• Tuesday, July 16, 2019

World powers blackmailing Pakistan on IMF bailout Highlights

Discussion in 'Pakistan Economy' started by ghazi52, Apr 15, 2019.

  1. Stealth

    Stealth ELITE MEMBER

    Messages:
    8,645
    Joined:
    Apr 30, 2009
    Ratings:
    +45 / 17,311 / -3
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Canada
    You cant use 3 BN of UAE (only for reserves). You can utilize Saudis money but they have interest.
     
  2. Pakhtoon yum

    Pakhtoon yum SENIOR MEMBER

    Messages:
    3,205
    Joined:
    Dec 17, 2018
    Ratings:
    +1 / 4,257 / -0
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Canada
    *false flagler
     
  3. Psychic

    Psychic SENIOR MEMBER

    Messages:
    2,318
    Joined:
    Mar 30, 2015
    Ratings:
    +27 / 3,502 / -0
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Pakistan
    Meray mulk ki maishat ka janaza hai zara dhoom se niklay.
    Meray mulk ki salmiat ka janaza hai zara dhoom se niklay.
    Capture4.JPG

    Capture5.JPG

    The "ammer-ul-momineen" of "ryasat-e-Medina" hazrat allama Imran Khan was given one advice by Mahathir Muhammad and that was "Imran, just do one thing, don't you ever go to IMF"...Then he gave him a book to read, the confessions of an economic hitman. Imran read it but didn't get it. Went straight to the IMF with begging bowl.

    We remember stories of how some rich people used to lend money on high interest rates to poor illiterate farmers who were stupid enough to take the bait. The money lender knew that the farmer won't be able to pay back but he did lend him anyways. And when he says after paying huge amounts of interest that he's no longer able to pay back, the money lender makes his move, he says since you owe me money, so I am taking your agricultural land.

    They will take out our nuclear fang once we go bank corrupt. Our army will be "cut to size" and our country will be made subservient to India. CPEC will be stopped. We have meak rulers who are to afraid to stand up to India or Amreeka.

    Another interesting article;
    ”دنیا آپ کو خطرناک سمجھتی ہے‘ آپ جب تک یہ حقیقت نہیں مانیں گے آپ پھنستے چلے جائیں گے“ فضا میں سگار کی بھینی بھینی خوشبو پھیل رہی تھی‘ وہ ناک اور منہ دونوں سے دھواں اگل رہے تھے‘ مجھے تمباکو کی بو سے الرجی ہے‘ میرا سانس گھٹنا شروع ہو جاتا ہے لیکن میں ان کی گفتگو کی وجہ سے تمباکو اور تمباکو کی بو دونوں برداشت کر رہا تھا‘ وہ فنانشل ایکسپرٹ تھے‘ والد انڈین تھا اور والدہ امریکن‘ورجینیا میں پیدا ہوئے‘ٹیرر فنانسنگ میں پی ایچ ڈی کی اور عالمی مالیاتی اداروں کے ایڈوائزر بن گئے۔

    مذہبا ً مسلمان تھے‘ میری ان سے ایک دوست کے ذریعے ملاقات ہوئی‘ وہ ملٹی نیشنل کمپنی کی دعوت پر پاکستان آئے تھے‘ میرے دوست نے انہیں اور مجھے




