What's new

Punjabi Music

:lol: yr socha to koi tharkion tha lagaon :D lekin mene kaha ke nhi decent sa laga detein hain you know GENTLEMAN type attitude 8-)
This video is about punajbi tappay not her cuteness bs kurdi nazar ani chahi dy ay and then the tharak kick starts with hay oye hoye m mar Java da teray bgyar bnda pochay is she O2 :lol:

This video is about punajbi tappay not her cuteness bs kurdi nazar ani chahi dy ay and then the tharak kick starts with hay oye hoye m mar Java da teray bgyar bnda pochay is she O2 :lol:
Come on admit it she's cute :D
Anwar Maqsood‏@IAnwarMaqsood
tharki woh wahid tabqa hai jo rung nasal mazhab firqa aur hur tarha kay taasub se bala tar ho kar sochta hai

hamare sheikh sahib hemsha ye lagate hain jb bhi thark ki baat ho to :Dhttps://defence.pk/threads/i-need-a-little-help-here-on-pak-army.444459/page-5#ixzz4Ha9r7taf

Chado g every one is taking shawikh SB for granted Vo shareef insan hmaray trha
Regards Araz 8-)
Wo kehtey hain na Urdu mein
Bad sey bura badnaam :-\\

Bwahahahahahahaha sheikh aur shareef hn jese nawaz shareef wese zibago shareef
Oh phr se panga TTAs se? :D lol
Astaghfirullah comparing me to Baboon Butt is worse than a galli (▼皿▼#)

Come on admit it she's cute :D
Anwar Maqsood‏@IAnwarMaqsood
tharki woh wahid tabqa hai jo rung nasal mazhab firqa aur hur tarha kay taasub se bala tar ho kar sochta hai

hamare sheikh sahib hemsha ye lagate hain jb bhi thark ki baat ho to :Dhttps://defence.pk/threads/i-need-a-little-help-here-on-pak-army.444459/page-5#ixzz4Ha9r7taf
Poltical threads pay jao aur tharki threads pay jao ziyada pur aman mahool kahan hota hay khid batao :D

Bwahahahahahahaha sheikh aur shareef hn jese nawaz shareef wese zibago shareef
Oh phr se panga TTAs se? :D lol

Tta's farigh hain idhr k with the exception of Arslan taygibay and parikrama ---- most of em behave like the chimps of rise of the planet of the tta's . they simply could not digest the power conferred upon em-----

Wo kehtey hain na Urdu mein
Bad sey bura badnaam :-\\
Sheikh SB m NY b Urdu parhi hay laikin enj da koi kj nae kehnda :D
It's , bd sy bdnam bura :P

What a bubbly creature. I wonder what my granddaughter will be like.
Well sir you can always pray to Almighty that He gives her the wisdom like of mentee :-) btw congrats to you n your family that you folks have been blessed wth a grand daughter ------ :)

Back
Top Bottom