What's new

Iran Economy - News & Updates

eghtesad ke raft be darak azize man.

Akhe bi ensaf, khodet nemikhay khoone bekhari, kar begiri, ezdevaj koni dar ayande...?

Hamin alanam motmaenam khodeto khoonevadat vazetoon ziad roberah nist mese axare Iraniya. Khandedare raftaret Soheil.

nazaret dar morede inke har roz be khareji ha begim ma badbakhtim ma to chador zendegi mikonim chie ???

ina vagheiiat hast ???

shoma ham dari az oon tarafe ghazie miofti ...

پرايد ١٧ ميليون،٢٠٦ تيپ٦ ٤٥ ميليون
جمهوري اسلاميشونم جمهوري اسلامي نيست!اسلامو بايد از ژاپني ها ياد گرفت كه هزار برابر اينا حلال حروم بيشتر حاليشون ميشه
تف!

nazaret dar morede inke har roz be khareji ha begim ma badbakhtim ma to chador zendegi mikonim chie ???

ina vagheiiat hast ???

shoma ham dari az oon tarafe ghazie miofti ...

Badbakhti ke shakho dom nadare. Badbakhtim dige (mano khoonevadam ke na, shomaha, chon ma biroon az Iranim khoshbakhtane).

Eghtesad ke rafte be darak
Aberooye mamlekat ke rafte be darak (hameye donya az Iroonia motenaferan, che to gharb, che to shargh)
Islamo, dino, mazhabo, farhange ye mosht akhoonde arab zaade ham ke shode belejbar

Faghir ke hastin, bi pool ke hastin, do riyal aberoo ke nadarin, ayande ke nadarin... Badbakhti dige chiye?

پرايد ١٧ ميليون،٢٠٦ تيپ٦ ٤٥ ميليون
جمهوري اسلاميشونم جمهوري اسلامي نيست!اسلامو بايد از ژاپني ها ياد گرفت كه هزار برابر اينا حلال حروم بيشتر حاليشون ميشه
تف!

Alan dollar chande?

Khalam zang zad goft 4hezar!!? Doroste?

Keshvar officially rafte begah baba

soheil joon, ghorboone in Iranet beram man. Vaghean shahkar be amal ovordin.

Last edited by a moderator:

Har kasi ye nazari dare , aya in kasi ke in clip ro sakhte ba hame mosahebe karde , ba hamejor adam ?

baz dari tak boodi be ghazie negah mikoni ...

moshkel eghtesadi ma faghat bekhater hokomate ??? ... to ye dalil baraye man biar ke tahrim iran ro tojih kone ...

man filmi be hamin shekl ke dar amrika sakhte shode bod ro didam ... ke oonha ham dashtan arezo mikardan ...

aya fekr mikoni hame dost daran jomhori eslami az beyn bere ...

age injoori fekr mikoni sakht dar eshtebahi

Officially! only a monkey, to the sub-orbit. There is no other official data in this country!

this picture shows that you are living in another world ...

Just tell me why everything is banned for iran ...

because they want to show that , if the other countries go this way , they will put sanctions on their countries ...

Har kasi ye nazari dare , aya in kasi ke in clip ro sakhte ba hame mosahebe karde , ba hamejor adam ?

baz dari tak boodi be ghazie negah mikoni ...

moshkel eghtesadi ma faghat bekhater hokomate ??? ... to ye dalil baraye man biar ke tahrim iran ro tojih kone ...

man filmi be hamin shekl ke dar amrika sakhte shode bod ro didam ... ke oonha ham dashtan arezo mikardan ...

aya fekr mikoni hame dost daran jomhori eslami az beyn bere ...

age injoori fekr mikoni sakht dar eshtebahi

Baba kheily sathi fekr mikoni.

Bahse IR asan nist. Bayad donbale rahe hal bashi. Ma ye jooje ham nistim to in donya vali raftim ba ghavitarin keshvari ke to tarikh vojood dashte dar oftadim. Hadeaghal age 2 gheroon azadi to Iran vojood dasht mardom yekhorde sakhtiro ghabool mikardan. Alan in hame moshkelato mardom ghabool konan vase too sari? Vase ye regimi ke ba mardom mesle heyvoon raftar mikone? Bekhoda inja ke man zendegi mikonam heyvoona bishtar beheshoon residegi mishe ta mardom to Iran.