    کھانے پر بلا لیا‘ ہم ریستوران میں ملے‘ ڈنر کیا اور وہ ٹیرس پر بیٹھ کر سگار پینے لگے اور میں ان کے تجربے سے لطف اندوز ہونے لگا‘ ان کا کہنا تھا ”دنیا پاکستان کو خطرناک سمجھتی ہے‘ آپ لوگ لانگ رینج میزائل بھی بنا ر ہے ہیں‘ آپ ایٹمی طاقت بھی ہیں اورآپ معاشی لحاظ سے بھی کمزور ہیں چنانچہ آپ دنیا کےلئے کسی بھی وقت مسئلہ بن سکتے ہیں“ وہ رکے‘ سگار کا لمبا کش لیا اور بولے ”آپ لوگوں کو دنیا کی اس آبزرویشن کو سیریس لینا ہو گا ورنہ آپ اپنا ٹھیک نقصان کر لیں گے“ میں خاموشی سے انہیں دیکھتا رہا‘ وہ بولے ”معیشت دنیا کا سب سے بڑا سچ ہے‘ آپ اگر معاشی طور پر طاقتور ہیں تو آپ ایٹم بم بھی رکھ سکتے ہیں اور میزائل بھی بنا سکتے ہیں‘ یہ دونوں چین اور روس کے پاس بھی ہیں لیکن دنیا کو ان سے کوئی خطرہ نہیں‘ کیوں؟ کیونکہ دنیا سمجھتی ہے یہ دونوں ملک معاشی لحاظ سے مستحکم ہیں‘ یہ کبھی اس دنیا کےلئے خطرہ نہیں بنیں گے جو انہیں کما کر دے رہی ہے لیکن پاکستان کمزور ملک ہے‘ یہ زیادہ دیر تک ایٹمی اثاثوں کی حفاظت نہیں کر سکتا‘ یہ رقم کےلئے اپنے اثاثے فروخت بھی کر سکتا ہے اور نفسیاتی دباﺅ میں آ کر ان کو استعمال بھی چنانچہ آپ دنیا کےلئے ناقابل برداشت ہیں۔


    میں آپ کو یہ ایشو ایک مثال کے ذریعے سمجھاتا ہوں‘ فرض کر لیجئے آپ ایک غریب انسان ہیں اورآپ کے پاس ایک نہایت ہی مہلک اور قیمتی رائفل ہے‘ آپ اس رائفل سے کیا کیا کر سکتے ہیں؟ آپ پیسے کمانے کےلئے یہ رائفل فروخت بھی کر سکتے ہیں اور آپ دوسرے کی کنپٹی پر رکھ کر اسے لوٹ بھی سکتے ہیں‘ دنیا کا خیال ہے آپ ایک ایسے ہی بھوکے اور غریب رائفل بردار ہیں اور آپ کسی بھی وقت دونوں میں سے کوئی ایک آپشن اڈاپٹ کر سکتے ہیں“ ۔ وہ رکے‘ سگار کا ایک اور کش لیا اور بولے ”آپ کے خلاف یہ تاثر انڈیا نے پھیلایا ہے‘ بھارتی حکومت نے 1990ءکی دہائی میں بے شمار طالب علموں کو وظائف دے کر امریکا‘ کینیڈا‘ یورپ اور مشرق بعید کے ملکوں میں بھجوایا‘ اعلیٰ اداروں سے ڈگریاں کرائیں اور پھر انہیں عالمی اداروں میں بھرتی کرا دیا‘ یہ لوگ امریکی کانگریس مین اور سینیٹرز کے سٹاف میں بھی شامل ہیں اور یہ میڈیا انڈسٹری اور تھنک ٹینکس میں بھی بیٹھے ہیں‘ یہ لوگ وہاں بیٹھ کر روزآپ کے خلاف خوف پھیلاتے ہیں اور دنیا اس خوف کو سچ مان لیتی ہے۔

    آپ کا ماضی بھی اس سچ کی دلیل بن جاتا ہے‘ دنیا جانتی ہے آپ لوگوں نے تنہا سوویت یونین جیسی طاقت کو توڑ کر پھینک دیا تھا‘ آپ نے اکیلے بھارت جیسی طاقت کو اٹھنے نہیں دیا اور آپ تمام معاشی کمزوریوں کے باوجود جو چاہتے ہیں آپ کر گزرتے ہیں‘ آپ نے جے ایف تھنڈر تک بنا لئے ہیں چنانچہ عالمی پالیسی ساز سمجھتے ہیں آپ کچھ بھی کرسکتے ہیں“ وہ رکے‘ ایک اور کش لیا اور بولے ”پاکستان کے بارے میں میری سٹڈی ہے عالمی طاقتیں آپ کو جنگ کا موقع نہیں دیں گی۔

    یہ سمجھتی ہیں آپ روایتی جنگ نہیں لڑ سکتے ‘ آپ جنگ کا آغاز ہی آخری ہتھیار سے کریں گے اور یہ پوری دنیا کےلئے خطرناک ہو گا چنانچہ یہ آپ کو اس لیول پر نہیں جانے دے گی‘ آپ دو ماہ پیچھے چلے جائیں‘ بھارت نے بالاکوٹ میں سرجیکل سٹرائیک کی‘ پاکستان نے شور کیا لیکن دنیا کا کوئی ملک پاکستان کی مدد کےلئے سامنے نہ آیا‘ کیوں؟ کیونکہ دنیا اندازہ کرنا چاہتی تھی آپ کس لیول تک ری ایکٹ کر سکتے ہیں‘ آپ نے اگلے ہی دن بھارت کے دو طیارے مار گرائے‘ بھارت نے 27فروری کی درمیانی رات سرحد پر 9 میزائل نصب کر دیئے‘ آپ نے 14 کر دیئے۔

    وہ رات کولڈ وار کے بعد دنیا کی خطرناک ترین رات تھی‘ ایک چھوٹی سی شرارت پوری دنیا کو تباہ کر سکتی تھی چنانچہ دنیا فوراً متحرک ہوئی اور بڑی مشکل سے آگ ٹھنڈی کی‘ یہ ایک ٹیسٹ تھا‘ اس ٹیسٹ سے پتہ چلا آپ لوگ ہر وقت حتمی جنگ کےلئے تیار رہتے ہیں لہٰذا یہ آپ کو آئندہ کبھی اس سطح تک نہیں جانے دیں گے‘ یہ اب آپ کو میزائل باہر نکالنے کا موقع نہیں دیں گے‘ یہ سرحدوں پر بھی آپ سے چھیڑ چھاڑ نہیں کریں گے‘ یہ آپ کومعاشی لحاظ سے تباہ کریں گے“ میں حیرت سے ان کی طرف دیکھنے لگا۔

    وہ رکے‘ لمبا سانس لیا اور بولے ”آپ میری بات نوٹ کر لیں‘ آئی ایم ایف نے جان بوجھ کر آپ کا پیکج لیٹ کیا‘ یہ اب بھی آپ کو بار بار ترسائے گا‘ یہ ڈالر مزید مہنگا کرائے گا‘ یہ مہنگائی کو بارہ فیصد تک لے جائے گا‘ یہ پٹرول‘ گیس اور بجلی بھی مزید مہنگی کرائے گا ‘ یہ ترقیاتی بجٹ بھی کم کرادے گا ‘یہ بے روزگاری بھی بڑھائے گا‘ یہ ریاست کے ذریعے کالعدم تنظیموں پر بھی اتنا دباﺅ بڑھائے گا کہ یہ حکومت کے خلاف بغاوت کر دیں گی‘ یہ پاکستان کی ایکسپورٹ بھی نہیں بڑھنے دے گا۔

    یہ سٹاک ایکسچینج بھی نہیں اٹھنے دے گااور یہ ٹیکسوں میں بھی اضافہ کرا دے گاتاکہ عوام اس معاشی بوجھ تلے آ کر کریش ہو جائیں اور یہ حکومت اور ریاست دونوں کے خلاف اٹھ کھڑے ہوں“ میں خاموشی سے سنتا رہا‘ وہ بولے ” اور یہ پاکستان کے خلاف ایک گرینڈ ڈیزائن ہے‘ آپ نے کتوں کی جیک رسل نسل کے بارے میں سنا ہوگا‘ یہ چھوٹے سائز کا خوفناک کتا ہوتا ہے‘ یہ ریچھ کا پیچھا کرتا ہوا اس کے غار میں گھس جاتا ہے‘ یہ سائز میں اتنا چھوٹا ہوتا ہے کہ ریچھ اس کو پکڑ نہیں سکتا۔

    یہ ریچھ کے پیچھے چھپ کر اس کو اتنا زخمی کر دیتا ہے کہ وہ اپنے پاﺅں پر کھڑا نہیں ہو سکتا‘ جیک رسل مکمل تسلی کے بعد غار سے نکلتا ہے‘ مالک کو اطلاع کرتا ہے اور شکاری غار کے دہانے پر پہنچ کر ریچھ کو گولی مار دیتا ہے‘ عالمی مالیاتی ادارے بھی جیک رسل ہوتے ہیں‘ یہ اپنے چھوٹے چھوٹے دانتوں اور جبڑوں سے دیو ہیکل ریچھوں کو زخمی کر دیتے ہیں‘ ریچھ جب اپنے پاﺅں پر کھڑے ہونے کے قابل نہیں رہتے تو پھر بڑا شکاری آتا ہے اور ریچھ کو گولی مار دیتا ہے۔

