What's new

Cay Bahcesi

Status
Not open for further replies.
Valla eleştiriyoruz falan memleketi ama yinede şükretmek lazım, başka bir Müslüman ülkede de doğabilirdik, yine en iyisine denk geldik, Bangladeş forumuna baktım adamlar daha iyi Müslüman olmak için Bangladeşli kızları Arap erkeklerle çiftleştirmekten, Arapçayı zorunlu dil olarak öğretmekten falan bahsediyor :D
:o:
Eger bizim aramizdan biri bu teklifi yapsa kafa göz girerdik heralde. :lol:

Edit: merak ettim simdi link atsana.

@Kaan
Dude, why did you close our thread? :o:
Please delete off-topics and open it again. :what:

interesting and futuristic designs... 8x8s seem like inspired by a sci-fi movi (or a cockroach..) have you noticed the new generation of wheels at 0:33? I watched a documentary about these stuff and they will be the future of wheel tech... I could post some photos of them but I just got outta night shift and need to sleep soooo damn bad :lazy2:

Iyi güzelde kimin cemaatle alakasi oldugunu nereden anlayacaklar, adamlarin alninda cemaat yazmiyorya?

Tespiti zor değil, zaten kendileri yerleştirdi.

Asıl önemli olan yerine kim gelecek, Akp'nin insan kaynağı cemaatti, bir de belli oranda terörist destekçileri. Okuduğum kadarıyla yakın zamanda milliyetçi kanattan insan kaynağı sağlama yönünde bir eğilim vardı.

Ne olursa olsun ülkenin menfaati değil de kendi iktidarına göre devlet şekillenmeye başlamışsa ne fark kaldı ki Ortadoğulu ülkelerden.

Bu arada freedom of House'a göre Türkiye yarı demokratikten, otoriter yönetimin olduğu ülkeler kategorisine terfi etmiş. Ne diyelim hayaldi gerçek oldu.

Iyi güzelde kimin cemaatle alakasi oldugunu nereden anlayacaklar, adamlarin alninda cemaat yazmiyorya?
It's a good question.. I guess they can track phone records and stuff like that... you know, things they could do to catch terrorists :)

– It is narrated in al-Saheehayn from Abu Hurayrah that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: ‘Beware of suspicion, for suspicion is the falsest of speech. Do not eavesdrop; do not spy on one another; do not envy one another; do not forsake one another; do not hate one another. Be, O slaves of Allaah, brothers.”

Al-Bukhaari, 5144; Muslim, 2563.

Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom