What's new

More French Radicals Are Joining Mideast Jihad, Says Interior Minister Bernard Cazeneuve

Sorry, didn't know a nuclear country is populated by stupids....Forgot, an Indian,from a country whose half of its air force is grounded, tanks unoperables, submarines infested with rodents and two of them burned, is giving us a lesson on the future of French muslims in their country....what don't you make sure that shit hole you call hotel, you running in your adoptive country has a functioning toilet..remember the US is not India and defecating behind a wall, a tree or open field is no no...

yeh we all know about the mighty Indian army in Mamby....200+ deads, Famous hotel in-habitable, for 3 lost minion from Pakistan...

who is we? Indian fox news, Indian tea party,...Here at PDF we are scared shitless....And guess if I am taken, you will be my tormentor..

Same Pakistan that used terrorist tactics in Mumbai because it lost all its wars against india and the last one we divided Pakistan into two . Hmm. As for French muslim ,lol. Keep that victim mentality elsewhere.

Is it sarcasm, or I failed to understand your reply...
I used muslims, but in reality if you are not European , white, catholic or christians France is not going to welcome you...Period!

nonsense. .Most French won't care unless you interfere in their personal lives and muslims pretty stick their noses into other's affairs or try that daawa (call to islam nonsense). That is enough to irritate the French.

Every country is a failure as muslims are not integrated.

Muslims run from their shariah infested shitholes to rich kafir nations and then try to transform those nations into shariah infested shitholes also.

Last edited:
.
Same Pakistan that used terrorist tactics in Mumbai because it lost all its wars against india and the last one we divided Pakistan into two . Hmm. As for French muslim ,lol. Keep that victim mentality elsewhere.

nonsense. .Most French won't care unless you interfere in their personal lives and muslims pretty stick their noses into other's affairs or try that daawat (call to islam nonsense). That is enough to irritate the French.

Muslims run from their shariah infested shitholes to rich kafir nations and then try to transform those nations into shariah infested shitholes also.
hey these are characteristics of various viruses.

.
Europe should have not messed with Muslim world. and France was quite active in pissing off Muslims increasing hate and anger among them

They are very clever getting rid of all the Kachra jihadis retards once in for all .. !

.
Here we go again, a rat worshiper calling me a scum...have you forgotten where you come from? And what do you know about taking arms, the only think I know is the British empire left India, tired of smelling and stepping in excrement. and the only gun you had plenty of, is a rectum and an IBS'd stomach.

You are being real stupid here.

I don't think we want to start talking of your prophet here to respond in kind about Islam. Else it make you blow up into 72 pieces in double quick time.

It is extremist fil.thy bigots like this more than the ones who take the next step and blow up who create the image...

.
You are being real stupid here.

I don't think we want to start talking of your prophet here to respond in kind about Islam. Else it make you blow up into 72 pieces in double quick time.

It is extremist fil.thy bigots like this more than the ones who take the next step and blow up who create the image...
You need to address that comment to your countryman..As far as Islam and prophet Mohamed, sala allahou 3alihi wa sellam...is open for discussion...Give me your best!

.
Just replying to your comment on the mighty Indian army...To catch a 3 cats, they burned the whole house.. For France, give it up you showed your great ignorance, doubt if you know your own country..

nonsense. .Most French won't care unless you interfere in their personal lives and muslims pretty stick their noses into other's affairs or try that daawa (call to islam nonsense). That is enough to irritate the French.
Bullshit...you have no idea what you are talking about...France is a melting pot, where people from different areas cohabit together, which made French culture richer . That it doesn't mean that they have to abandon their culture and religion or they are expected too. They are not imposing their will on the French society to change but are fighting for the right to be muslim, to practice their religion..

French muslims are from Africa, there is no former French colony from witch these population originate have or had sharia law..
You are a really an ignorant bigot, and for a hindu, I'll handed to you!

.
You need to address that comment to your countryman..As far as Islam and prophet Mohamed, sala allahou 3alihi wa sellam...is open for discussion...Give me your best!

I don't have to. I can give you some nice resources on the web if you really need it.

I assume you may already be aware of some of them. It is all in the open now.

Anyway, I see no need to do it. It is only insecure religions which are always in "danger" and their followers who need such constant reassurance.

.
Just replying to your comment on the mighty Indian army...To catch a 3 cats, they burned the whole house.. For France, give it up you showed your great ignorance, doubt if you know your own country..

Bullshit...you have no idea what you are talking about...France is a melting pot, where people from different areas cohabit together, which made French culture richer . That it doesn't mean that they have to abandon their culture and religion or they are expected too. They are not imposing their will on the French society to change but are fighting for the right to be muslim, to practice their religion..

French muslims are from Africa, there is no former French colony from witch these population originate have or had sharia law..
You are a really an ignorant bigot, and for a hindu, I'll handed to you!

Actually , it was ATS which was hunting the terrorists and they terrorists burned the place. But then muslims are known for deception/kitman which is permitted by the quran and hadiths. As for the rest of your post just words. Actions of sunni muslims louder than words. Anyways once the french lose the patience ,it will be back to your sharia infested hellholes if you are lucky.If not,likely death then.