    آپ نوٹ کر لو آپ کے ساتھ بھی یہی ہو رہا ہے‘ آپ پر جیک رسل چھوڑ دیئے گئے ہیں‘ یہ آپ کو زخمی کر رہے ہیں‘ یہ آپ کو معاشی طور پر اتنا کمزور کر دیں گے کہ آپ میزائل چلانا تو دور آپ انہیں باہر نکالنے کے قابل بھی نہیں رہیں گے‘ آپ کے پاس سرکاری ملازموں کی تنخواہوں کے پیسے بھی نہیں رہیں گے اور آپ ٹیکس کولیکشن فوج کے حوالے کرنے پر مجبور ہو جائیں گے اور یہ جس دن ہو گیا آپ اس دن اپنے دن گننا شروع کر دینا کیونکہ ٹیکس کولیکشن فوج کی بدنامی کا باعث بن جائے گی۔

    لوگوں کے دلوں میں محبت کم ہونا شروع ہو جائے گی اور عالمی ادارے یہی چاہتے ہیں‘ یہ آپ کو معاشی طور پر بھی زخمی کرنا چاہتے ہیں اور یہ عوام کے دل سے محبت بھی کھرچنا چاہتے ہیں اور آپ جس دن اس لیول پر آ گئے یہ آپ کو اس دن بھارت کے قدموں میں بٹھا دیں گے‘ یہ آپ کو بھوٹان اور مالدیپ بنا دیں گے‘ آپ امداد لیتے جائیں گے اور ملک چلاتے جائیں گے اور بس“ وہ خاموش ہو گئے‘ میں انہیں خوف سے دیکھنے لگا‘ وہ بولے ”پاکستان کا مستقبل کیا ہے‘ یہ فیصلہ چھ ماہ میں ہو جائے گا۔

    آپ کی اکانومی اگر ٹیک آف نہیں کرتی‘ اگر مارکیٹ میں استحکام نہیں آتا تو پھر آپ کو کوئی معجزہ ہی بچا سکے گا‘ آپ گرداب میں پھنس جائیں گے“ وہ سیدھے ہوئے‘ سگار بجھایا‘ ایش ٹرے میں مسلا اور اٹھ کھڑے ہوئے‘ وہ رخصت ہونا چاہتے تھے‘ ہم ریسپشن کی طرف بڑھنے لگے‘ میںنے چلتے چلتے پوچھا ”بچت کا راستہ کیا ہے“ وہ مسکرا کر بولے ”بچت کے تین راستے ہیں‘ معیشت‘ معیشت اور معیشت“ قہقہہ لگایا اور بولے ”عمران خان کو دو مشورے دیں۔

    انہیں بتائیں وہ تمام لوگ جو انہیں یہ مشورے دے رہے ہیں تم میاں شہباز شریف اور آصف علی زرداری سے ہاتھ ملا کر اپنا ہاتھ گندہ نہ کرنا‘ وہ وزیراعظم اور ملک دونوں کے دشمن ہیں‘ وہ جیک رسل ہیں‘ یہ ان لوگوں سے فوراً بچ جائیں‘ یہ ملک اور عمران خان دونوں کو تباہ کر دیں گے‘ یہ دشمنوں کے ایجنٹ ہیں‘ ‘وہ بولے ”وزیراعظم کسی شخص کو کوئی رعایت نہ دیں‘ کیس چلتے رہیں لیکن یہ پارلیمنٹ میں جائیں اور آگے بڑھ کر شہباز شریف اور آصف علی زرداری سے ہاتھ ملا لیں‘ پاکستان کی سٹاک ایکسچینج دس ہزار پوائنٹ اوپر چلی جائے گی ۔

