli kheyli behtar az shoma ha mishnaasam. Oun censorship e vahshatnaaki ke tou Turkey hast, mesle Almaan e sharghi ye saabegh hast, va censorship e Iran, jelosh mesle Scandinavia hast! Inghadr system fashist hast, ke baraaye inke kurd ha natounan zabaaneshoun ra ba alephbaaye turki benevisan, harf e "W" ra az alephba vardaashtan!!! ageh tou Iran fesaar 3,000 billion toman hast, fesaadi ke 1-2 saal pish tou turkey dar oumad, 120 billion Euro boud!!! Ageh in 3 saaleh, dollar az 1400 shod 300 toman, lira turkey ham 1/3 shod ba inke taazeh n ta sefr bardaashteh boudand!!!

That's what international statistics say, not what mammad baghghaal says tou asghar ghassaab.

let's agree to disagree. I do not believe i can discuss with someone who says Iranian censorship system is like a scandinavian one compared to Turkey. (I almost burst out laughing typing that)

There is a reason we have a brain drain and our people can not afford the most basic stuff ever. On top of that, we have a opressing religion, promoted by the same regime that you are defending.

Same regime that actively kills your fellow Azaris for voicing their opinion. Anyway, we are miles apart on issues and i dont think it can be solved with a couple of posts.

Nice talking to you anyway.

Bebakhshid ? Man faghat in yekdoone account ro inja estefade mikonam.

Motasefam ke shoma hezbollahi ha hamatoon bi adab hastid. Na tanha keshvar ro be naboodi keshoondid balke IQ Irooni ha ro ham bordid paein.

Bale. Shoma ham daagh mikonid vaghti ke yek kaargari dar Iran nemitoone poole ejaare
khoonash ro bede ?
Daagh mikonid vaghti ke milionha Irani zire khatte faghr zendegi mikonand ?

Aya, shoma daagh mikardid mogheyi ke nezaame maflooket asar va hoviyat Irani ro nabood mikard ?
Azize man az shiveye neveshtanet maloome ke senno salle ziadi ham nadari... bebin dooste gole Amricayee ya Canadayee... Shah noghate ghovvat dasht vali noghate zafesh bishtar bood... Irane alan ham az supporte aksariat barkhordare va ino agar dar Iran bashi mibini...che khoshet biad che nayad... negah nakon be chand sad hezar (kheili daste bala goftam) doostani ke mesle khodet fekr mikonan... agar mardome IRan ro shamele hameye mardom az sharha va roostaha bedoonim, aksariate ghate hanooz doost darin hamin bashe system va faghat enteghad darand....aksariat hanooz asheghe imam hussein hastand va dar muharram miran azadari...

man kari nadaram ke Irane konooni bade ya khoobe...chon be ghole @Serpentine shoma ba bahs dar inja nazaret avaz nemishe... ma ham nemigim beshe... alan shoma Irani nisti ghanoonan..hasti?

Bahs injast ke amalkarde ye keshvar az 3 manzare kootah, mian va boland moddat bar rasi mishe... serfe inke alan masalan GDP ye keshvar do barabare Irane ya ye keshvar inghadr pool dare ke ba vojoude miliard ha kharje terrorist kardan hanooz dashte bashe be mardom ham bede ye bakhshe koochikesh ro mohem nist.. hanmoon saudi ha ghanoonan ye gorouhe saudi family arbab va owner tamame keshvar va naftesh hastand tebghe ghanoon! 12 hezar be estelah shahzade daran ke bish az 2 sevvom az kolle daramade saudi ro beine ham taghsim mikonan.... az ideology barkhordar hastand ke shoma nemoodesh ro dar DAESH va Al Qaeda mibini va hama ro kafer midoonan...

Bebin... Iran zartosh ro dasht ke alan hanooz bakhshe ziadi az farhange mane bache shie ham az zardoshti miad... behesh eftekhar ham mikonam...vali keshvare ma takamol peida karde mesle tamame aghvame digeye donya... agar tarikh bekhooni mibini Iraniha ba,ad az Musalman shodan bishtar derakhshidand baraye bashariyat... Moghol be Iran hamle kard bejaye inke Iran ro mogholi va bi din kone khodehsoon mosalmoon shodan va jazbe farhange Islami Iraniha... agar hakhamaneshian masalan chand sad sale mahdoud ghodrat dashtand va bakhshe bozorgi az tarikhe ma dide mishan... ba,ad az islam ham ma dashtim padeshahani ke chand sad sal hokoomat kardand... pas in bakhsh ham tarikhe mast va nemitooni entekhab koni beineshoon...

kholase inke, shoma agar bedooni ke hamoon saudi ha ke dari azashoon hemayat mikoni teshneye khoone hameye Iraniha hastand be khatere oghde haye tarikhi... bavar nadari? man khodam matalebe mardome Arab ro dar media oonha peigiri mikonam... inha na moshgeleshoon shia hast va na jomhouri eslami... inha ye kineye hezaro chand sale darand az ma.... az oon roozi ke Muhammad az Iraniha tareef mikard ke az shoma behtarand dar tamadon va savad....