Vaghti az iran biyay biroon mibini cheghad Iran az hame jaaye donya aghabe. Be khoda hamin keshvaraye jahan 3vomi yeki yeki az Iran to 5 sale ghabl zadan jeloo. Ta 2020 Iran yeki az badbakht tarin keshvaraye donyast.

Tavarom bala 25 darsad, tahrime eghtesadi, dictatori, ghavanine eslami, recorde bishtarin edam to donya, ehtiyad, bi pooli, bikari, ayandeye tarik, rokoode eghtesadi (Iran yeki az tanha keshvaraye jahan sevomiye ke rokoode eghtesadi dasht parsal), ghavanine aghab oftade, az dast raftane forsat, aloodegi, bi aberoo kardane esmo tarikhe Iran...

Man to Iran bozorg shodam, bish az 12 sal to Canada zendegi kardam, Alman boodam, Chin boodam, Italia boodam, Emarat boodam, Amrikaham boodam. Khoonevadam amrikaye jonoobi raftan hamejashoo. Kolan hame jaaye donyaro yezarasho cheshidam. Emrooz man tofang ham bezari roo saram dige hazer nistam hata 1 mah to Iran basham. Iran emrooz az hame nazar be ye ashghaal dooni tabdil shode.

Man be chapam nist regime bashe ya nabashe, vali akhe in bi pedaro madara nabayed ye karo dorost anjaam bedan? Akhe be chishoon to minazi? GOH ZADAN be hamechi rafte. Keshvar nabood shode. Arabestanam ye kharab shodei mese Iran bedoone azadi, vali hadeaghal hamechize dige roo be rahe. Be khoda in soosmar khora 100 sal az ma jelo taran.

Hala hey vaisa inja tarafdari kon az Qajar badtar.

They have destroyed Iran. Millions are depressed, nihilistic, etc. It takes a lot of time before people will have hope again.

They have destroyed Iran. Millions are depressed, nihilistic, etc. It takes a lot of time before people will have hope again.

My poor cousin is one of them.

She was like my sister growing up. My parents had solid degrees so we were able to come to Canada. Her parents didn't. It's funny how our lives went into two completely seperate ways. I'm not saying mine is great, not even close, but she was crushed in that country. she was a free spirit girl and her mistake was being born in the Islamic Republic. She wasn't able to accept her reality and that really crushed her.

My poor cousin is one of them.

She was like my sister growing up. My parents had solid degrees so we were able to come to Canada. Her parents didn't. It's funny how our lives went into two completely seperate ways. I'm not saying mine is great, not even close, but she was crushed in that country. she was a free spirit girl and her mistake was being born in the Islamic Republic. She wasn't able to accept her reality and that really crushed her.

Sad story bro.

Irano nabood kardan. We have the most drug addicts in the world, and not without a reason. We have millions of people that need to see a psychiatrist, because they don't have any hope anymore. I'm not joking if I say that most people would leave Iran if they ever get the opportunity. Read this story for instance:

http://en.wikipedia.org/wiki/Atefah_Sahaaleh

You can't imagine my anger towards the system and Islam in Iran. Ridam be in din.

this picture shows that you are living in another world ...

This is earth how God has created, first!

they want to show that , if the other countries go this way , they will put sanctions on their countries ...

Exactly. every other country calculates the dangers and only enters the arena at the moment she could face the consequences. I am not against space or nuclear programs. I am just saying this:
If you fail to plan your priorities, you will not be successful economically and if you are not successful economically, you will be successful in nothing.

Exactly. every other country calculates the dangers and only enters the arena at the moment she could face the consequences. I am not against space or nuclear programs. I am just saying this:
If you fail to plan your priorities, you will not be successful economically and if you are not successful economically, you will be successful in nothing.

we will discuss about this next year ... don't worry ...

Great point

its not that simple you think .

The Islamic Republic has both advantages and disadvantages ,Although the economy is sinking in Iran in these days but you can't forget the other side .

we're discussing about economy that is a failure of IR , so , please don't judge everything by 1 thing.

Latest posts

Back
Top Bottom