    ملک بچ جائے گا اور دوسرا احتساب کو اگر سال دو سال موخر بھی کرنا پڑے تو یہ کر گزریں‘ یہ احتسابی عمل کو فریج میں رکھ دیں اور صرف اور صرف معیشت پر دھیان دیں‘ ملک کو چلنے دیں‘ آپ سب بچ جائیں گے ورنہ دوسری صورت میں آپ کا پورا ملک انا اور حماقت کی نذر ہو جائے گا‘ آپ مقدمے چلانے کےلئے بھی قرض لینے پر مجبور ہو جائیں گے‘ آپ آئی ایم ایف سے رقم لے کر ججوںاور وکیلوں کو تنخواہ دیں گے اور جیلوں میں بند ملزموں کے کھانے کا بندوبست کریں گے“۔ انہوں نے بات مکمل کی‘ گرم جوشی سے ہاتھ ملایا اور رخصت ہو گئے لیکن میں کھڑا ہو کر سوچتا رہا‘کیا یہ شخص واقعی سچ کہہ رہا ہے؟ مجھے جواب نہیں ملا‘شاید آپ کو مل جائے۔
    https://javedch.com/javed-chaudhry-urdu-columns/2019/04/16/569048

    @Desert Fox @MUSTAKSHAF @Taimur Khurram @Pan-Islamic-Pakistan
     
    • Thanks Thanks x 3
  4. Taimur Khurram

    Taimur Khurram ELITE MEMBER

    Messages:
    8,218
    Joined:
    Sep 15, 2015
    Ratings:
    +9 / 8,233 / -0
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Pakistan
    They will definitely demand some crap regarding our army, they've already inquired about our recent purchases. They will ask us to stop spending so much and as a result, our military will have to become smaller, less advanced and slow down our nuclear programme.

    I sincerely hope Pakistan ignores such requests.
     
    • Thanks Thanks x 2
  5. Psychic

    Psychic SENIOR MEMBER

    Messages:
    2,318
    Joined:
    Mar 30, 2015
    Ratings:
    +27 / 3,502 / -0
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Pakistan
    With GST at 17 percent, what else do you want the poor to do? Drain their blood and donate to the IMF?
    The blade which we purchase for under shave is also taxed. It's the propaganda of every govt that people don't pay taxes...blaming people for their own inadequacies.

    The salaried class can't even think of not paying taxes as they're already deducted from their monthly salary. We can start by privatizing the white elephants like PIA, steel mill etc. Can't take a decision, blame the poor people.
     
    • Thanks Thanks x 5
  6. Pan-Islamic-Pakistan

    Pan-Islamic-Pakistan SENIOR MEMBER

    Messages:
    5,780
    Joined:
    May 28, 2018
    Ratings:
    +4 / 10,309 / -1
    Country:
    Pakistan
    Location:
    United States
    Brothers, yes, IMF bodes ill for us, but total bankruptcy moreso.

    Blame NS and Zardari, Imran Khan doing the best he can do with what he has.

    Most importantly, don’t give up and become pessimistic, sometimes a believer goes through difficult times. It is a cleansing process.

    We have gone through the worst the world can give to us since independence, but Alhamdulilah this nation never lost faith nor faltered in its love of Allah swt and Rasool Saws.

    Take solace in those like Imran Khan, Sheikh Rasheed, Madiha Lodhi, Shireen Mazari, Gen Bajwa, Gen Raheel Sharif, DGISPR Maj Gen Asif Ghafoor, and our great patriots in the ISI, military, Air Force, navy, frontier corps, police, in PTI and in all other political parties too.

    Even if there are a mountain of traitors and mass of enemy states against us, one believer of Pakistan and Islam is enough for them.

    How many Kuffar were defeated by Quaid e Azam? How many intellectual heavy weights Allama Iqbal pierced through with his words?

    Just look across the border. 50 allied technologically advanced Western nations and friends were defeated by part-time farmers/herders. Lol

    Kismet and Qudrat are not written by Washington, Paris, Tel Aviv, or New Delhi.

    It is written by Allah swt.

    Do what is necessary but never lose focus of your goal.