Dooste aziz, hich kas nemige enteghad nakon...vali... inja jaye enteghad az Iran nist chon joz doshmanane khoonie tamame Iraniha (takid mikonam,... tamame Iraniha) kasi nist ke alaghemand be harfat bashe....

Mesle 2 ta baradari bash ke ba vojoudi ke ghahri ba dadashet amma agar behesh hamle konand azash defa mikoni...chera? chon harchi baradaret be hesab biad khodet ham hamoon be hesab miay...

To be Arab ya tork ya gharbi ha dar inja ye kalame begi Iran bad hast, oonha tahe deleshoon azat razi mishan chon harfe deleshoon ro mizani vali baz vaghtesh berese ye kalame khalafeshoon harf bezani fori doshmani hashoon bar zedde shoma be onvane Irani ro roo mikonan...

Zerang bash.... agar shode dar zaher az mardome khodet defa kon...az system na... amma aya mardome dakhele Iran ba har aghideyee hatta basijiha ke millionha nafar hastand, Irani nistand va ham vatananet naboodand va nistand? Yadet bashe har cheghadr ham ahmaghane bashe oza dar IRan... dar akhar agar ye rooz ajnabi nazari be khak va namoose ma dashte bashe...hamin basijiha nafare aval hastand ke az shoma va hameye Iraniha defa mikonan....

inke avvale enghelab chi balayee saret oomade...jav enghelabi boode dige... che entezari dashti?

bia to otagh dar khalvat dare gooshe man ham bezan ke to badi vali joloye tazi ha va doshmanane khako har che Irani hast lotfan agar nemitooni defa koni sokoot kon....

in hayee ke dari tarafdari mikoni mesle arabha ya tork ha inghadr ghabileyee va asre hajari fekr mikonan ke az manteghe to khoshhal nemishan chon mantegh jaygahi nadare too systeme fekrie inha... inha khoshhal mishan chon to tabdil shodi be khaene be keshvare khodet va hamrah ba oonha shodi...

dar tamame keshvar ha va farhang ha kasi ke masalan Irani bashe va sharayete shebhe jangi ham bashe ba ye keshvar va to beri az doshmane keshvaret hemayat koni va be mardom va keshvare khodet posht koni migan KHAEN ke bedoone dadgah edam mikonan.... bebin in kar cheghadr bade...hameye donya hamine...

hala bebinam cheghadr mamlekat va mardomet ro doost dari... agar bar zedde mardomet rafar koni yani gharaz dari ya inke agah nisti... vay be roozi ke gharaz dashte bashi... khoob nist aghebatesh barat.... harki ba mardome IRan dar oftad var oftad

let's agree to disagree. I do not believe i can discuss with someone who says Iranian censorship system is like a scandinavian one compared to Turkey. (I almost burst out laughing typing that)
As I said, you are an Iranian and don't know Turkey and KSA; hence assume all of the Middle East is heaven except for Iran, but I explained to you some facts.
mikhaay nemouneh biyaaram ke tou yek hafte, bachche 13 saaleh ra tou Turkey zendaan kardand, va bachche 16 saaleh ra shekanjeh kardan chon az Erdogan(pish e doustaash) enteghaad kardeh? mikhaay mesaal biyaaram ke hattaa yek khedmatkaar e khouneh(ke lebaas tamiz mikardeh) ra dolat ekhraaj karde chon 1 baar az erdogan enteghaad kardeh? mikhaay begam chand ta az general haye arteshesh alaan tou zendaan oftaadan? ... midounesti ke Turkey has the highest number of jailed news reporters in the world?
There is a reason we have a brain drain and our people can not afford the most basic stuff ever. On top of that, we have a opressing religion, promoted by the same regime that you are defending.
Nah, I am not defending the regime nor your religion(I am not a mosalmoun or mosalmoun zaadeh like you guys). Just look at my previous posts to find it out. I am telling you that the problem is much deeper and it is related to your culture, education, traditions, ... If you don't fix them, no matter of who rules Iran, Iran won't have a real progress.

Back
Top Bottom