I don't have to. I can give you some nice resources on the web if you really need it.

I assume you may already be aware of some of them. It is all in the open now.

Anyway, I see no need to do it. It is only insecure religions which are always in "danger" and their followers who need such constant reassurance.

Ali Sina pretty much blew the lid . The mullahs fail to debunk him.

.
Please,do not call them French.......

On a vecu avec ces fils de putes pendant 130 ans, et il n'y rien en France qui m'aurait attire pour vivre labas.

Heureusement,sinon on aurait encore une personne qui vivrait des allocations familiale.
En 2017,ton pays va bien se repeupler,je peux te le garantir.
La France ira mieux une fois les déchets expulsés. :)

Last edited:
.
They are French, like it or not and your schools and bigotry failed them..If it wasn't for their parents, you will be speaking German!

Heureusement,sinon on aurait encore une personne qui vivrait des allocations familiale.
La derniere fois, que j'ai enquente sur la France, on vous fournissez du fuel pour que vos helicopter et vos avions puissent voler au Mali, la realite c'est la France entiere qui vit de la charite et des allocations Algerienne...
Il y a un adage Americain qui s'applique tres bien a ton genre...wish in one hand and shit in the other and see which one fill the fastest! Les 4 millions de Franco -Algeriens resteront en France, c'est leur pays et je ne pense pas que des arrieres cons de ton genre qui va les deloger...Pour un pays qui n'a gagne aucune guerre, vraiment tu as du culot....le seul que tu as derriere un clavier..
La France se portera bien avec tout ces citoyens, une fois que les vermines de ton espece son envoyes au carreau...ce qui est tres facile...I have yet to meet a french with cojones...

.
JEW France in the same time say they capture 1 Al Qaeda, they say they are treated like victimes and say it's very easy to go to Syria

Burn JEW France

.
They are French, like it or not and your schools and bigotry failed them..If it wasn't for their parents, you will be speaking German!

La derniere fois, que j'ai enquente sur la France, on vous fournissez du fuel pour que vos helicopter et vos avions puissent voler au Mali, la realite c'est la France entiere qui vit de la charite et des allocations Algerienne...

Il y a un adage Americain qui s'applique tres bien a ton genre...wish in one hand and shit in the other and see which one fill the fastest! Les 4 millions de Franco -Algeriens resteront en France, c'est leur pays et je ne pense pas que des arrieres cons de ton genre qui va les deloger...Pour un pays qui n'a gagne aucune guerre, vraiment tu as du culot....le seul que tu as derriere un clavier..

La France se portera bien avec tout ces citoyens, une fois que les vermines de ton espece son envoyes au carreau...ce qui est tres facile...I have yet to meet a french with cojones...

Lol,tu parles de ce pays du tiers monde,l'autre qui chie en couche culotte vient se faire soigner en France,tous les diplomates,ministres,viennent se faire soigner en France,alors un peu de respect.

Ne comparons pas l'incomparable veux-tu ?
Voilà où ton président chéri s'est fait soigné :)

3731be1c9206bf187471cd0eab719d0e.jpg

Il est où l'argent du pétrole ?
Je pensais que l'algérie c'était le plus meilleur pays du monde,le plus beau,le plus riche.
Je comprends pourquoi il a préféré se faire soigner chez nous.

9899e01c5fa29076a095359fc4330982.jpg

c91bd26b011b16c087d460667becabc8.jpg

ef57c64ad011207e2c25a2ab812dc2c6.jpg

Pourquoi ton pays à gagné une guerre ? La France a eu les couilles de s'engager au Mali,et de tuer à votre place les terroristes,une avancée rapide dans ce si grand pays.... Tu as le culot de parler de victoires militaires,alors que votre armée se fait humiliée chaque semaine par quelques mecs en claquettes ?
Nous en re-parlerons en 2017,en attendant,je vous conseille de construire des bâtiments,parce qu’il y aura du monde à reloger.
Mais si tu es si patriote,que t'aimes ton pays,pourquoi n'y vis tu pas ?
Pourquoi tant d'insultes? Normal,t'as aucune répartie.
Peace.

JEW France in the same time say they capture 1 Al Qaeda, they say they are treated like victimes and say it's very easy to go to Syria

Burn JEW France

If you aren't happy with JEW NATO USA MOSSAD ISRAEL FRANCE FRANçois HOLLANDE JAMBON BEURRE ALIENS,you can leave our country you know.:nana:

Last edited:
.
Lol,tu parles de ce pays du tiers monde,l'autre qui chie en couche culotte vient se faire soigner en France,tous les diplomates,ministres,viennent se faire soigner en France,alors un peu de respect.

Ne comparons pas l'incomparable veux-tu ?
Voilà où ton président chéri s'est fait soigné :)

Ce dimunitif d'homme ne represente a aucun moment les Algeriens, ils ne represente que lui meme...Parceque s'il avait des couilles il se serait soigne en Algerie..

une excellence mondiale.Mais nous aussi on a nos tares. Mais les votres ils font pire, d'une France qui se respectait et se faire respecter par sa politique, ils ont fait une France servile, une caniche des USA et un sous fifre de l' OTAN.