    [​IMG]
     
    Last edited: Apr 17, 2019
    • Thanks Thanks x 4
  7. Khafee

    Khafee PROFESSIONAL

    Messages:
    6,591
    Joined:
    Oct 9, 2015
    Ratings:
    +45 / 21,614 / -0
    Country:
    United Arab Emirates
    Location:
    Saudi Arabia
    Reserves are actually meant to be used, not to sit in a bank and look pretty, in the normal world.
     
  8. ziaulislam

    ziaulislam ELITE MEMBER

    Messages:
    10,256
    Joined:
    Apr 22, 2010
    Ratings:
    +10 / 7,926 / -2
    Country:
    Pakistan
    Location:
    United States
    Neutral package ..net value will be zero..we still owe 6b$ to IMF he wants 6-8$ which means 0-2b%..its about lending and other avenues that are important we have to roll over ,30-40b loans which will be expensive rate if we dont have good blessibg of IMF/ratings
     
  9. H!TchHiker

    H!TchHiker SENIOR MEMBER

    Messages:
    3,890
    Joined:
    Aug 16, 2016
    Ratings:
    +8 / 4,629 / -0
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Saudi Arabia
    from IMF its now looks to be 6billion usd ...But it is only after IMF , WB and ADB will also sanction around 8 billion USD ...and government can subsequently issue bonds in International community. In next fiver years it will be roughly around 18 to 20 Billion USD
     
    • Thanks Thanks x 1
  10. Desert Fox

    Desert Fox ELITE MEMBER

    Messages:
    10,237
    Joined:
    Jan 16, 2010
    Ratings:
    +35 / 16,290 / -7
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Pakistan
    Although I have been critical of the way we made deals with China which mostly favored them (tbqh we don't really have much of a leverage on them to begin with except perhaps the geographic advantage we have but we really dont have any other option besides China to exploit this advantage of ours by offering them corridors) I think at this point what's done is done and we must continue down the path of solidifying CPEC while also continuing to increase bilateral relations with the Russians. This will be a much needed counterweight to Western imperialism.

    As regard IMF, IK was already warned about it but he's the current leader and his party is in power. The ball is in their court.
     
    • Thanks Thanks x 2
  11. Pakhtoon yum

    Pakhtoon yum SENIOR MEMBER

    Messages:
    3,205
    Joined:
    Dec 17, 2018
    Ratings:
    +1 / 4,257 / -0
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Canada
    Sweetheart I've lived there, and no one pays a penny. Yall dont even pay your Bills even if you do, your so blind by the BS Ppp, PML, etc. Feeds you that, none of you question where that money goes! Get your act together, then quote me about this topic.
     
    • Thanks Thanks x 1
  12. Retired Troll

    Retired Troll ELITE MEMBER

    Messages:
    37,271
    Joined:
    Apr 5, 2017
    Ratings:
    +14 / 32,532 / -11
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Germany
    Actually the opposite is true.
    Pakistan is holding them all hostage but story for another day.
     
  13. Stealth

    Stealth ELITE MEMBER

    Messages:
    8,645
    Joined:
    Apr 30, 2009
    Ratings:
    +45 / 17,311 / -3
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Canada
    Its all about the situation. You need money to pay your loans/debt & interest not to shelf...
     
    • Thanks Thanks x 1
  14. countryman

    countryman FULL MEMBER

    Messages:
    409
    Joined:
    Jan 13, 2017
    Ratings:
    +0 / 283 / -0
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Pakistan
    Hmm, I don't think I, in sane mind, will think of taking more of cancer to ease the pain caused by cancer - that is what I meant by "taking more of what is killing me to buy a few moments of comfort". Though, talking about economy - I might have put wrong analogy - nation might never want to quit but patient may choose to quit.
     
  15. Baby Leone

    Baby Leone SENIOR MEMBER

    Messages:
    3,875
    Joined:
    Aug 25, 2011
    Ratings:
    +1 / 3,476 / -2
    Country:
    Pakistan
    Location:
    Pakistan
    he is absolutely right IK govt is making the same mistakes again and again which the previous govts did i also wonder from more then 5 % why suddenly it came down to 3% it is just to put pressure on Pakistan Govt and business community we could also enjoy the preference indians are getting if we also becomes lap dog of USA but unlike indians we Pakistanis choose to make friends not master.