Il est où l'argent du pétrole ?
Je pensais que l'algérie c'était le plus meilleur pays du monde,le plus beau,le plus riche.
Je comprends pourquoi il a préféré se faire soigner chez nous.
$400Mdrs de reserves, 3 tonnes plus d'or, une dette de moins de $3Mdrs...La France a des dettes de plus de deux $ trillions
Pourquoi ton pays à gagné une guerre ? La France a eu les couilles de s'engager au Mali,et de tuer à votre place les terroristes,une avancée rapide dans ce si grand pays....
Sure qu'on a gagne une guerre, on a renvoye tes compatriote sur les memes bateaux qui les ont amenes en 1830...Ils sont venu nus pieds, ils sont repartis nus....pieds...

Tu as le culot de parler de victoires militaires,alors que votre armée se fait humiliée chaque semaine par quelques mecs en claquettes ?
Please...Humilie par qui? J'ai cru que tu etais plus intelligent que ca...Les militaires algeriens ont donnes un apercu de leur capabilite lors de la prise de Tiguentourine....On ne paie pas pour liberer nos hotages , comme la France le fait....Plus puisque tu parles du Mali, le combats etait menes par les tchadiens...En plus leur objectif etait de proteger Bamako....

Nous en reparlerons en 2017,en attendant,je vous conseille de construire des bâtiments,parce qu’il y aura du monde à reloger.
Nous en reparlerons en 2017...et surtout ne vous en faite pas de nos concitoyens, L'Algerie n' a jamais abandonne ses enfants, elle est tjrs partie les cherche la ou ils sont....ce n'est pas donne a n'importe qui d'avoir cette capabilite et la motivation de le faire..
Mais si tu es si patriote,que t'aimes ton pays,pourquoi n'y vis tu pas ?
Je vis dans les deux pays...Peut etre que je suis decendu de ma montagne, mais je n'ai jamais change de pays...Les Americains et nous , on se ressemble comme deux gouttes d'eau...
Pourquoi tant d'insultes? Normal,t'as aucune répartie.
Une insulte, c'est comme un compliment envers cette France qui nous a civilise [dixit la France], apres 132 ans of puting with your asses, we earned the right to diss you if we chose to...Be glad that some of the population still have a soft spot for her..You may need them, if the Russians decide to spread her legs....

Peace to you too...Rendez vous en 2017...

.
$400Mdrs de reserves, 3 tonnes plus d'or, une dette de moins de $3Mdrs...La France a des dettes de plus de deux $ trillions

Je sais pas d'où tu les sors tes 400 milliards,c'est 200 milliards point. (et encore.)

Please...Humilie par qui? J'ai cru que tu etais plus intelligent que ca...Les militaires algeriens ont donnes un apercu de leur capabilite lors de la prise de Tiguentourine....On ne paie pas pour liberer nos hotages , comme la France le fait....Plus puisque tu parles du Mali, le combats etait menes par les tchadiens...En plus leur objectif etait de proteger Bamako....

Tu plaisantes j'espère ? plus de 30 otages tués,une armée qui bombarde un site Gazier à l'hélicoptère,en effet,j'ai un aperçu de cette armée incompétente.
Faux,j'étais au Mali et nous combattions en première ligne,les Tchadiens étaient rarement en première ligne avec nous.
Tu dois nous remercier d'avoir fait le boulot à votre place,parce que vos soldats n'ont pas eux les couilles d'y aller.

Une insulte, c'est comme un compliment envers cette France qui nous a civilise [dixit la France], apres 132 ans

Tu dois nous remercier d'avoir construit ton pays,sinon,ça serait pire que le Zimbabwe,et encore,là c'est une insulte au Zimbabwe.

Je vis dans les deux pays...Peut etre que je suis decendu de ma montagne, mais je n'ai jamais change de pays...Les Americains et nous , on se ressemble comme deux gouttes d'eau...

Dis la vérité,la vie est meilleure aux states que dans ce pays du tiers monde dirigés par des corrompus appelé Algérie.
Si on donnait l'occasion aux algériens d'aller en France,en Angleterre aux Etats Unis,il ne resterait que 200.000 habitants en algérie..

Peace to you too...Rendez vous en 2017...

J'attends avec impatiente,on va bien rire. :enjoy:
Bonne journée. :)

Last edited:
.
but it means there is a large problem if so many people are joining IS here
sadly

tout le monde profite des allocations ici
tout le monde profite de la médecine pas chère et abuse un max
en fait c'est un pays du "j'en profite pour ma pomme"
et je te parle pas de cette mentalité de copinage , de marchés truqués , d'anti productivité
y a plein de réformes à faire ici ... mais le chantier est tellement énorme et y a tellement de mauvaise volonté :(
je n'ai rien contre les français en général il y a des gens éduqués et non superficiels , mais il y a une partie de la population qui a bien pourri ce pays (et c'est pas forcément uniquement une partie des étrangers , ou d'origine)

.

Pakistan Affairs Latest Posts

Back
Top Bottom